en tiedä kuuluuko tämä huumepalstalle, mutta on vain elämä niin tylsää ja aluksi kannabiksesta sai jotain siihen tylsyyteen, mutta nykyään poltan vain 3-5 /viikko eikä oikeastaan mikään muu kiinnosta. No, onneksi työkkäristä saa rahaa eikä se kovin kallista ole. Onkohan minulla kaikki hyvin? olisinko onnellisempi, ojs minulla ystäviä ja harrastuksia, työpaikka ja työkavereita tai perhe ja lapsia - en tiedä eikä oikeastaan kiinnosta, taidanpa panna piipun hörisemään.
tylsäää tylsää tylsää
11
573
Vastaukset
- mustaa syvää vihaa
surullisen huumetarinan. Kannabiksesta ei ole mitään haittoja näkyvillä ja minä vihaan sitä asiaa.
Siksi kirjoitan tähän sellaisen tarinan, että kannabiksessa olisi edes joku salainen haitta, mitä ei kerrota kellee, eikä kukaa huamais sitä. Haluisin et joku aidosti olisi saanut pahoja vaikutuksia kannabiksesta ja kirjoittaisi tänne niistä asioista. Tiedän, että moni näkee heti, että juttu on keksitty, mutta jos vaikka ne jotka eivät tiedä mitään asiasta uskoisi tämän ja pelkäisi kannabista.
Minua harmittaa, sillä minulla ei ole ikinä ollut mitään muuta kuin tätä tottelemista. En ole ikinä arvannut ottaa asioista itse selvää, siksi asia pyörii jatkuvasti mielessä. Tunnen katkeruutta, sillä toiset pitävät hauskaa ja minua jännittää aina. En halua mennä omia ongelmia päin, vaan otan kiinni siitä asiasta, jonka valossa tunnen itseni epäonnistuneeksi. Siksi olen kaikkea vastaan ja siksi sekaannun toisten asioihin ja yritän hallita. En halua katsoa omia ongelmiani. Hävettää niin paljon, että en halua tunnustaa, varsinkin kun tiedän, että toiset huikentelevat. - tylsäeiolekivaanääs
Lopetin Kannabiksen käytön ja aloin kokea oikeaa iloa:
--------------------------------------------------------------------------
Todellakin 6kk sitten lopetin kannabiksen käytön ja aloin kokea iloa normaalista elämästä enkä vain pössyttelystä ja sekoilusta. Oli vaan niin TODELLA TYLSÄÄ KANS!
Olin polttanut niin kauan että en enää saanu mitään aikaiseksi: kämppä oli ihan sekaisin ja roskia ja likaa joka paikassa.
En vaan välittänyt kun olin kokoajan pöllyssä. Nyt olen laihtunutkin 5kg ja yritän toiset 5kg saada vyötäröltä pian.
Tarpeeksi kun polttelee, niin aivot menee jumiin: aivosolut ei enää toimi niinkuin niiden pitäisi. Tulee vaan jotenkin hitaaksi ja veltoksi.
Tutkin paljon kirjoja ja videoita, mutta yleisesti ottaen niissä vaan yllytettiin polttamaan ja vähäteltiin vaikutuksia.
En sano että kannabis mikään kovin vaarallinen huume on --> kuningas alkoholi on paljon vaarallisempi ja aiheuttaa hirveän määrän
kuolemia ja väkivaltaa, kun taas kannabikseen ei ole todistetusti kuollut kukaan.
No tässä jatkoin tutkimista ja löysin mikä kannabiksen poltossa mättää. Jos olisin kerran viikossa polttanut,
tai harvemmin niin todennäköisesti ei olisi ollut suuriakaan ongelmia. Mutta kun poltin usein, niin THC määrät aivoissa kasvoivat suuriksi ja siitä tuli ongelmia.
Löysin netistä hyvän opetuspätkän missä Rand Teed vetää huumeluokkaa ja kertoo yksityiskohtaisesti ja selkokielellä miksi ja miten liika käyttö vaikuttaa aivoissa.
Katsokaa ketä kiinnostaa
http://www.youtube.com/watch?v=_Is2SNiRcwg
tai pidempi versio
http://www.vimeo.com/18622647
Kannattaa tutustua hyvin aineisiin että tietää mitä odottaa.
Jaksamisia sinne tylsyyden keskelle.- eihajuakaan
Lopetin reilu vuos sitten kannabiksen polttamisen ja sen jälkeen elämässä ei ole tapahtunut juuri mitään muutosta. Ainakaan mitään minkä voisi pistää kannabiksesta johtuvaksi.
Kaikki sujuu edelleen hyvin, töissä on edelleen mukavaa ja vapaa-ajalla on muutoin mukavaa, mutta en vain kaiken sen ohella polta kannabista.
Sanoisin, että sen vaikutus on ollu vähän samaa luokkaa kun salmiakin jättäminen karkkiostoksista sen jälkeen kun ulkomaille muutin. Kyl sitä välillä tekis mieli salmiakkia, mutta kyl sitä ilmankin pärjää oikein loistavasti. Harvemmin sitä tulee salmiakkihimoa. - Pajatso palaa
eihajuakaan kirjoitti:
Lopetin reilu vuos sitten kannabiksen polttamisen ja sen jälkeen elämässä ei ole tapahtunut juuri mitään muutosta. Ainakaan mitään minkä voisi pistää kannabiksesta johtuvaksi.
Kaikki sujuu edelleen hyvin, töissä on edelleen mukavaa ja vapaa-ajalla on muutoin mukavaa, mutta en vain kaiken sen ohella polta kannabista.
Sanoisin, että sen vaikutus on ollu vähän samaa luokkaa kun salmiakin jättäminen karkkiostoksista sen jälkeen kun ulkomaille muutin. Kyl sitä välillä tekis mieli salmiakkia, mutta kyl sitä ilmankin pärjää oikein loistavasti. Harvemmin sitä tulee salmiakkihimoa.Joskus oikein kun on vituttanut, niin alkanut ajattelemaan, että jos se johtuu tuosta pössystä. Ollut vuodenkin selvin päin ja silloin vasta vituttikin ja olin aggressiivinen. Baareissa kävin jne. mutta ei kyllä ollut minun juttuni. Otin tosiaan asiasta selvää. Olen usein sitä ennen ja myöhemminkin lopettanut pelkän kannabiksen. Ei mitään muutosta yhtään missään. Se, että parina yönä ei saanut oikein unta. Paino muuten nousi tuon raittiuden aikana niin paljon, että en viitsi edes kertoa. Ainoa mitä teki oli työ, sali, lenkki, salibandy, työ, sali. No, ne, njet, nicht... Ei todella muuttunut. Mutta kun jätin alkoholin ja tupakan niin aika moni asia muuttui paljon ja positiivisesti.
Jos ei olisi keksitty tuo tarina, niin ihmettelisin, miten joku lihoo kannabiksen kanssa. Melko harvinaista, todella harvinaista, varsinkin noin pidemmän kaavan mukaan poltellut. Saattaa käydä niin päin, että paino laskee, ellei syö kunnolla.
Oliko häirikkö Matin tappouhkauksesta oikeuden istunnossa, kun näin vähän on tullut täysdorkia juttuja. - Antti Kirstus
THC-määrät eivät kasva aivoissa mihinkään, sillä jos ne kasvaisivat, lääkekäyttäjät eivät voisi käyttää kannabista useita grammoja päivässä vuosikymmenien ajan ilman ongelmia. Olet lähtökohtaisesti siis täysin väärässä tai lähinnä siis vain valehtelet.
Eli miksi valehtelet asiassa, josta et mitään tiedä? Ja tuskin olet koskaan edes kannabista käyttänytkään, eivätkä nuo stereotyyppiset tarinasi roskaisesta asunnostasi valheistasi sen totuudenmukaisempia tee. HIdas, veltto ja tyhmä olet varmaan ollut koko elämäsi ajan ihan ilman kannabistakin, kuten myös tekopyhä valehtelijakin, joka taas kerran tuli todistetuksi.
http://kannabisuutiset.wordpress.com/2009/12/03/mika-huumeongelma-amerikkalaismies-polttanut-jo-115-000-kannabissavuketta/
Mieti ylläolevaa tapausta omaan typerään valheeseesi verrattuna ja häpeä. - Generalius Max
Pajatso palaa kirjoitti:
Joskus oikein kun on vituttanut, niin alkanut ajattelemaan, että jos se johtuu tuosta pössystä. Ollut vuodenkin selvin päin ja silloin vasta vituttikin ja olin aggressiivinen. Baareissa kävin jne. mutta ei kyllä ollut minun juttuni. Otin tosiaan asiasta selvää. Olen usein sitä ennen ja myöhemminkin lopettanut pelkän kannabiksen. Ei mitään muutosta yhtään missään. Se, että parina yönä ei saanut oikein unta. Paino muuten nousi tuon raittiuden aikana niin paljon, että en viitsi edes kertoa. Ainoa mitä teki oli työ, sali, lenkki, salibandy, työ, sali. No, ne, njet, nicht... Ei todella muuttunut. Mutta kun jätin alkoholin ja tupakan niin aika moni asia muuttui paljon ja positiivisesti.
Jos ei olisi keksitty tuo tarina, niin ihmettelisin, miten joku lihoo kannabiksen kanssa. Melko harvinaista, todella harvinaista, varsinkin noin pidemmän kaavan mukaan poltellut. Saattaa käydä niin päin, että paino laskee, ellei syö kunnolla.
Oliko häirikkö Matin tappouhkauksesta oikeuden istunnossa, kun näin vähän on tullut täysdorkia juttuja....juttusi ei vaan toimi ja ennenkin samanlaisia sepustuksia täällä esiintynyt. Sori vaan, koeta keksiä jotain uskottavampaa...muka agressiivinen, kun lopetit kannabiksen. Tuo loppuosan Matti ja tappouhkaus on kai jokin ameebanaivoillasi viritetty vitsinyritys, mutta paljastaa todelliset motiivisi eli olet anaalitrolli, uskottavuudesta kärsivä huomionkipeä homoseksuaali.
- jnknj
Antti Kirstus kirjoitti:
THC-määrät eivät kasva aivoissa mihinkään, sillä jos ne kasvaisivat, lääkekäyttäjät eivät voisi käyttää kannabista useita grammoja päivässä vuosikymmenien ajan ilman ongelmia. Olet lähtökohtaisesti siis täysin väärässä tai lähinnä siis vain valehtelet.
Eli miksi valehtelet asiassa, josta et mitään tiedä? Ja tuskin olet koskaan edes kannabista käyttänytkään, eivätkä nuo stereotyyppiset tarinasi roskaisesta asunnostasi valheistasi sen totuudenmukaisempia tee. HIdas, veltto ja tyhmä olet varmaan ollut koko elämäsi ajan ihan ilman kannabistakin, kuten myös tekopyhä valehtelijakin, joka taas kerran tuli todistetuksi.
http://kannabisuutiset.wordpress.com/2009/12/03/mika-huumeongelma-amerikkalaismies-polttanut-jo-115-000-kannabissavuketta/
Mieti ylläolevaa tapausta omaan typerään valheeseesi verrattuna ja häpeä.tyylikin paljastaa: Mikke on palannut!
- Pajatso palaa
Generalius Max kirjoitti:
...juttusi ei vaan toimi ja ennenkin samanlaisia sepustuksia täällä esiintynyt. Sori vaan, koeta keksiä jotain uskottavampaa...muka agressiivinen, kun lopetit kannabiksen. Tuo loppuosan Matti ja tappouhkaus on kai jokin ameebanaivoillasi viritetty vitsinyritys, mutta paljastaa todelliset motiivisi eli olet anaalitrolli, uskottavuudesta kärsivä huomionkipeä homoseksuaali.
...No yritän parhaani mukaan vastata, jos tosta nyt mitään asiaa oikein saa esille kaivettua.
Yritän kirjoittaa selvemmin ja yksinkertaisemmin:
Eli
Olin ilman päihteitä, silloin se tarkoitti olemista ilman alkoholia, kannabista en paljoakaan silloin käyttänyt. Tunsin vaan reilut 20 vuotiaana, että haluan olla ilman mitään kemiaa. Hiukan yli vuoden oltuani raittiina, olin todella aggressiivinen, kiukuttelin ja kaikki oli huonosti. Varmaan siitä olisi jonkun rentoutumiskeinon itselleen voinut harjoitella, mutta päätin lopettaa raitistelun. Näin jälkeenpäin voin sanoa, että oli itsellä varmaan ihan oikea ratkaisu. Mutta raitistelu teki erittäin hyvää ja aukaisi silmäni. Sen jälkeen en ole alkoholia juurikaan ottanut samalla tapaa, enkä siihen ja yhden yön suhteisiin tuhlannut kaikkia rahojani. Ne asiat vaan minun tietoisuuteeni upposivat vain tällä tavalla. Ennen en tajunnut miten vitun typerää on, että laittaa kaikki rahansa muotivaatteisiin ja treenaa vitusti ja menee jonnekin klubille juomaan vitun pahaa ja typeräksi tekevää liuotinta aivan sikamaisilla hinnoilla. Mulle se vaati sen vuoden kuivilla olon, että sain katsella mitä palasia alkais liikuttamaan. Silloin aloin vakavasti harkitsemaan, että kannabis on aina tuntunut aivan erilaiselta ja paljon miellyttävämmältä tavaralta kuin alkoholi, mutta olin aina vaan pitänyt sitä pahana, koska alkoholinkin kanssa oli vaikeuksia ja huumeet ne sitten vasta kovia olisivatkin.
Hiljalleen vasta hämmennyksen jälkeen tajunnut, että tämän kulttuurin vanhemmat edustjat ovatkin vain pitäneet tuollaista typerää ennakkoluuloa pinnalla. Huumeet tuhoavat, juo viinaa, tämähän on meidän päihdevalistus. Pitää sanoa, että oli myös jännittävää huomata, että ei helvetti, tää juttuhan on täysin paskaa, jos joku tuhoaa, niin se on alkoholi ja huumeiden i.v. käyttö.
Tuohon muuhun netissä oppineeseesi mongertamiseen en voi sanoa muuta kuin, että kannattaa koittaa sitä alkoholin lopettamista. Itsellä ainakin paljon katkeruudesta hävisi, kun sain aloittaa uuden suhtautumisen koko alkoon. ja muihin päihteisiin.
Tavallaan paljastiti vaalisalaisuutesi ja kotiolosi tuolla valittamisella. En käsitä, että ei pysty puhumaan asiasta, vaan pitää valittaa katkerana ja muissa on vain vika ja muut ovat vain päin vittua, siksi olen näin vihainen, nyreä ja äreä. Minä vaan halua arvostella kaikkea (negatiivisesti) näen vain valittamisen aiheita ja se on muiden vika :))
Eli vielä mullikalle selvästi, en pitänyt siitä pelkästä suorittamisesta ja raittiudesta. Se ei itselle sopinut. Jos olisin esim. juonut haimani, kuten isäni ikäisenäni (myöhemmin hänelle tulikin sitten paljon vakavampia seurauksia alkoholista), olisin kyllä pystynyt jatkamaan raittiutta. Mutta se oli vaan jotenkin helvetin tylsää minulle. Eli en tullut aggressiiviseksi lopetettuani kannabiksen. Jotenkin turhauttavaa selittää monella kappaleella tätä samaa asiaa.
Jos vielä vaan nariset, niin en enää jaksa vastata.
Nyt kaikki on onneksi ihan kohdallaan - eihajuakaan
Pajatso palaa kirjoitti:
Joskus oikein kun on vituttanut, niin alkanut ajattelemaan, että jos se johtuu tuosta pössystä. Ollut vuodenkin selvin päin ja silloin vasta vituttikin ja olin aggressiivinen. Baareissa kävin jne. mutta ei kyllä ollut minun juttuni. Otin tosiaan asiasta selvää. Olen usein sitä ennen ja myöhemminkin lopettanut pelkän kannabiksen. Ei mitään muutosta yhtään missään. Se, että parina yönä ei saanut oikein unta. Paino muuten nousi tuon raittiuden aikana niin paljon, että en viitsi edes kertoa. Ainoa mitä teki oli työ, sali, lenkki, salibandy, työ, sali. No, ne, njet, nicht... Ei todella muuttunut. Mutta kun jätin alkoholin ja tupakan niin aika moni asia muuttui paljon ja positiivisesti.
Oliko häirikkö Matin tappouhkauksesta oikeuden istunnossa, kun näin vähän on tullut täysdorkia juttuja.Tuleehan polttelun alkuvaiheessa ne mässyt, eli munchiesit esiin. Menee kyl parissa kuukaudessa pois, mutta ehkä ton parin ekan kuukauden aikana voi paino nousta, kun kannabis on kumminkin portti toisiin aineisiin. Lähinnä pizzaan, sipseihin, suklaaseen ja limuihin. Mut eipä sitä tuu mässyteltyä roskaruokaa enää kun käyttö alkaa vakiintua.
