Oikea syy lähteä?

19

Mikä on teidän mielestänne ns. oikea syy rauhanturvaajaksi lähtemiselle? Miksi itse olette lähteneet/lähdette/harkitsette lähtemistä? Onko se muiden auttaminen tai uusien kokemusten hakeminen? Uskotteko itse tehtäväänne vai toimiiko vaikuttimena vain raha?

Olisi mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia ja syitä rauhanturvaajaksi lähtemiselle.

4

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pal-kka-sot-uri

      Silmä silmästä.

    • erteteert

      Voi tuoda Bemarin halvalla kotiin ;)

      • Haasteita odotelless

        Ei kyllä auton tuonti ole enää halpaa ja mahdollistakaan, ainakaan halvalla, vai?

        Onhan se rt-reissu kokemus, joko hyvä tai huono.
        Itse en viihtynyt, koska porukan taso oli perseestä ja työtehtävät todellakin puuduttavia autolla ajeluita ja raportointeja, eli mitään ei tapahtunut, - hyvä niin, ottaen huomioon porukan tason, koska se porukka ei pysty kuin jouhaamaan jossakin taka-alalla, ehkä!
        Sellaista inttimeininkiä ja vouhkaamista turhosta asioista ja eräiden vouhottajien yksilöesityksiä, ihan munatonta hommaa joka vie monelta motivaation ja osa masentuu körmyynä.

        Monihan menee rauhanturvaajaksi ihan vain jotta saa ottaa valokuvia ja näyttää nissä peukaloa aseistautuneena, niin on sitten muka ollut kovissa paikoissa kun postaa ne kuvat Facebookkiin.

        Mielestäni kovin haaste ainakin Kosoossa oli se, että jakosi niitä puuduttavia pikiä päiviä ja niitä vitun mulkkunaamoja katssella. - saattaa olla nyt aika raskasta kuunneltavaa be mulkkunaamat siviilissä, kun he ovat olleet rauhanturvaajia. Voi vittu, joopajoo!!


      • Haasteita odotelless
        Haasteita odotelless kirjoitti:

        Ei kyllä auton tuonti ole enää halpaa ja mahdollistakaan, ainakaan halvalla, vai?

        Onhan se rt-reissu kokemus, joko hyvä tai huono.
        Itse en viihtynyt, koska porukan taso oli perseestä ja työtehtävät todellakin puuduttavia autolla ajeluita ja raportointeja, eli mitään ei tapahtunut, - hyvä niin, ottaen huomioon porukan tason, koska se porukka ei pysty kuin jouhaamaan jossakin taka-alalla, ehkä!
        Sellaista inttimeininkiä ja vouhkaamista turhosta asioista ja eräiden vouhottajien yksilöesityksiä, ihan munatonta hommaa joka vie monelta motivaation ja osa masentuu körmyynä.

        Monihan menee rauhanturvaajaksi ihan vain jotta saa ottaa valokuvia ja näyttää nissä peukaloa aseistautuneena, niin on sitten muka ollut kovissa paikoissa kun postaa ne kuvat Facebookkiin.

        Mielestäni kovin haaste ainakin Kosoossa oli se, että jakosi niitä puuduttavia pikiä päiviä ja niitä vitun mulkkunaamoja katssella. - saattaa olla nyt aika raskasta kuunneltavaa be mulkkunaamat siviilissä, kun he ovat olleet rauhanturvaajia. Voi vittu, joopajoo!!

        Miniläppäri :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe