Oikea syy lähteä?

19

Mikä on teidän mielestänne ns. oikea syy rauhanturvaajaksi lähtemiselle? Miksi itse olette lähteneet/lähdette/harkitsette lähtemistä? Onko se muiden auttaminen tai uusien kokemusten hakeminen? Uskotteko itse tehtäväänne vai toimiiko vaikuttimena vain raha?

Olisi mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia ja syitä rauhanturvaajaksi lähtemiselle.

4

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pal-kka-sot-uri

Silmä silmästä.

• erteteert

Voi tuoda Bemarin halvalla kotiin ;)

• Haasteita odotelless

Ei kyllä auton tuonti ole enää halpaa ja mahdollistakaan, ainakaan halvalla, vai?

Onhan se rt-reissu kokemus, joko hyvä tai huono.
        Itse en viihtynyt, koska porukan taso oli perseestä ja työtehtävät todellakin puuduttavia autolla ajeluita ja raportointeja, eli mitään ei tapahtunut, - hyvä niin, ottaen huomioon porukan tason, koska se porukka ei pysty kuin jouhaamaan jossakin taka-alalla, ehkä!
        Sellaista inttimeininkiä ja vouhkaamista turhosta asioista ja eräiden vouhottajien yksilöesityksiä, ihan munatonta hommaa joka vie monelta motivaation ja osa masentuu körmyynä.

Monihan menee rauhanturvaajaksi ihan vain jotta saa ottaa valokuvia ja näyttää nissä peukaloa aseistautuneena, niin on sitten muka ollut kovissa paikoissa kun postaa ne kuvat Facebookkiin.

Mielestäni kovin haaste ainakin Kosoossa oli se, että jakosi niitä puuduttavia pikiä päiviä ja niitä vitun mulkkunaamoja katssella. - saattaa olla nyt aika raskasta kuunneltavaa be mulkkunaamat siviilissä, kun he ovat olleet rauhanturvaajia. Voi vittu, joopajoo!!

• Haasteita odotelless
        Haasteita odotelless kirjoitti:

Ei kyllä auton tuonti ole enää halpaa ja mahdollistakaan, ainakaan halvalla, vai?

Onhan se rt-reissu kokemus, joko hyvä tai huono.
        Itse en viihtynyt, koska porukan taso oli perseestä ja työtehtävät todellakin puuduttavia autolla ajeluita ja raportointeja, eli mitään ei tapahtunut, - hyvä niin, ottaen huomioon porukan tason, koska se porukka ei pysty kuin jouhaamaan jossakin taka-alalla, ehkä!
        Sellaista inttimeininkiä ja vouhkaamista turhosta asioista ja eräiden vouhottajien yksilöesityksiä, ihan munatonta hommaa joka vie monelta motivaation ja osa masentuu körmyynä.

Monihan menee rauhanturvaajaksi ihan vain jotta saa ottaa valokuvia ja näyttää nissä peukaloa aseistautuneena, niin on sitten muka ollut kovissa paikoissa kun postaa ne kuvat Facebookkiin.

Mielestäni kovin haaste ainakin Kosoossa oli se, että jakosi niitä puuduttavia pikiä päiviä ja niitä vitun mulkkunaamoja katssella. - saattaa olla nyt aika raskasta kuunneltavaa be mulkkunaamat siviilissä, kun he ovat olleet rauhanturvaajia. Voi vittu, joopajoo!!

Miniläppäri :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe