Elikkä kuten joku tuolla aikasemmin kirjoittelikin, niin haluaisin kanssa itselleni twin tip-sukset, mutta tällä kertaa aloittelijalle. Parkkilaskusta minulla on hyvin vähän kokemusta, puuterista jonkin verran, mutta jostainhan se pitää aloittaa. Siis tuommoiset all-terrain sukset minulla oli lähinnä mielessä. Hintaluokkana suunnilleen 300-450 erkkiä (ilman siteitä). Katselin vähän tuota K2:n valikoimaa. Tuleeko kellekkään mieleen mitään esimerkkejä? Käykö noihin ihan tavalliset monot vai pitääkö nekin hankkia uusiksi? Olen lukenut, että suksen pituus on yksilöllistä ja käyttötarkoituksen mukaan määräytyvää, mutta onko siihenkin jotain ehdotuksia? Näin keväällä saa varmaan hieman halvemmallakin. Kiitokset.
twin tipit vasta-alkajalle!!
vs
2
596
Vastaukset
- porvari.....
Aika vitun porvari oot jos ostat noin saatanan kalliit sukset, ja oot vasta-alkaja. Mulla budjetti käytetyt 0-200€ ja pyörii femmat gräbeillä.
- Lololoooo......
Ostan nyt kerralla kunnolliset.
Niin se on, kaikilla ei ole varaa, voihan sitä ostaa uudet joka toinenkin vuosi, esim. Intersportissa TARJOUSHINNAT alkaa 240 e...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875