istutetuista susista pistämällä ne syvälle multiin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/susien-salametsastys-lisaantynyt-ruotsissa/867871
Ruotsalaiset kiittää Suomen
12
477
Vastaukset 12
- fullers
muualtakin kuin Suomesta. Tätä se teettää kun vajaittenkin annetaan lisääntyä. Pakkosterilisaatio olisi kyllä otettava käyttöön.
- kovakin
natsi ?
- Turpauunot...
Sisäsiittoisissa junttiloissa sikiää näitä umiluisia tuhkamunia, joiden ainoa osaaminen liittyy eläinten ahdisteluun.
Sottaisilla perukoilla elo paskan seassa on niin surkeaa, että vahinko pannaan kierätämään ja lähdetään ahdistelmaan luonnon eläimiä.
- länteen
niin aina kylmenöö ottas etelän suden suojelijat ihan omille kotinurkille lemmikikseen kun niistä niin tykkäävät.
- töihin
kaitsemaan susiaan jottei kaupunkilaiset myrkytä niitä.
ihan rauhallisesti, älkääkä alkako panikoimaan. Susista ei ole mitään vaaraa (valitettavasti) ihmisille rajan kummallakaan puolella. Sen sijaan hysteerisiä apinoita löytyy molemmilta puolilta. Minä väitän, jotta Suomi on kuitenkin apinoitten valtakunta kansainvälisesti verrattuna.
- näinkin
aromi rikasta raapimista anaalia myöten.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?c=11&id=2161 - kheehee
näinkin kirjoitti:
aromi rikasta raapimista anaalia myöten.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?c=11&id=2161
- naureskeIija
Punaniska ihailee ruåtsalaisia. No, sieltähän se peppureiskakulttuuri on suomen juntteihin levinnyt. Onhan yleisesti tiedossa, että laavussa havut pöllyävät, kun metsästäjäpojat piehtaroivat keskenään.
Miksi te kusenhajuiset punaniskat olette pelkureita? Kertokaapa se. Homeisen pirtin nurkassa kärisevä vanha mummonkäkkänäkö teidät on pelotellut?- kusenhajuisia
punaniskoja?
Eikös täällä pitänyt käsitellä metsästyksen vastustamista?
Metsästäjäpojat piehtaroivat keskenään?
Yleisesti tiedossa?
Aika erikoisia "tietoja" sinulla.
Mistähän maasta ne ovat? - kukahan.
niille susia ihan lahjaksi vie taidatte saada vastineeksi rappari pojilata hoonauksen tuhkaluukkuun.
- supiaromaatikko
kukahan. kirjoitti:
niille susia ihan lahjaksi vie taidatte saada vastineeksi rappari pojilata hoonauksen tuhkaluukkuun.
Kerrankin susi-anaali kirjoitti asiaa!! Suomi on tosiaan apinoitten valtakunta... Tosin minun mielestäni eri perusteilla kuin susi-anaalin anaalista peräisin olevat mielipiteet ja perustelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475