Hiihtopäivä part 3

Gaymolli

Tätä minä odotan innolla. Nostan persettäni enemmän, jotta Valtteri löytää helpommin reikäni. Hän pitää kullistaan kiinni ja painaa terskaansa aukkoani vasten, ja alkaa työntää sitä kevyesti sisääni. Tunnen kuinka hän sentti sentiltä tulee enemmän ja enemmän sisääni; rauhallisesti hän painautuu, ja välillä tekee kevyitä ja lyhyitä naintiliikkeitä. Sitten hän työntää taas hieman enemmän melaansa reikääni, ja nyt sattuu hieman; ulvahdan ja Valtteri pysähtyy hetkeksi, mutta jatkaa taas. Nyt hän työntää jo enemmän ja nopeampaa sisääni, ja tunnen jo hänen vatsansa pakaroillani – hän on sisälläni. Valtteri asettaa kätensä lantioilleni ja alkaa nussia minua hitaasti ja rauhallisesti. Välillä hän sivelee selkääni kädellään, ja asettaa taas kätensä lantioilleni. Rauhallista naintia, perseeni lätsähtää hieman aina kun Valtteri saapuu perille.
- Nussi mua kovempaa!
Minä pyydän.

Valtteri tiukentaa tahtiaan. Hän aloittaa nopeatempoisemman nainnin. perseeni lätsähtää tiheämmin, ja me molemmat puhkumme hyvän olon tunteesta ja hengähdyksestä. Valtteri kiroilee samalla kun nai, ja haukkuu minua jatkuvasti homoksi. Hän asettaa kätensä harteilleni, ja vetää minua puoleensa, aina samalla kun hänen munansa saapuu perille saakka.
- Saatanan homo sulla on tiukka reikä, sulla on ihan vitun tiukka reikä. Jumalauta, mulla lentää lastit ihan just. Sulla on niin vitun hyvä reikä; ihan vitun hyvä reikä. Saatana mä tuun…

Valtteri nussii vielä muutaman kevyen liikkeen perseeseeni, ja vavahtelee kevyesti, ja puhisee ja kiroilee. Tiedän hänen tulevan. Hän puristaa lanteitani lujempaa, ja tunnen hänet hetken kovin voimattomaksi. Hän vetää kevyesti kullinsa pois sisältäni ja pesee sen suihkun alla.
- Nyt sä homo näytät mulle kuinka sä runkkaat, ja heität lastis.

Valtteri seisoo minua vasten, ja otan kaluni käteeni, ja alan runkata sitä. Valtteri katsoo tyynenä ja lumoutuneena, samalla kun minä runkkaan hänen edessään. Hän tuijottaa ihan vaiti, ja näyttää hyvin kiinnostuneelta. Välillä hän hymyilee, ja välillä hymy näyttää jo jollain tavalla ivalliselta.
- Mä tuun ihan just.

- Ammu ne mun päällä!

Astun Valtteria puoli askelta lähemmäksi, ja runkkaan vielä muutaman kevyen liikkeen, ja sitten minulta lentää jättimäinen lasti Valtterin alavatsalle, ja hänen kalulleen. Valtteri tarttuu kalustani kiinni, ja vetää sitä vielä pari kertaa, ja lopettaa sitten.
- Nuole noi sun mällit pois mun päältä!

Häkellyn. Yrittääkö hän nöyryyttää minua? Nuolen Valtterin vatsalta lastini, ja otan vielä hänen melkein jo löysän kikkelinsä suuhuni, ja nuolen hänen karvoiltaan jähmettyneen spermani, sekä vielä hänen sisäreisilleen valuneen mällini.
- Anna mäkin vähän maistan.

Valtteri tarttuu minua niskani takaa kiinni, ja nojaa huulillaan huulilleni. Hän pyöräyttää kieltään huulillani, ja suutelee minua vielä. Suutelemme hetken. Painaudumme alastomilla vartaloillamme toisiamme vasten, munamme painautuvat vastakkain, ja me suutelemme. Valtteri pitää minua vielä kiinni niskastani, mutta päästää huulet irti. Hän katsoo minua suoraan silmiin, muttei sano enää sanakaan. Sitten hän päästää minusta irti, ja menee vastapäätä olevalle suihkulle pesulle. Minä pesen itseni omassa suihkussani. Puemme vielä pukuhuoneessa itsemme, ja lähdemme koululle, muttemme yhtä matkaa. Molemmat myöhästymme ruotsin tunnilta.

2

5153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cutestboy16

Wauuuuu nää on ollu nii parhait jatka pliiis kirjottamista!!!!!!!!!

• ei nimimerkkiä

onko jatkoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      49
      1857
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1658
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1388
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      211
      1252
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1147
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1096
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1067
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe