LÄHINNÄ TAMPEREEN BAARIT KIINNOSTAIS, MISTÄ SAA PARHAITEN PILLUA?
MISTÄ BAARISTA SAA
10
2967
Vastaukset
- Tarve ois kova!!!
Pillua!!!!!!!!!!!
- alösdkfja
Oskarinhovista ei ole moni saamatta poistunut.
- o
Multa kyllä saisit, mutta enpä taida kertoa missä baarissa käyn ;)
- pitkätpellot
Härmän Häjystä, Pohjanmaalta. Sinne ku menet niin takuulla saat, ainaskin turpaas, mutta eikö se saaminen ollut pääasia? :)
- fisu21
fisu on pillun tarpeessa oisko mahdollista saada otta yhteyttä 0467253420
- Janne.
aloittaja taisi kerjätäkin turpaansa :)
- Ojo Jooorma
Pelimies saa mistä vaan.
- Ei alkoholisti
Ruokaan ja juomaan liittyy "pyhä salaisuus", psykiatrisesti humoraalinen tekijä: vaikuttaa ajatteluun ja käytökseen...ravitsemusoppi löytyy Vanhasta testamentista, selittänee nykyaikaiset elintasosairaudet...ei poikkea kansanterveydestä 2000-luvun Suomessakaan! Olut sopii onnettomalle, tilkka viiniä katkeralle...
- beibeeee
tuu tänne baareileen, mä voin kyl auttaa miestä hädässä ;)
- baarimikko
hiljaisten miesten baarista saa pillua jos siellä on naisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781368
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81142- 741095
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82860