Akkuvaraaja

Ei alle -20

Kuinka usein Alfa Romeo akkua pitäisi ladata, jotta se pysyisi toimivana? Minulla on automaattilaturi, tosin manuaalimallia, piuhat kiinni piuhat irti.

Ei ollut yhtään kiva -30 pakkasessa alkaa virittämään laturia akunnapoihin. Ensimmäisellä avaimen väännöllä pyörähti kerran pari, parin tunnin jälkeen jo hörähti, mutta vasta kuudentunnin latauksen jälkeen sain autoni käyntiin. Todella mieltä ylentävää! Lämmitysroikka oli tietysti kokoajan kiinni.

Hyviä säitä odotellessa.

8

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Italian laatu on Italian laatu... Ranskis (1,2 l) lähti Savossa -84 ensi startilla käyntiin -36 asteessa ilman roikkaa vietetyn yön jäljiltä, öljyinä 10W-40 mineraaliöljyt. Juuri ja juuri jaksoi yhden kierroksen startti pyörittää, mutta se riitti. Pääsi anoppi joulukirkkoon...

• pk

Ei kunnossa olevaa akkua tarvitse verkkosähköstä ladata, jotta auto toimisi.

• frangröbbä

akkuhan latautuu aina ajettaessa joten ei sitä ulkoisella latauksella tarvii ladata,käyppä ostamassa uusi akku niin voit unohtaa noi ylimääräiset lataukset tai jos uusikin akku on heti ladattava niin sitten on autossa vikaa

• 2 A

Ei se akku ladautu 30 asteen pakkasessa kuin 2 A. Jos on useita käynnistyksiä ja ajetaan vain muutama km, niin pakko on joskus latailla verkkolaturilla vuorokausi yhteen menoon. Ottaisit asioista ensin selvää, niin ei pasaa tulisi kirjoitettua.

• kojida

Kannattaa vaihtaa johonkin kunnon merkkiin, esimerkiksi saksalaiseen. Niissä on kehitetty akut sellaisiksi ettei sähkö lopu ikinä. Italiassa on tyhmyyksissään jätetty akkuihin asentamatta sinänsä halpa kemiallinen ikiliikkuja :(

• Mää vaan sanon

Sun akku, tai auto ei oo kunnossa, jos joutuu lataileen laturilla. Mulla muutaman kilsan työmatka ja työaikaan useita kilometrin siirtymisiä kylmäkäynnistyksineen, eikä yhdelläkään autolla ole silti virrasta ollut uupeloa.
      Webastolla lämpeevät on sitten toki erikseen.

• Ei alle -20

Taitaapa se olla alkuperäinen Exaiding akku, kun siinä päällä on alfa signeeraus. Vasta kahdeksas vuosi menossa ja ensimmäinen kerta, kun jätti käynnistymättä. Ittellä ollut jotain pari vuotta. En tosiaan ollut koskenut akkuun varmaan puoleen vuoteen. Vittumikä jetsoni. Jospa tuo vielä menis.

• lycka till

...seuraaviin pakkasiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7528
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1050
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      933
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe