Onko kenelläkään sama flunssa?

ärsyttävää köhimistä

Alkaa kurkkukivulla, kurkku on kuiva, nousen yöllä moneen kertaan juomaan vettä, seuraavana päivänä ei enää kuiva kurkku vaan kipeä, sitä seuraavana päivänä kurkku ei kipeä mutta sen jälkeen tulee kova yskä öisin keltaista limaa nousee ylös korvat kipeät. Kun tautia kestänyt 4 päivää korvakipu poissa mutta yskään saanut yskänlääkettä mutta silti yöllä herään kovaan yskimisen tunteeseen, limaa nousee niin paljon että oksennan pari kertaa, koska tuntuu, että tukehdun limaan, keltaisen liman sisällä verta kai nenästä tai kurkusta, kuumetta ei ole ollut, mulle ei tule kovin helposti kuumetta.

4

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti täältä jostain

oli samanlaista. Kestää useita viikkoja toi yskä. Paranemisia sulle. Juo paljon, niin se helpottaa liman yskimistä.

• niinkus

kurkku kipeä 3 päivää, sitten nenä valuu vettä päivän, kuumetta, pään luutkin kipeät, ei pysty nukkumaan, oksennan limaa. äääh.... Saas nähdä kuis tää jatkuu. pukkaa paniikkia, kun on niin huono olo.

• Anonyymi

Itselläni hyvin samankaltaisia oireita.

Ensin oli viikon n. viikon verran kurkku kipeä ja risoista turvonnut. Oli myös ajoittaista kuumetta. Toisella viikolla kuume lakkasi, mutta tilalle tuli kamala yskä ja nuha. Yskää oli etenkin öisin.

Yskää ja nuhaa jatkuu nyt jo neljättä viikkoa. Alkuviikosta oli yhden päivän ajan kuumettakin 38 astetta ja silloin oli muutenkin todella huono olo. Oksetti ja oli löysää vatsaa.

Olen käynyt kaksi kertaa lääkärissä, ei angiinaa, ei mononukleoosia eikä streptokokin aiheuttamaa virusta.

Viimeisimmän diagnoosin mukaan keuhkoputken ja poskiontelon tulehdus.

• Talviflunssa 2011

Onko kellään sama flunssa? On! Viime yönä kova kurkkukipu, pari päivää aiemmin ihan raatomainen olo vaikka ei vielä muita oireita. Ei kuumetta, mutta silti sairas sängynpohjalla. Juon paljon kuumaa, laitan rynnyksiin kookosöljyä, kurlaan suolavedellä, pidän jalkoja kuumassa piparminttuöljyvedessä. Disperiniä hiukan ja olen imeskellyt maitohappobakteeritabletteja ne hellittivät tilapäisesti kurkkukipua. - Toivon kaikille ja itselleni pikaista paranemista. ps. Prisma tv-ohjelma näytti tänään flunssajaksonsa viruspelotteluineen. En suosittele katsomista mutta jos joku haluaa kiusata itseään niin sitten. Hyvää yötä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe