Elikkä muutama kuukausi sitten oli kutsunnat ja se lääkäri siellä päätti pistää minut B-luokkaan "ihan varmuuden vuoksi", mutta itse haluaisin olla A-luokassa. Syynä B-luokkaanon oli jalkaterän virheasento, mikä ei itsessään ole mikään ongelma, mutta jalat saattaa väsyä, etenkin jos ollaan nopeassa liikkeessä pitkään ja lääkäri sitten ajatteli että pelataan varmanpäälle.
Ajattelin kuitenkin lenkkeillä ja treenata sen verran että siellä korvessa jaksaisi juosta ja "kelpaisin" siihen A-luokkaan, mutta enpä sitten tiedä, miten siihen A-luokkaan voisi päästä. Onnistuuko se sitten siellä armeijassa jollain niiden omalla lääkärillä vai pystyykö ennen armeijaa jotenkin jo sitä vaihtamaan?
Kuntoluokan vaihto?
Haluan A-luokkaan
1
516
Vastaukset
- ex sotilaslääkäri
Kyllä se voi onnistua. Ekalla viikolla b-miesten luokitus tarkastetaan monissa paikoissa varmuuden vuoksi. Tuolloin voit pyytää päästä lääkäriin ja kysyä luokanmuutoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594