Mikä on teidän mielestänne ns. oikea syy rauhanturvaajaksi lähtemiselle? Miksi itse olette lähteneet/lähdette/harkitsette lähtemistä? Onko se muiden auttaminen tai uusien kokemusten hakeminen? Uskotteko itse tehtäväänne vai toimiiko vaikuttimena vain raha?
Olisi mielenkiintoista kuulla muiden ajatuksia ja syitä rauhanturvaajaksi lähtemiselle.
Oikea syy lähteä?
4
531
Vastaukset
- Pal-kka-sot-uri
Silmä silmästä.
- erteteert
Voi tuoda Bemarin halvalla kotiin ;)
- Haasteita odotelless
Ei kyllä auton tuonti ole enää halpaa ja mahdollistakaan, ainakaan halvalla, vai?
Onhan se rt-reissu kokemus, joko hyvä tai huono.
Itse en viihtynyt, koska porukan taso oli perseestä ja työtehtävät todellakin puuduttavia autolla ajeluita ja raportointeja, eli mitään ei tapahtunut, - hyvä niin, ottaen huomioon porukan tason, koska se porukka ei pysty kuin jouhaamaan jossakin taka-alalla, ehkä!
Sellaista inttimeininkiä ja vouhkaamista turhosta asioista ja eräiden vouhottajien yksilöesityksiä, ihan munatonta hommaa joka vie monelta motivaation ja osa masentuu körmyynä.
Monihan menee rauhanturvaajaksi ihan vain jotta saa ottaa valokuvia ja näyttää nissä peukaloa aseistautuneena, niin on sitten muka ollut kovissa paikoissa kun postaa ne kuvat Facebookkiin.
Mielestäni kovin haaste ainakin Kosoossa oli se, että jakosi niitä puuduttavia pikiä päiviä ja niitä vitun mulkkunaamoja katssella. - saattaa olla nyt aika raskasta kuunneltavaa be mulkkunaamat siviilissä, kun he ovat olleet rauhanturvaajia. Voi vittu, joopajoo!! - Haasteita odotelless
Haasteita odotelless kirjoitti:
Ei kyllä auton tuonti ole enää halpaa ja mahdollistakaan, ainakaan halvalla, vai?
Onhan se rt-reissu kokemus, joko hyvä tai huono.
Itse en viihtynyt, koska porukan taso oli perseestä ja työtehtävät todellakin puuduttavia autolla ajeluita ja raportointeja, eli mitään ei tapahtunut, - hyvä niin, ottaen huomioon porukan tason, koska se porukka ei pysty kuin jouhaamaan jossakin taka-alalla, ehkä!
Sellaista inttimeininkiä ja vouhkaamista turhosta asioista ja eräiden vouhottajien yksilöesityksiä, ihan munatonta hommaa joka vie monelta motivaation ja osa masentuu körmyynä.
Monihan menee rauhanturvaajaksi ihan vain jotta saa ottaa valokuvia ja näyttää nissä peukaloa aseistautuneena, niin on sitten muka ollut kovissa paikoissa kun postaa ne kuvat Facebookkiin.
Mielestäni kovin haaste ainakin Kosoossa oli se, että jakosi niitä puuduttavia pikiä päiviä ja niitä vitun mulkkunaamoja katssella. - saattaa olla nyt aika raskasta kuunneltavaa be mulkkunaamat siviilissä, kun he ovat olleet rauhanturvaajia. Voi vittu, joopajoo!!Miniläppäri :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273485Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122679Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182632Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1142303Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761723Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1401293
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt111249