Tiedossa 4 päivän pidennetty viikonloppu miehen kanssa kesällä. Elokuu on varmaan pahin turistikuu? Oisko kesäkuu paras? Suorat lennot ainakin irtoaa halvimalla kesäkuussa..
Paras kesäkuukausi menää Nykiin?
3
648
Vastaukset
- plok
mitään turistivirtoja enää missään. kesäkuu olis varmaan kanssa ihan alusta hyvä, eikä vielä tukahdutatvan kuumaa
- matkailija-x
Kesäkuu on vielä kohtuullisen kallista aikaa hotellien suhteen, heinä-elokuussa hotellit ovat yleensä olleet edullisempia, koska kaupungissa on niin kuuma, että monet välttelevät sitä ihan tästä syystä. Lennot taas tuntuvat olevan kalleimmillaan heinäkuussa.
Olen alustavasti katsellut heinäkuulle hotellihintoja, mutta monissa varauspalveluissa ei ole vielä paljoakaan tarjouksia, yleensä niitä alkaa tulla 3-4 kk aiemmin enen haluttua ajankohtaa. - Nykiin
Oltiin viime vuonna elo-syyskuun vaihteessa, ja oli todella kuuma. Suosittelen mielummin esim. huhti-toukokuuta tai lokakuuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315