Paljon kohtalo tovereita

äityliiiiiini

Olin raskaana. Tein testin ihan puoli vahingossa.
Viimeiset kuukautiseni ovat olleet lokakuun alussa joka on minulta ihan normaalia(joskus jopa puoli vuotta ollut taukoa) ajattelin joulun jälkeisellä viikolla tehdä testin josko kuitenkin lääkäri sitä kysyy olenko tehnyt kun olisin hakenut reseptiä keltarauhashormooneihin joita olen aikaisemminkn syönyt, saadakseni säännölliset kuukautiset.
Kuinka ollakkaan olin raskaan :) olin epäileväinen. Tein seuraavana päivä uuden testin ja positiivinen sekin vaikkakin molemmat olivat haaleilla viivoilla.
viime viikolla tein kolmannen testin.. (olin jollain 6rv). Taas positiivinen ja haalealla viivalla. Odotin innolla tätä päivää jotta saan soittaa neuvolaan (siellä oltiin vuosilomalla). Eilen alkoi hiukan kohdun kohdalle koskea ja pientä vuotoa. Se loppui ihan parissa tunnissa. Yöllä heräsin vessaan ja verta tuli kuin kuukautisissakin. Olin surullinen..niin surullinen. Koko yön hikoilin niin että hiki valui. Aamulla oli ihan ok olo, pikkasen tuntui alavatsassa mutta ei sen kummempaa oloa. Menin töihin.. otin buranan.
Olo on kuin kuukautisten aikaan vuodon osalta mutta kipua ei missään, ei missään vaiheessa. Joskus päivän aikana loppui ne pienet raskauden tuntemukset. Nännien arkuus ja vatsan turvonneisuus.. kaikki poissa(. Pää on vaan sekaisin, välillä tekisi mieli itkeä välillä olen ihan normaali ihan kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.
Yllätyin kun luin täällä kuinka paljon ihmiset tosiaan saavat keskenmenoja.
Itselläni ensimmäinen(mutta olisinko tiennyt tästäkään odotuksesta jos en olisi "vahingossa" testiä tehnyt lääkäriin menon vuoksi) toivottavasti myös viimeinen.
Yritän vaan nauttia ihanasta jo olevasta tyttärestäni.

3

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

voida sanoa onko mennyt kesken vai ei, eli ultraan aikaa varaamaan, yksityiselle pääset vaikka heti.
      Ja tietysti HCG:n mittaus

• äityliiiiiini

olen paljon kuullut ihmisistä jotka saavat kuukautisensa ihan oikeaan aikaan vaikka raskaana ovatkin. tuleeko vuoto sitten kohdun suulta silloin?
        menen huomenna käymään ultrassa, luulen kuitenkin omalla kohdallani käyneen niin että on mennyt kesken. Välillä kourasee hiukan mahaa mutta ei edes niin paljon kuin kuukautisten aikaan.
        tuota mittausta minulla ei olisi mielessäni käynytkään joten kiitos, täytyy kysyä lääkäriltä asiasta.

• äityliiiiini
        äityliiiiiini kirjoitti:

olen paljon kuullut ihmisistä jotka saavat kuukautisensa ihan oikeaan aikaan vaikka raskaana ovatkin. tuleeko vuoto sitten kohdun suulta silloin?
        menen huomenna käymään ultrassa, luulen kuitenkin omalla kohdallani käyneen niin että on mennyt kesken. Välillä kourasee hiukan mahaa mutta ei edes niin paljon kuin kuukautisten aikaan.
        tuota mittausta minulla ei olisi mielessäni käynytkään joten kiitos, täytyy kysyä lääkäriltä asiasta.

ultrassa kaikki oli ok. verikokeet otettiin ja tänään soittivat (kävin eilen keskiviikkona lääkärillä) 2.8 oli raskaushormooni. ei tarvitse uusinta koetta.

vähän masentaa.. tuntuu välillä tosi kurjalta koko homma.
        mutta toisaalta parempi nyt kuin myöhemmin, oli kurja nähdä naisia odottamassa omaa vuoroaan ultraan itkien ison mahan kanssa.. vauvansa menettäneitä :((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2144
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1809
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1579
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      12
      1482
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1215
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      84
      1145
    Aihe