Hiihtopäivä part 3

Gaymolli

Tätä minä odotan innolla. Nostan persettäni enemmän, jotta Valtteri löytää helpommin reikäni. Hän pitää kullistaan kiinni ja painaa terskaansa aukkoani vasten, ja alkaa työntää sitä kevyesti sisääni. Tunnen kuinka hän sentti sentiltä tulee enemmän ja enemmän sisääni; rauhallisesti hän painautuu, ja välillä tekee kevyitä ja lyhyitä naintiliikkeitä. Sitten hän työntää taas hieman enemmän melaansa reikääni, ja nyt sattuu hieman; ulvahdan ja Valtteri pysähtyy hetkeksi, mutta jatkaa taas. Nyt hän työntää jo enemmän ja nopeampaa sisääni, ja tunnen jo hänen vatsansa pakaroillani – hän on sisälläni. Valtteri asettaa kätensä lantioilleni ja alkaa nussia minua hitaasti ja rauhallisesti. Välillä hän sivelee selkääni kädellään, ja asettaa taas kätensä lantioilleni. Rauhallista naintia, perseeni lätsähtää hieman aina kun Valtteri saapuu perille.
- Nussi mua kovempaa!
Minä pyydän.

Valtteri tiukentaa tahtiaan. Hän aloittaa nopeatempoisemman nainnin. perseeni lätsähtää tiheämmin, ja me molemmat puhkumme hyvän olon tunteesta ja hengähdyksestä. Valtteri kiroilee samalla kun nai, ja haukkuu minua jatkuvasti homoksi. Hän asettaa kätensä harteilleni, ja vetää minua puoleensa, aina samalla kun hänen munansa saapuu perille saakka.
- Saatanan homo sulla on tiukka reikä, sulla on ihan vitun tiukka reikä. Jumalauta, mulla lentää lastit ihan just. Sulla on niin vitun hyvä reikä; ihan vitun hyvä reikä. Saatana mä tuun…

Valtteri nussii vielä muutaman kevyen liikkeen perseeseeni, ja vavahtelee kevyesti, ja puhisee ja kiroilee. Tiedän hänen tulevan. Hän puristaa lanteitani lujempaa, ja tunnen hänet hetken kovin voimattomaksi. Hän vetää kevyesti kullinsa pois sisältäni ja pesee sen suihkun alla.
- Nyt sä homo näytät mulle kuinka sä runkkaat, ja heität lastis.

Valtteri seisoo minua vasten, ja otan kaluni käteeni, ja alan runkata sitä. Valtteri katsoo tyynenä ja lumoutuneena, samalla kun minä runkkaan hänen edessään. Hän tuijottaa ihan vaiti, ja näyttää hyvin kiinnostuneelta. Välillä hän hymyilee, ja välillä hymy näyttää jo jollain tavalla ivalliselta.
- Mä tuun ihan just.

- Ammu ne mun päällä!

Astun Valtteria puoli askelta lähemmäksi, ja runkkaan vielä muutaman kevyen liikkeen, ja sitten minulta lentää jättimäinen lasti Valtterin alavatsalle, ja hänen kalulleen. Valtteri tarttuu kalustani kiinni, ja vetää sitä vielä pari kertaa, ja lopettaa sitten.
- Nuole noi sun mällit pois mun päältä!

Häkellyn. Yrittääkö hän nöyryyttää minua? Nuolen Valtterin vatsalta lastini, ja otan vielä hänen melkein jo löysän kikkelinsä suuhuni, ja nuolen hänen karvoiltaan jähmettyneen spermani, sekä vielä hänen sisäreisilleen valuneen mällini.
- Anna mäkin vähän maistan.

Valtteri tarttuu minua niskani takaa kiinni, ja nojaa huulillaan huulilleni. Hän pyöräyttää kieltään huulillani, ja suutelee minua vielä. Suutelemme hetken. Painaudumme alastomilla vartaloillamme toisiamme vasten, munamme painautuvat vastakkain, ja me suutelemme. Valtteri pitää minua vielä kiinni niskastani, mutta päästää huulet irti. Hän katsoo minua suoraan silmiin, muttei sano enää sanakaan. Sitten hän päästää minusta irti, ja menee vastapäätä olevalle suihkulle pesulle. Minä pesen itseni omassa suihkussani. Puemme vielä pukuhuoneessa itsemme, ja lähdemme koululle, muttemme yhtä matkaa. Molemmat myöhästymme ruotsin tunnilta.

2

5041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cutestboy16

      Wauuuuu nää on ollu nii parhait jatka pliiis kirjottamista!!!!!!!!!

    • ei nimimerkkiä

      onko jatkoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe