Uutisissa sanotttiin, että hallituksen tarkoituksena on säästää 1,5 miljardia euroa tänä vuonna. Lapsilisät lopettamalla säästöä tulisi 1,2 miljardia ja pääomaverotusta korottamalla prosenttiyksiköllä säästettäisiin 50-70 miljoonaa euroa.
Kukaan ei ole edes ottanut esille liitopommeihin käytettäviä varoja. Hallitus on sopinut, että ostetaan Horneteihin liitopommit, jotka maksavat miljardi euroa! Siis pelkät pommit!
Jos tulisi tilanne, että pommeja tarvittaisiin, on aivan sama liitelevätkö ne vai putoavatko suoraan alas. Mahtaisivatko koneet edes päästä kentältä ilmaan.
Sotaministeri Häkämies oli murheellinen, kun maailmassa ei löydy sopivia konflikteja, että Kosovosta kotiutettavat kfor-joukot voitaisiin lähettää maailmalle. Nyt on pakko laittaa sotilaat tienaamaan veromarkkoja eikä kuluttamaan niitä.
Oletko valmis vaihtamaan lapsilisät liitopommeihin?
Tällä hetkellä puretaan vanhoja panssarivaunuja ja sotilaskoneita, koska ne ovat vanhentuneet. Nekin on aikanaan maksettu kiristämällä eläkkeitä ja lapsilisiä.
Liitopommit vai lapsilisät?
mietipä tätä
1
346
Vastaukset
- mietipä tätä
Viesti menikin väärän otsikon alle. Piti olla politiikka tai yhteiskunta eikä suinkaan laskettelu. Voisiko sheriffi ystävällisesti vaihtaa oikean otsakkeen alle. Kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596