Olen lukenut keskustelupalstoja, enkä ole törmännyt yhteenkään samanlaiseen tapaukseen. Koneen näyttö mustenee välillä, nykyään useammin. Näyttöön jää valot päälle, mutta se mustenee ja kone sekä nettitikku ovat käynnissä. Konetta ei saa toimivaksi, ennen kuin sammutat virran ja käynnistät koneen uudelleen. Ennen näyttö musteni, jos konetta käytti pitkään ja kone kuumeni, nykyään riittää lyhyempikin käyttöaika. Tätä tapahtuu konetta käyttäessä tai sen ollessa vapaana.
Missä lienee vika ja voiko kotikonstein saada helpotusta?
Acer TravelMate 5520 temppuilee
stupido
1
447
Vastaukset
- ExxonMaxxon
Näytönohjain lienee hajoamaisillaan. Oletko kokeillut miten tuo käyttäytyy ulkoisella näytöllä? Tuossahan on VGA-liitin kiinni että kokeileppa laittaa se johonkin näyttöön kiinni ja katsoa miten ulkoinen näyttö käyttäytyy. Pölyt olet varmaankin puhdistellut? Tuossahan se on helppoa kun ei tarvitse kuin avata se yksi pohjaluukku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658