Näin jonkun hahmon miten häädän sen?

demoniauttakaa

laitan tän tänne kun se tuntuu enemmän pahalta kun hyvältä

Tietääkö kukaan onko suomessa paikkaa jossa voi häätää demonin pois itsestä? Ei se ollut minussa vaan edessäni kun näin sen enkä oikeen tykännyt siitä miltä se näytti. muistan jostaki että jos ihminen on riivattu niin siitä voi häätää pois sen pahan jotenkin ja luulen että se on minussa, tai vaikkei oiskaan niin vierailee se ainakin mun luona.En pelkää mitään koska tiedän että pelko on vain tunne, mutta en myöskään pidä siitä jos mulle käy jotain pahaa.

en ole masentunut tai mitenkään häiriintynyt, en usko taivaaseen tai helvettiin. uskon siihen että tässä maailmassa on vain mielipiteitä, ei ole oikeaa tai väärää. sanon hahmoa demoniksi että ymmärrätte enemmän mistä on kyse. tai ainakin muistan että demoni on jotenkin ärsyttävä ja sen voi häätää, ja se tuntuu just sopivalta nyt. en tiedä mikä se on, en ole ikinä nähnyt hallusinaatioita tai mitään sellaisia, tämä on eka kerta elämässäni. En pelästynyt hahmoa vaan järkytyin pelkästään sen kasvoista. minua ärsyttää ihan vitusti koska tuntuu koko ajan enemmän ja enemmän että se aikoo tehdä mulle jotain. ensimmäinen kerta oli 6 päivä tätä kuukautta, ja viime yönä näin sen viimeksi. En nukkunut 7 ja 8 päivä tätä kuuta, koska en halunnut että minulle tapahtuu jotain kun nukun. viime yönä se tuli totta kai juuri sillon kun olin nukkumassa. ei ollut unta yhelläkään kerralla, siitä olen varma. Tunnistatte kyllä itekkin millon ootte unessa ja millon ette.

itsestäni kerron sen verran että olen 16 vuotias poika, suomalainen ja asun tällä hetkellä yksiössä. en ole ennen nähnyt mitään samanlaista enkä halua enää että sama tapahtuu koska se ei ole mukavaa.

muistan kaksi sanaa jotka se sanoi minulle: gapreil elää (en ole varma ekasta sanasta sanon miten sen kuulin)
ja ulkonäköä voin kuvailla: kapeat kasvot, pituus on yli omani eli 170-180cm ja se mistä en tykännyt oli sen silmät jotka oli jotenkin syvällä, mustat ja siitä lähti jotain ihmeellisiä tribaali kuvioita ympäri kasvoja
muistan selkeästi jalat jotka oli ihan kun eläimellä semmoset koukistuneet.

jos tiedätte miten sen saa pois niin kertokaa. ja painukaa vittuun jos ette osaa muuta kun pelleillä.

36

3882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth Pauli

      Taputa kovasti kolme kertaa peräjälkeen.

      • demoniauttakaa

        huusin ja heitin tuolin, ei mitään. Onnistuukohan tuo taputus, epäilen? Vai oliko se taas vittuilua

        pyydän kaikkia vittuilijoita ottamaan yhteyttä ja tulemaan paikan päälle.


      • Darth Pauli
        demoniauttakaa kirjoitti:

        huusin ja heitin tuolin, ei mitään. Onnistuukohan tuo taputus, epäilen? Vai oliko se taas vittuilua

        pyydän kaikkia vittuilijoita ottamaan yhteyttä ja tulemaan paikan päälle.

        Kyllä se oli ihan oikea neuvo ja nämä ovat ihan perinteisiä keinoja. Olet ehkä ihmetellyt minkä takia monissa uskonnollisissa paikoissa on tapana paukuttaa kelloja tai rumpuja. Taputtaminen on sama asia. Voit myös harkita jotain pientä lyömäsoitinta. En ylläty siitä että huutaminen ja tavaroiden heittely ei auta. Voisin melkein vaikka taata että ne pahensivat kokemustasi.

        Luultavasti et ollut minkään pahan hengen kanssa tekemisissä. Monet "henget" ovat hyvin pelottavan näköisiä mutta niillä saattaa vain olla jokin viesti tuotavana.


      • tryuiouytrertyuiuytr
        Darth Pauli kirjoitti:

        Kyllä se oli ihan oikea neuvo ja nämä ovat ihan perinteisiä keinoja. Olet ehkä ihmetellyt minkä takia monissa uskonnollisissa paikoissa on tapana paukuttaa kelloja tai rumpuja. Taputtaminen on sama asia. Voit myös harkita jotain pientä lyömäsoitinta. En ylläty siitä että huutaminen ja tavaroiden heittely ei auta. Voisin melkein vaikka taata että ne pahensivat kokemustasi.

        Luultavasti et ollut minkään pahan hengen kanssa tekemisissä. Monet "henget" ovat hyvin pelottavan näköisiä mutta niillä saattaa vain olla jokin viesti tuotavana.

        Se paukuttelu on syytä suorittaa juuri siksi jotta h e r ä ä(!!!!!!!) tyhmistä ajatuksistaan jotka luovat moiset pelot ja "pirut".


    • satin

      (Tässä yhteydessä) Demonit ovat kollektiivisen piilotajunnan tuotoksia ja oleilevat astraalitasolla, tunteiden ja unien tasolla. Oman turvallisuutensa puolesta on turha pelätä, sillä demonit eivät kykene vahinkoittamaan fyysisen tason asioita. Ne voivat kyllä houkutella ja vietellä ihmisiä johonkin (jopa tekeytymällä ihmisen ajatuksiksi) mutteivat pakottaa ja ihminen tekee itse aina päätöksensä ja omasta tahdostaan antaa demoneille luvan päästä lähelleen mahdollistaen näin demonien aiheuttamat negatiiviset seuraukset. (Ja jos jollakulla nyt kehittyy mielenkiintoa liittoutua demonien kanssa syystä tai toisesta, niin kerrottakoon että demonit ovat aina hyväksikäyttävässä asemassa.) Demonit (muiden tuon tason luontaisten asukkaiden lisäksi) eivät ole tavallaan itsenäisesti olemassaolevia vaan ilmentyäkseen ne tarvitsevat kokijan, havannoivan subjektin. Ihminen ei voi havaita mitä tahansa satunnaista astraaliolentoa vaan havaitseminen voi tapahtua vain, jos ko. ihmisellä ja ko. astraaliolennolla on jonkinlaista samankaltaisuutta eli negatiivisia ajatuksia, tunteita, heikkouksia, väärintekoja sun muita, olivat nämä tiedostettuja tai tiedostamattomia. Tämän havaitsemisen keskeisenä mahdollistajana on myös psyykkeen eheyden säröytyminen, joten suosittelisin pohtimaan elintapojaan ja sieluntilaansa (esim. päihteet, mielen järkkyminen). Eroon pääsemisessä tärkeänä osana on myös huomionkeskittämisen lopettaminen, sillä demoni elää siihen kohdistetusta huomiosta.

      Sitten on myös toinen vaihtoehto: kyse on sisäisestä demonista. Sisäiset demonit ovat oman psyykkeen heijastumia ja ilmentävät alitajunnan saloja (, joita myös ulkoisetkin demonit voivat ilmaista). Niiden kohtaamiseen on vain yksi neuvo: rakasta niitä=itseäsi.

      • demoniauttakaa

        En ole millään tavalla sairas tai häiriintynyt ja pidän normaaleista asioista. En ajatellut mitään kun hahmo ilmestyi, enkä ole koskaan pelännyt mitään mikä liittyy demoneihin tai vastaavaan joten tuntuu aika oudolta että jotain tällasta tapahtuisi minulle. Nukuin hyvin viime yönä eikä mikään vaivaa mieltä tällä hetkellä.

        nyt myöhemmemmin kun ajattelen olen varma en keksinyt hahmoa päästäni. Se on vaan oma juttunsa ihan niin kuin tuoli jolla nyt istun. Paha tunne joka oli sillon häipyi aika äkkiä. Mutta aika mielenkiintoista, en sitten tiedä pitäskö ottaa asiasta enemmän selvää vai jättää tutkimatta.


      • Darth Pauli
        demoniauttakaa kirjoitti:

        En ole millään tavalla sairas tai häiriintynyt ja pidän normaaleista asioista. En ajatellut mitään kun hahmo ilmestyi, enkä ole koskaan pelännyt mitään mikä liittyy demoneihin tai vastaavaan joten tuntuu aika oudolta että jotain tällasta tapahtuisi minulle. Nukuin hyvin viime yönä eikä mikään vaivaa mieltä tällä hetkellä.

        nyt myöhemmemmin kun ajattelen olen varma en keksinyt hahmoa päästäni. Se on vaan oma juttunsa ihan niin kuin tuoli jolla nyt istun. Paha tunne joka oli sillon häipyi aika äkkiä. Mutta aika mielenkiintoista, en sitten tiedä pitäskö ottaa asiasta enemmän selvää vai jättää tutkimatta.

        Suosittelen että annat asian olla toistaiseksi mutta et unohda sitä kokonaan. Saatat löytää että sinulla on kutsumus näihin juttuihin jolloin tuosta kokemuksesta on hyötyä. Toisaalta voi olla että elämäsi suuntautuu tavalliseen elämään jolloin tuosta muodostuu juttu millä voit pelotella tyttöystävää. :-)

        Pelko tai negatiivisuuden kokeneminen tarkoittavat että et ole valmis vielä tutkimaan. Kylmä pää on valttia.


      • -.-' ook...
        Darth Pauli kirjoitti:

        Suosittelen että annat asian olla toistaiseksi mutta et unohda sitä kokonaan. Saatat löytää että sinulla on kutsumus näihin juttuihin jolloin tuosta kokemuksesta on hyötyä. Toisaalta voi olla että elämäsi suuntautuu tavalliseen elämään jolloin tuosta muodostuu juttu millä voit pelotella tyttöystävää. :-)

        Pelko tai negatiivisuuden kokeneminen tarkoittavat että et ole valmis vielä tutkimaan. Kylmä pää on valttia.

        "demoni" sanoi sinulle siis jotain? Se on aika selvä merkki että sillä on jotain asiaa! Jonkun lainen olo minulla on että se olettaa sinun tekvän jotain... oletko nähnyt/kuullut sitä viime aikoina? Jos se sanoo sinulle jotain kuuntele juttu loppuun asti... -.-' karkoitus keinoja en osaa... sori.


      • känniprphet
        -.-' ook... kirjoitti:

        "demoni" sanoi sinulle siis jotain? Se on aika selvä merkki että sillä on jotain asiaa! Jonkun lainen olo minulla on että se olettaa sinun tekvän jotain... oletko nähnyt/kuullut sitä viime aikoina? Jos se sanoo sinulle jotain kuuntele juttu loppuun asti... -.-' karkoitus keinoja en osaa... sori.

        arvaa


      • apua saatavilla
        demoniauttakaa kirjoitti:

        En ole millään tavalla sairas tai häiriintynyt ja pidän normaaleista asioista. En ajatellut mitään kun hahmo ilmestyi, enkä ole koskaan pelännyt mitään mikä liittyy demoneihin tai vastaavaan joten tuntuu aika oudolta että jotain tällasta tapahtuisi minulle. Nukuin hyvin viime yönä eikä mikään vaivaa mieltä tällä hetkellä.

        nyt myöhemmemmin kun ajattelen olen varma en keksinyt hahmoa päästäni. Se on vaan oma juttunsa ihan niin kuin tuoli jolla nyt istun. Paha tunne joka oli sillon häipyi aika äkkiä. Mutta aika mielenkiintoista, en sitten tiedä pitäskö ottaa asiasta enemmän selvää vai jättää tutkimatta.

        Jos kyse on kristinuskon kuvaamista saatan..n alaisista henkiolennoista,
        kehoitan kääntymään esimerkiksi helluntaiseurakunnan puoleen, jonka
        piirissä on ihmisiä, jotka ovat Pyhän Hengen kautta saaneet lahjan ajaa
        pois näitä voimia. Henkilön täytyy olla ehdottoman luotettava ja kokenut
        näissä asioissa. Olen kuullut vuosia sitten saarnamiesten omakohtaisia
        kertomuksia, jossa he ovat menneet suomalaisiin koteihin, missä on
        tapahtunut vastaavia poltergeist-ilmiöitä, kuin joissakin fiktiivisissä elokuvissa.
        Satuja nämä eivät ole. Etsi luotettavia ihmisiä..näiden asioiden kanssa
        ihminen yksin on avuton (jos kyseessä on demoni)


    • Joh. 3:16

      Oletpa aikamoisessa pulassa. Kuuntele nyt tarkkaan: vaikka et uskoisikaan Taivaaseen etkä helvettiin, niin ne ovat totta siitä huolimatta. Näkymättömässä maailmassa on sekä Jumalan, että paholaisen enkeleitä, joita kutsutaan demoneiksi.

      Nämä demonit voivat todellakin ilmestyä ihmisille, sen lisäksi, että tekevät näkymätöntä kiusaa.

      Mutta: on yksi asia, mitä ne pelkäävät.

      On yksi ainoa nimi ja henkilö, jota ne pelkäävät yli kaiken.

      On yksi nimi, jonka turviin jos pakenet, niin kaikki vihollisen voimat ja vallat pakenevat häntä koipien välissä.

      Tämän henkilön kanssa ne kun eivät edes uskalla alkaa mittelemään. Ne yksinkertaisesti pelkäävät ja vapisevat tätä henkilöä, jonka nimessä on voima kaikkien vihollisen valtojen yli.

      Hänen nimensä on Jeesus Kristus.

      Rukoile Häntä avuksesi; huuda Häntä avuksi seuraavan kerran jos tuo riivaaja vielä ilmestyy.

      ----------

      Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden". (Jeesuksen seitsemänkymmentä opetuslasta, joille Jeesus oli antanut vallan mm. ajaa ulos riivaajia.)

      Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.

      Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.

      Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa." (Luuk. 10:17-20)

      ----------

      Jumala on ehkä juuri siksi antanut vihollisen näyttää sinulle todelliset kasvonsa, että etsisit Häntä. Vain Jeesuksessa on iankaikkinen elämä ja sielun pelastus. Hänen seurassaan ihmisellä ei ole mitään pelättävää.

      Jos se henki vielä ilmestyy sinulle, niin etsi käsiisi joku uskovainen ihminen (joku johon luotat) ja pyydä häneltä rukousapua. Älä mene millekään meediolle -he eivät voi auttaa, vaan ainoastaan sotkevat sinut pahemmin henkimaailman asioihin.

      Vain Jeesus voi auttaa sinua.

      Tämä on fakta.

      Jeesus haluaa myös pelastaa jokaisen ihmisen, ettei hänen tarvitsisi joutua kuoltuaan siihen paikkaan, missä noita olioita vilisee vielä enemmän ja missä niille on myös annettu valta kiduttaa ihmistä.

      ---------

      P.S. Ainoastaan Jeesukseen uskoville uudestisyntyneille kristityille on annettu valta ajaa ulos riivaajia Jeesuksen nimessä. Jos sitä joku muu yrittää, niin hänelle voi käydä huonosti. Raamatussa on siitä esimerkki.

      Mutta jokainen ihminen, oli sitten uskova tai ei, voi sydämestään huutaa Jeesusta avuksi. Jeesus vastaa vilpittömään avunhuutoon.

      ----------

      "Mutta illan tultua tuotiin hänen (Jeesuksen) tykönsä monta riivattua. Ja hän ajoi henget ulos sanalla, ja kaikki sairaat hän paransi..." (Matt.8:16)

      "...hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut." (1.Piet.3:22)

      -----------

      Jos haluat antaa elämäsi Jeesukselle ja uskoa Häneen, voit myös omistaa seuraavan Raamatun kohdan itsellesi:

      "Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
      ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." (Room.8:38-39)

      ------------

      "Hän (Jumala) riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen (Jeesuksen) kauttaan voiton riemun." (Kol. 2:15)

      ------------

      Siunausta sinulle; toivottavasti haluat etsiä apua ja turvaa siltä ainoalta, joka voi ja haluaa sinua auttaa!

      • puolestasi

        Minäkin rukoilen nyt Jeesuksen Kristuksen nimessä, että tämä henki lakkaisi kiusaamasta sinua ja ilmestymästä sinulle. Rukoilen myös, että voisit tulla uskoon ja pelastua, mikä on kaikkein arvokkain ja tärkein asia ihmisen elämässä.

        Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.


    • Samoja kokenut

      Minä tajuan mistä puhut. Enkä vittuile.

      Minä oon häätänyt demoneita kodistani monta kertaa ja minusta itsestänikin on häädetty paha tai pahoja henkiä. Ja tää ei tosiaan oo mitään vittuilua! Voit luottaa minuun.

      Tee näin: tee ristinmerkkiä ympäri yksiötäsi jokaiseen nurkkaan ja oviaukkoon ja kaikkialle sinne, missä tunnet pahan olevan, esim. jos se tuntuu seuraavan sinua ja "läähättävän niskaan", niin käänny ja tee se selkäsi taakse.

      Sano samalla ääneen "Jeesuksen Kristuksen nimessä ja sovintoveressä käsken kaikkia demoneita ja pahoja henkiä lähtemään tästä asunnosta älkääkä tulko enää ikinä takaisin. Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä käsken teitä katoamaan." Hoe tätä jokaisen ristinmerkin kohdalla.

      Oletko ulalla? =)
      Demoneita tosiaan on olemassa. Minä uskon sinua. Mut myös Jeesus on olemassa. Siksi tuo toimii. Kokeile vaikka jos et usko! Mutta sanon sulle, että se paha tulee takaisin, koska paholainen ei katso vierestä kun laitat sille hanttiin. Se hakee ne 7 pahempaa henkeä sinun yksiöön ja joudut häätämään nekin tuolla samalla lailla minkä kuvailin.

      Lisäksi se saattaa hyökätä jonkun läheisen ihmisen kautta niin, että teille tulee pahoja riitoja. Siihen auttaa se, että rukoilet ÄÄNEEN: "Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä sidon kaikkia pahoja henkiä ja demoneita ympäriltäni. Ja Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä sidon kaikkia pahoja henkiä ja demoneita myös (sano se henkilö, jonka kans on riitaa) ympäriltä. Jeesus, auta minua näissä riidoissa (tai muissa ongelmissa mitä sinua kohtaan henkien häätämisen jälkeen kohtaa). Tule minun avuksi nyt, en pärjää ilman sinua!"

      Minä tiedän, ettet usko taivaaseen tai helvettiin, mutta jos haluat päästä siitä demonista ja sen jälkeen tulevistä vastahyökkäyksistä eroon ehjin nahoin, tee niin kuin sanoin. Tai muuten et pääse niistä demoneista irti ja ne tulee vaikka uniin ahistelemaan (mulle on käynyt niin).

      Jos taas luulet, että sinussa itsessä on paha henki, mene jonnekkin karismaattiseen seurakuntaan (esim. helluntai srk, vapaa srk tai nokia missio) ja kerro siellä papille tai jollekin vetäjälle ongelmastasi. En usko, että ev.lut. puolella osaavat auttaa. Sano, että luulet, että sinussa on paha henki ja haluat, että he ajavat sen sinusta pois. Pahoja henkiä voi häätää ihmisistä, mutta en tiedä voiko sitä tehdä kukaan muu kuin kristitty. Siksi sinun on mentävä seurakuntaan hakemaan apua.

      • Samoja kokenut

        Mut tosiaan kyllä Joh. 3:16 tuossa äsken sanoi, että vain uudesti syntynyt kristitty voi ajaa pois pahoja henkiä. Ehkä sittenkin viisainta, että menet suoraan sinne karismaattiseen seurakuntaan ja pyydät sieltä jotakuta pastoria tai vastaavaa tulemaan sinun tykö ajamaan sen demonin pois. Älä sittenkään yritä sitä itse, ettei sulle käy huonosti.


    • mikään muu ei auta

      Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Rukoilijan tulee olla itse uskossa ja rukoiltavan on sitouduttava elämään Jumalan yhteydessä.

      • -

        Jeesus ei auta koskaan.


    • .

      menet psykologille ja hankit itsellesi lääkityksen.

      • Omalääkärisi

        Psykologi ei voi määrätä lääkitystä.


    • satanismi.fi

      Kyllä taitaa oma mielesi tehdä tepposet tai olet vain lahjakas trolli
      Demoneja ei ole olemassa on vain ihmisen psyyke.

      • Anonyymi

        Demoneja on olemassa, se on kerrottu raamatussa. Raamatun tapahtumia on todistettu nykyään.


    • *Daniel*

      Jos haluat että se lähtee niin Huuda Jeesuksen Kristuksen puoleen ja käske sen häipyä Jeesuksen nimessä ja veressä. Saatana ja demonit ovat totta samoin on Raamattu Jumala ja Jeesus, sekä enkelit.

      Tämä kokemus on annettu sinulle etsikko ajaksi jotta etsisit Jumalaa ja saisit muodostettua elävän suhteen Jeesukseen Kristukseen.

      Tässä vielä todistus video, osannet englantia...

      Tyrone Went to Hell-THUGEXPOSED.COM
      http://www.youtube.com/watch?v=CB6_QMHf0Uk

      Siunausta ja ota asia vakavasti sillä sitä se on!

    • DAZAB
    • olen hullu!

      moe! uskon demoneihin ja ne on pelottavii! ;( ja spiritismii ei kannata kokeilla, mut et sais demonin pois ni kandee käyttää spiritismii apuna tai suolaa!!!!

      • Suolaa suolaa enemmä

        Ihan kun joku olis kattonu supernaturalia. Vai että suolaa? pfff...


    • olen hullu!

      joo jooo! saa ne suolal ja tekemäl ilmaa ristin ;-/ kato ku mä tiiän! oon pelannu spiritismii jotai 25 kertaa ja oon häätäny pari demoniiki ta no en iha viel demonii vaa niitte riivamiii tavaroit! io,o mut oon kysyny hengilt vähä kaikkeee ja kysyin saaks ne häädettyyy pois suolal ni jooo!! ja muhu oli koskenu demoni ku mä suljin silmät mä näin silmän siis aina. sit mu kavreri kysy hengelt miks mä näen silmii ni se oli sanonu et muhu oli koskenu demoni ja se pitäis häätää pois!! :( SE OLI PELOTTAVAAA!!!!!!!! et kyl varmaa usko mut iha sama........ ps. se nimi merkki ei tarkota et oon oikeesti hullua!! :D

    • tfhkuyfhtre

      Mene ristivetoon 5 muun miehen kanssa. Toimii joka kerta.

    • oon hullu lol

      lol

    • Elävä vesi

      Jeesuksen nimi on yli kaikkien muiden voimien, hallitusten, valtojen, jopa yli kuoleman vallan.

      Jeesuksessa on pelastus ihmiselle tilanteessa kuin tilanteessa.

      • Jaa

        Minkä takia Jeesuksen nimi olis sen vahvempi ku vaikka Kallen, Karin tai vaikka Tommin?? Jeesushan oli jumalan poika siinä missä muutkin. Eiks se jotanki niin mee et oltais "kaikki" jumalan lapsia ym, et mikäs siitä jessestä niin vahvan tekee??


    • Totuus tekee vapaaks

      Kyllä.
      Jeesus nimessä on voima.
      Pahat henget pelkäävät ja vapisevat Jeesuksen nimeä...mutta Jumalan nimi ei aina saa samaa aikaiseksi.
      Pahat henget tunnistaa uskovassakin Jeesuksen läsnäolon Pyhän Hengen voimassa.
      Ja uskoville on annettu auktoriteetti perkeleellisiä, eksyttäviä henkiä vastaan.

      Ei ainostaan havaita sanoissa vaan voimassa Jumalan valtakunnan esiin työntyminen.
      Kaiken maailmallisuuden keskellä.

      Voimavaikutukset ovat moninaiset mutta Jumalan Henki sama.
      Uskon rukous voi olla ihan hiljainen, mutta siinä on luja luottamus ja kun se on Raamatun mukainen, varmaa on että se myös totetuu.

      Kaiken nykyajan häslingin keskellä Jeesus on Hän, joka voi auttaa ja nostaa ihmisen pimeyden kätköistä valkeuteen ja päästää orjat vapaiksi kahleistaan ja peloistaan.

    • Valveuntako?

      En tiiä että onko asia jo "vanhentunut", mutta kyse voi olla myös valveunista. Valveunissa ihminen on vähäniinku nukahtamisen ja hereillä olon välissä. Itse kerran näin varjomaisen miehen edessäni yöllä (olen myös myöhemmin nähnyt käden joka tulee minua kohti jne.), ja sain helvetinmoisen slaagin, olin ihan varma että se oli siinä ja epäilin että meillä kummittelee tai jotain. Nyt kun olen tutkinut asiaa, kyse on ilmeisesti valveunesta. Siinä kokee olevansa ihan hereillä ja tietoinen kaikesta, mutta todellisuudessa sitä ollaan puoliunessa. Yleisimmin valveunta nähtäessä näkee demonin, tai demoneita, paholaisia yms. Jos haluut tietää enemmän asiasta, ni netist löytyy paljo infoo valveunista ja unihalvauksista (tapahtuu valveunen aikana, ei pysty ollenkaan liikkumaan)... sitä en osaa sanoa että jos valveunista on kyse, niin mikä siihen auttaa. Valveunet on vissii aika harvinaisia mut kuitenkin "normaaleja".

      • Anonyymi

        Itsellä on ollut "valve unia mutta. Samaan aikaan on vieraillut
        " perkele*ja piti nilkoista kiinni* olen varma että ne on henki olentojen tekemiä........ Tässä
        "


    • 1333313

      ''muistan kaksi sanaa jotka se sanoi minulle: gapreil elää (en ole varma ekasta sanasta sanon miten sen kuulin)''
      --> http://fi.wikipedia.org/wiki/Gabriel
      voi olla että hän sanoikin: ''gabriel elää'', koska gabrielia voidaan kuulemma pitää myös kuoleman enkelinä. Itsestäni tuntuu oudolle että löysin tämän foorumin, juuri kuin itselläni on erittäin vahva kuoleman tunne ollut jo monta kuukautta.Samalla kun olen tiedostamattani ruennut kuuntelemaan kappaleita, joissa sanoituksissa saatetaan puhua tuon tyyppisistä jutuista yms yms.
      Ja joo, tosi myöhäinen vastaus...

      • Ruguduroll

        Hyvä 1333313, enää ei ole hätää, asia on jo ratkennut parhain päin.

        Mutta kerronpa hieman taustaa. Tuo Gaabrieli oli onnistunut riitaantumaan Lucifeeruksen ja Miikkaelin kanssa, enkä syytä häntä siitä yhtään, joutuvat näet kolmistaan viettämään aikaa kellarissani seuranaan vain yksi korttipakka ja tuo Astaroth, mutta siis joka tapauksessa nuo kaksi syyttivät häntä fiilungista. No Gaabrielhan otti siitä sitten nokkiinsa ja vastoin sopimustamme lähti sompailemaan tuonne muiden kuolevaisten keskuuteen. Minulla ei ole aavistustakaan siitä kuinka monta mummoa hän ehti pelotella kuoliaaksi tai teiniä ahdistaa noilla kuolemannäyillään.

        Kaikki ratkesi kuitenkin onnellisesti kun Gaabrieli palasi anteeksipyyntöjen kera. Otimme käyttöön uuden säännön, ei enää pelaamista rahasta, ja siitä saakka kaikki on sujunut rauhallisesti kellarissa.

        Jos se vielä tulee häiriköimään, ja varsinkin keskellä yöllä esim humalapäissään niin ei kannatta missään nimessä lähteä isottelemaan, Gaabrieli on melkoinen jukarapää ja saattaa tosiaan juu hyvinkin tehdä jotain jos menet sitä provosoimaan. Sanot vain tiukkaan ääneen että ilmoitat asiasta Astarothille ja jos olet oikein kovalla päällä, kirjoitat asiasta SUomi24-palstalle, niin eiköhän punnitse tekojaan uudelleen ja jätä sinut rauhaan. Sen verran fiksu enkel kuitenkin.

        Tietenkin jos sinulla on suora (HUOM! molemminpuolinen) yhteys Julleen voit pyytää häntä heittämään Gaabrielin ulos samaan syssyyn kuin Pelsepuupin, Sielunvihollisen, Baelin yms. tekijöiden kanssa mut jos kykenisit tähän tuskin tänne kirjoittelisit, joten tämä kohta on enemmänkin tulevaa silmällä pitäen.


    • Anonyymi

      Saatananpalvojat keksivät ihmiselle velan. Velka on tietenkin täysin keksitty ja usein vääristetyllä logiikalla luotu ajatus Velka voidaan keksiä vaikka veikkausvoitosta tai vaikka uudesta työpaikasta. Saatananpalvoja yrittää selittää ihmiselle, että edellämainitut asiat on saatu Jumalalta. Hän voi jättää mainitsematta, että Jumalalla hän tarkoittaa Saatanaa. Keksityn Velan tarkoitus on ottaa ihminen joko palvelemaan Saatanaa tai alkaa kouluttaa ihmistä uhriksi. Usein sisäänvetokoulutus ratkaisee päätyykö ihminen uhriksi vai palvelijaksi.

      Uhrikoulutuksessa oleva ihminen ei välttämättä tajua päätyvänsä uhriksi. Uhrikoulutuksessa olevan voi tunnistaa vaikka siitä, että entinen sosiaalinen himojuhlija muuttuu sulkeutuneeksi erakoksi, joka välttelee ihmiskontakteja. Hänen jatusmaailmansa saattaa muuttua nopeasti. Hän ei välttämättä edelleenkään puhu Saatanasta vaan Jumalasta ja hänen käskyjensä noudattamisesta. Tällaisessa tilanteessa ihmistä kannattaa tarttua hihasta ja kertoa suoraan mistä on kyse.

      • Anonyymi

        Juutalaisetkin itseasiassa ovat Saatanapalvojia. Juutalaisuus on Saatanan aikanaan keksimä uskonto. Myös avoimessa Saatananpalvonnassa on paljon sääntöjä kuten Juutalaisuudessakin Juutalaiset ovat muuten saaneet Saatanalta aika plajon vaikka samalla kieltävät hänet...itseasiassa miksevät saatanapalvoja mene perimään velkojansa heiltä. Avointa hyökkäystä syngogaa vastaan ei kannata tehdä mutta yksittäisiä henkilöitä vastaan heidän on helppo hyökätä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe