Mulla on kaksi kääpiömäykkynarttua, 2-vuotias ja 5-kuinen. Tämä nuorempi syö siis toisen kakkaa, ei kenenkään muun kuin tämän vanhemman. Ei edes omaansa, saati muiden koirien. Olen kuullut, että vaiva saattaisi johtua jonkun vitamiinin puutoksesta, mutta mistä vitamiinista silloin on kyse? Eivät osanneet eläinkaupassa neuvoa..Madotin myös tämän nuoremman tässä viikko sitten, eikä sekään auttanut. Onko kakan syönti normaalia ja ohimenevää? Kokemuksia? Neuvoja? Niksejä? Kaikkea otetaan vastaan :)
Kakan syöminen
4
408
Vastaukset
- hellalle123
älä huolestu. kakassa on vitamiinejä. jos teillä olisi esim:lehmiä koira söisi varmaan niiden kakkaa. meillä syö myös mutta aika harvoin :D ei siiis syytä huolestua...
- ässät_hihnassa
Ok, kiitos :)
- hajustiina
ässät_hihnassa kirjoitti:
Ok, kiitos :)
narttukoirilla saattaa olla sellainen luonnollinen vaisto "kakansyömiseen" kun emä opettaa pentueen nuolemalla siistiksi :) ... mutta sitten taas se saattaa jatkua tosi pitkään. Kas oma kymmenen vuotias karkkarimäykkyneiti nähdessään "peuranpaskan" lenkillä nuoli huuliaan ja namskis moiskis... nannaa! Hyite etten tykännyt mutta näin se vaan meni ja muuten meitin edesmennyt "neitirouva" oli maailman paras "ämmä"! Siis, opin sulkemaan joiltain asioilta silmäni .... mäykyt ovat mäykkyjä
- Amadea88
Ulosteen syönti on seurausta B8-vitamiinin puutteesta.
Ihmettelen kyllä, miksi pentusi syö VAIN vanhemman koirasi ulostetta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522