Onko kenelläkään sama flunssa?

ärsyttävää köhimistä

Alkaa kurkkukivulla, kurkku on kuiva, nousen yöllä moneen kertaan juomaan vettä, seuraavana päivänä ei enää kuiva kurkku vaan kipeä, sitä seuraavana päivänä kurkku ei kipeä mutta sen jälkeen tulee kova yskä öisin keltaista limaa nousee ylös korvat kipeät. Kun tautia kestänyt 4 päivää korvakipu poissa mutta yskään saanut yskänlääkettä mutta silti yöllä herään kovaan yskimisen tunteeseen, limaa nousee niin paljon että oksennan pari kertaa, koska tuntuu, että tukehdun limaan, keltaisen liman sisällä verta kai nenästä tai kurkusta, kuumetta ei ole ollut, mulle ei tule kovin helposti kuumetta.

4

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti täältä jostain

oli samanlaista. Kestää useita viikkoja toi yskä. Paranemisia sulle. Juo paljon, niin se helpottaa liman yskimistä.

• niinkus

kurkku kipeä 3 päivää, sitten nenä valuu vettä päivän, kuumetta, pään luutkin kipeät, ei pysty nukkumaan, oksennan limaa. äääh.... Saas nähdä kuis tää jatkuu. pukkaa paniikkia, kun on niin huono olo.

• Anonyymi

Itselläni hyvin samankaltaisia oireita.

Ensin oli viikon n. viikon verran kurkku kipeä ja risoista turvonnut. Oli myös ajoittaista kuumetta. Toisella viikolla kuume lakkasi, mutta tilalle tuli kamala yskä ja nuha. Yskää oli etenkin öisin.

Yskää ja nuhaa jatkuu nyt jo neljättä viikkoa. Alkuviikosta oli yhden päivän ajan kuumettakin 38 astetta ja silloin oli muutenkin todella huono olo. Oksetti ja oli löysää vatsaa.

Olen käynyt kaksi kertaa lääkärissä, ei angiinaa, ei mononukleoosia eikä streptokokin aiheuttamaa virusta.

Viimeisimmän diagnoosin mukaan keuhkoputken ja poskiontelon tulehdus.

• Talviflunssa 2011

Onko kellään sama flunssa? On! Viime yönä kova kurkkukipu, pari päivää aiemmin ihan raatomainen olo vaikka ei vielä muita oireita. Ei kuumetta, mutta silti sairas sängynpohjalla. Juon paljon kuumaa, laitan rynnyksiin kookosöljyä, kurlaan suolavedellä, pidän jalkoja kuumassa piparminttuöljyvedessä. Disperiniä hiukan ja olen imeskellyt maitohappobakteeritabletteja ne hellittivät tilapäisesti kurkkukipua. - Toivon kaikille ja itselleni pikaista paranemista. ps. Prisma tv-ohjelma näytti tänään flunssajaksonsa viruspelotteluineen. En suosittele katsomista mutta jos joku haluaa kiusata itseään niin sitten. Hyvää yötä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe