Kone tunnin myögäss - vastatuul. Yöllä 16 päivällä pilvetönä ja 25 astetta varjossa.
Apinapellos paljon poruukka, helsinki tyhjä', alessa ja ryyskäsä ok
Iskelmässä su plogman ja ti danny, apinas keskiviikona mäkynen
terveisiä Inglesistä
4
977
Vastaukset
Joo, ilmat suosi hyvin. Yleensä en kurki Suomi-paikkoja mutta nyt käväistiin niissäkin.
Iskelmäbaarissa oli melko hyvin porukkaa kun oli Kristian Meurman esiintymässä. Apilaniityssä ei ollut montaa ihmistä, Hell-singissä ei ketään. Joten tanssittiin Oscar`s pubissa, hotellissa ja Irkkupaikassa.
Toro Grillissä oli hyvä flamenco-show keskiviikkona.- dondon
Sunnuntaina iskelmä täynnä, muualla hiljaista, lämintä päivällä 25 illall 19. Tänään 25 lähes pikvetöntä
- donjohn?
Maaanantaina apinapellos porukkaa muualla hiljaista, Josee lähti suomeen rakkauden perään, Mikin ja Ullan kanssa apinassa nyt Kari Tapani, (muistaakseni), katteele koko talven jos viihtyy.Laulo hyvin, vähän vaihteluu. Tiistaina puolipilvistä 22 astetta yöllä 18 Iskelmässä Ikäbeatles Danny ja paikka täynnä, kovaa menoo., Tänään tuulista mutta aurinkoista 22, illalla Blogman taas iskelmässä.
- donJohn
donjohn? kirjoitti:
Maaanantaina apinapellos porukkaa muualla hiljaista, Josee lähti suomeen rakkauden perään, Mikin ja Ullan kanssa apinassa nyt Kari Tapani, (muistaakseni), katteele koko talven jos viihtyy.Laulo hyvin, vähän vaihteluu. Tiistaina puolipilvistä 22 astetta yöllä 18 Iskelmässä Ikäbeatles Danny ja paikka täynnä, kovaa menoo., Tänään tuulista mutta aurinkoista 22, illalla Blogman taas iskelmässä.
Koko viikon reissu kaunista, pari puolipilvistä päivää. Blogmanni ei vetänny enää keskiviikkona iskelmässä.
Torstaina Jani Ja jetsetters, ok , kohtalaisesti porukkaa. Perjantaina lähtö myöhässä kaheksan tuntii.
AM raahasi turhan aikaseen kentälle joss roikuttiiin neljä tuntii. Tylsää ko jossain joku kone prakaa
ni finskin lennot sekasin. Eikö vois olla yhtään varakonetta? Mietin vaan niitä jotka tuli kaheksan tuntii myöhäs sinne-- siis aaamuyöstä, huh. Ei toimi näköjään finskikään, mitähän käyttäs seuraavaks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602