Hiihtopäivä part 3

Gaymolli

Tätä minä odotan innolla. Nostan persettäni enemmän, jotta Valtteri löytää helpommin reikäni. Hän pitää kullistaan kiinni ja painaa terskaansa aukkoani vasten, ja alkaa työntää sitä kevyesti sisääni. Tunnen kuinka hän sentti sentiltä tulee enemmän ja enemmän sisääni; rauhallisesti hän painautuu, ja välillä tekee kevyitä ja lyhyitä naintiliikkeitä. Sitten hän työntää taas hieman enemmän melaansa reikääni, ja nyt sattuu hieman; ulvahdan ja Valtteri pysähtyy hetkeksi, mutta jatkaa taas. Nyt hän työntää jo enemmän ja nopeampaa sisääni, ja tunnen jo hänen vatsansa pakaroillani – hän on sisälläni. Valtteri asettaa kätensä lantioilleni ja alkaa nussia minua hitaasti ja rauhallisesti. Välillä hän sivelee selkääni kädellään, ja asettaa taas kätensä lantioilleni. Rauhallista naintia, perseeni lätsähtää hieman aina kun Valtteri saapuu perille.
- Nussi mua kovempaa!
Minä pyydän.

Valtteri tiukentaa tahtiaan. Hän aloittaa nopeatempoisemman nainnin. perseeni lätsähtää tiheämmin, ja me molemmat puhkumme hyvän olon tunteesta ja hengähdyksestä. Valtteri kiroilee samalla kun nai, ja haukkuu minua jatkuvasti homoksi. Hän asettaa kätensä harteilleni, ja vetää minua puoleensa, aina samalla kun hänen munansa saapuu perille saakka.
- Saatanan homo sulla on tiukka reikä, sulla on ihan vitun tiukka reikä. Jumalauta, mulla lentää lastit ihan just. Sulla on niin vitun hyvä reikä; ihan vitun hyvä reikä. Saatana mä tuun…

Valtteri nussii vielä muutaman kevyen liikkeen perseeseeni, ja vavahtelee kevyesti, ja puhisee ja kiroilee. Tiedän hänen tulevan. Hän puristaa lanteitani lujempaa, ja tunnen hänet hetken kovin voimattomaksi. Hän vetää kevyesti kullinsa pois sisältäni ja pesee sen suihkun alla.
- Nyt sä homo näytät mulle kuinka sä runkkaat, ja heität lastis.

Valtteri seisoo minua vasten, ja otan kaluni käteeni, ja alan runkata sitä. Valtteri katsoo tyynenä ja lumoutuneena, samalla kun minä runkkaan hänen edessään. Hän tuijottaa ihan vaiti, ja näyttää hyvin kiinnostuneelta. Välillä hän hymyilee, ja välillä hymy näyttää jo jollain tavalla ivalliselta.
- Mä tuun ihan just.

- Ammu ne mun päällä!

Astun Valtteria puoli askelta lähemmäksi, ja runkkaan vielä muutaman kevyen liikkeen, ja sitten minulta lentää jättimäinen lasti Valtterin alavatsalle, ja hänen kalulleen. Valtteri tarttuu kalustani kiinni, ja vetää sitä vielä pari kertaa, ja lopettaa sitten.
- Nuole noi sun mällit pois mun päältä!

Häkellyn. Yrittääkö hän nöyryyttää minua? Nuolen Valtterin vatsalta lastini, ja otan vielä hänen melkein jo löysän kikkelinsä suuhuni, ja nuolen hänen karvoiltaan jähmettyneen spermani, sekä vielä hänen sisäreisilleen valuneen mällini.
- Anna mäkin vähän maistan.

Valtteri tarttuu minua niskani takaa kiinni, ja nojaa huulillaan huulilleni. Hän pyöräyttää kieltään huulillani, ja suutelee minua vielä. Suutelemme hetken. Painaudumme alastomilla vartaloillamme toisiamme vasten, munamme painautuvat vastakkain, ja me suutelemme. Valtteri pitää minua vielä kiinni niskastani, mutta päästää huulet irti. Hän katsoo minua suoraan silmiin, muttei sano enää sanakaan. Sitten hän päästää minusta irti, ja menee vastapäätä olevalle suihkulle pesulle. Minä pesen itseni omassa suihkussani. Puemme vielä pukuhuoneessa itsemme, ja lähdemme koululle, muttemme yhtä matkaa. Molemmat myöhästymme ruotsin tunnilta.

2

5278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cutestboy16

Wauuuuu nää on ollu nii parhait jatka pliiis kirjottamista!!!!!!!!!

• ei nimimerkkiä

onko jatkoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1713
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      84
      1694
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      385
      1672
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      92
      1559
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      49
      1292
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      47
      1226
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      279
      1136
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      962
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      43
      955
    10. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      86
      939
    Aihe