- pajatso palaa
Pajatso palaa kirjoitti:
...No yritän parhaani mukaan vastata, jos tosta nyt mitään asiaa oikein saa esille kaivettua.
Yritän kirjoittaa selvemmin ja yksinkertaisemmin:
Eli
Olin ilman päihteitä, silloin se tarkoitti olemista ilman alkoholia, kannabista en paljoakaan silloin käyttänyt. Tunsin vaan reilut 20 vuotiaana, että haluan olla ilman mitään kemiaa. Hiukan yli vuoden oltuani raittiina, olin todella aggressiivinen, kiukuttelin ja kaikki oli huonosti. Varmaan siitä olisi jonkun rentoutumiskeinon itselleen voinut harjoitella, mutta päätin lopettaa raitistelun. Näin jälkeenpäin voin sanoa, että oli itsellä varmaan ihan oikea ratkaisu. Mutta raitistelu teki erittäin hyvää ja aukaisi silmäni. Sen jälkeen en ole alkoholia juurikaan ottanut samalla tapaa, enkä siihen ja yhden yön suhteisiin tuhlannut kaikkia rahojani. Ne asiat vaan minun tietoisuuteeni upposivat vain tällä tavalla. Ennen en tajunnut miten vitun typerää on, että laittaa kaikki rahansa muotivaatteisiin ja treenaa vitusti ja menee jonnekin klubille juomaan vitun pahaa ja typeräksi tekevää liuotinta aivan sikamaisilla hinnoilla. Mulle se vaati sen vuoden kuivilla olon, että sain katsella mitä palasia alkais liikuttamaan. Silloin aloin vakavasti harkitsemaan, että kannabis on aina tuntunut aivan erilaiselta ja paljon miellyttävämmältä tavaralta kuin alkoholi, mutta olin aina vaan pitänyt sitä pahana, koska alkoholinkin kanssa oli vaikeuksia ja huumeet ne sitten vasta kovia olisivatkin.
Hiljalleen vasta hämmennyksen jälkeen tajunnut, että tämän kulttuurin vanhemmat edustjat ovatkin vain pitäneet tuollaista typerää ennakkoluuloa pinnalla. Huumeet tuhoavat, juo viinaa, tämähän on meidän päihdevalistus. Pitää sanoa, että oli myös jännittävää huomata, että ei helvetti, tää juttuhan on täysin paskaa, jos joku tuhoaa, niin se on alkoholi ja huumeiden i.v. käyttö.
Tuohon muuhun netissä oppineeseesi mongertamiseen en voi sanoa muuta kuin, että kannattaa koittaa sitä alkoholin lopettamista. Itsellä ainakin paljon katkeruudesta hävisi, kun sain aloittaa uuden suhtautumisen koko alkoon. ja muihin päihteisiin.
Tavallaan paljastiti vaalisalaisuutesi ja kotiolosi tuolla valittamisella. En käsitä, että ei pysty puhumaan asiasta, vaan pitää valittaa katkerana ja muissa on vain vika ja muut ovat vain päin vittua, siksi olen näin vihainen, nyreä ja äreä. Minä vaan halua arvostella kaikkea (negatiivisesti) näen vain valittamisen aiheita ja se on muiden vika :))
Eli vielä mullikalle selvästi, en pitänyt siitä pelkästä suorittamisesta ja raittiudesta. Se ei itselle sopinut. Jos olisin esim. juonut haimani, kuten isäni ikäisenäni (myöhemmin hänelle tulikin sitten paljon vakavampia seurauksia alkoholista), olisin kyllä pystynyt jatkamaan raittiutta. Mutta se oli vaan jotenkin helvetin tylsää minulle. Eli en tullut aggressiiviseksi lopetettuani kannabiksen. Jotenkin turhauttavaa selittää monella kappaleella tätä samaa asiaa.
Jos vielä vaan nariset, niin en enää jaksa vastata.
Nyt kaikki on onneksi ihan kohdallaanminä en ole kirjoittanut tuota eli nyt joku trollailee kustannuksellani, mikä sinänsä hauskaa
- patatso polttaa
bonggistako puhuit vai aseesta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835