Eli onko yhtään miehiä yleensä? Vähän kiinnostaisi, että onko sitten ainoa mies talossa... :D Jonkun 2007 tilaston löysin ja oli yksi mies 40:stä kirjoittautunut sisään. Ala tuntuu omalta ja olisi mukava tietää miten tällaisiin yksittäisiin miehiin suhtaudutaan.
Sosiaalityön sukupuolijakauma?
6
508
Vastaukset
- vv4
no sillä yhdellä on kovasti vientiä ainejärjestön pikkujouluissa.
- Lisää sossusetiä.
Yksittäisiin miehiin suhtaudutaan hyvin. :D Eiku tervetuloa mukaan. Meillä aloitti viime vuonna muistaakseni 4 miestä.
- sossunsetä
Niitä on tyyliin yksi kuudesta. Kyllä sitä pesää ainakin heruu, kun aamuyöstä alkaa kiimakissat miettiä yöseuraa. Työllistyminenkin on varmaa, saa itse valita paikkakunnan rauhassa.
- Oikeustieteilijä78
Näinhän se on, Rovaniemi on siitä hauska paikka että aloittavilta ja lopettavilta opiskelijoilta heruu verrattain helposti: Aloittavien poikaystävät ovat satojen kilometrien päässä, kun taas lopettavat tulevat kaikki muuttamaan maan toiselle puolelle eikä tarvitse turhia huolehtia maineesta tai muustakaan. Itse muistelen kaiholla Lapin yliopiston aikoja, vaikka olenkin jo reilusti yli kolmekymppinen on merkittävin osa seksielämästäni sijoittunut noille vajaalle viidelle vuodelle.
- Jänkhältä
Tosi on.Sossuilta kyllä lohkee. Ei ehkä vaimomatskua,mutta kauttaaltaan anteliaan rempseitä daameja.
- HetaHääyry
Stadin naispuoliset sossuopiskelijat tuppaavat tykkämään tytöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817