Elikkä muutama kuukausi sitten oli kutsunnat ja se lääkäri siellä päätti pistää minut B-luokkaan "ihan varmuuden vuoksi", mutta itse haluaisin olla A-luokassa. Syynä B-luokkaanon oli jalkaterän virheasento, mikä ei itsessään ole mikään ongelma, mutta jalat saattaa väsyä, etenkin jos ollaan nopeassa liikkeessä pitkään ja lääkäri sitten ajatteli että pelataan varmanpäälle.
Ajattelin kuitenkin lenkkeillä ja treenata sen verran että siellä korvessa jaksaisi juosta ja "kelpaisin" siihen A-luokkaan, mutta enpä sitten tiedä, miten siihen A-luokkaan voisi päästä. Onnistuuko se sitten siellä armeijassa jollain niiden omalla lääkärillä vai pystyykö ennen armeijaa jotenkin jo sitä vaihtamaan?
Kuntoluokan vaihto?
Haluan A-luokkaan
1
457
Vastaukset
- ex sotilaslääkäri
Kyllä se voi onnistua. Ekalla viikolla b-miesten luokitus tarkastetaan monissa paikoissa varmuuden vuoksi. Tuolloin voit pyytää päästä lääkäriin ja kysyä luokanmuutoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358