Eli haluaisin varmistaa että käykö tämä E10 bensa Fiat Bravooni. Listalla lukee että vuosimallista 2000 lähtien käy KAIKKIIN jotka täyttää euro3 pakokaasuluokan (paitsi ei käy 1.6 16V). Mulla on 1.2 12V vuosmallia -99 eli hyvin lähellä on tuota 2000 lukua. Mahtaako E10 silti toimia minun Bravossani? Koska listassa lukee, että vuosmalli 2000 jälkeen käy kaikkiin, niin voiskohan se tarkoittaa että E10 saattaa myös joihinkin alle 2000 luvun menopeleihin käydä? En tiedä mikä pakokaasuluokka autossa on, miten sen voisi tarkistaa?
Kiitos kaikille avustajille :)
Kopsaan vielä tuon tekstin jos haluutte lukee:
E10 soveltuu mallivuodesta 2000 alkaen kaikkiin Euro 3 tai uudemman pakokaasuluokan täyttäviin
Fiat-malleihin pois lukien:
Barchetta: 1.8 16V
Bravo/Brava (182): 1.6 16V
Doblò: 1.6 16V
Marea: 1.6 16V, 2.0 20V
Multipla: 1.6 16V
Palio: 1.6 16V
Punto (188): 1.8 16V
Stilo: 1.6 16V (1.596 cm³), 1.8 16V, 2.4 20V
Fiat Bravo 1.2 vm. 99 , ja 95E10 bensa
5
1624
Vastaukset
- ei viinalitkua
Siirry käyttämään 98:a ja homma on sillä selvä. Ei tule edes kalliimmaksi. Litrahinta on kyllä 1-3 % korkeampi, mutta viinalla lantraus pienentää bensan energiasisältöä (kWh/litra), joten 95 kulutus kasvaa noin 2 % alkoholipitoisuuden noustessa 5 -> 10 %.
Polttoainekustannusten kanssa on siis se ja sama, kumpaa käytät. Riskinottoa viinalitkun kanssa ei siis palkita mitenkään. "saadun tiedon mukaan" ......kysyin maahantuojalta, kyseessä itselläkin 1.2 -99 malli.
Ei sovi- stiilosti
On yksi virhe. Stilon 1,6 16V tyypin 192 koneeseen käy E10 bensa. Tuo 192 tyypin kone esiintyy 2006 tai nuoremmissa autoissa je se on GM:n tekemä kone. Tuossa sinun listassasi oleva kone tarkoittaa tyyppin 182 konetta. Tarkoitan että koneen tyyppi pitäisi myös mainita kun listoja tehdään.
- Nikke875
Eli 98:ia tankkiin ja sillä sipuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644