Olemme seurustelleet nyt hieman alle 2 vuotta. Mies otti kihlautumisen ensimmäisen kerran puheeksi noin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Tämän jälkeen kysyin vuoden päästä uudelleen, oli jo lähellä viedä sormusliikkeeseen. Sanoin, että vastaan sitten kysymykseen kun tämä sitä ihan oikeasti kysyy eikä vaan mieti.
Emme ole vielä edes muuttaneet saman katon alle, vaikka usein vietämmekin aikaa toistemme luona. Olen tällä hetkellä 19-vuotias, mies mua muutaman vuoden vanhempi eikä mulla ole vieläkään mikään kiire kihlautua. Olin sitä paitsi alussa melko epävarma tunteistani ja onnellisuudestani, menneet vielä pyörivät mielessäni pitkään.
Ajattelin, että parempi että saan kaikki menneisyyden haamut ja ikävät asiat loppuun käsiteltyä kunnolla, valmistun ensin ja vasta saman katon alla elämisen jälkeen vasta tulee se todellinen arki vastaan haisevine sukkineen ja erimielisyyksineen. Mulla ei ole mitään kiirettä kihlautua saati hankkia lapsiakaan. Jos meidät on luotu toisillemme, voi rengastuskin ihan hyvin odottaa.
Mikä ihmeen kiire kihlautua?
ei ymmärrä
2
719
Vastaukset
- tää-----------------
Itse olen sanonut miehelleni että kun kosii.. Kysymys on esitettävä mennäänkö naimisiin ei mennäänkö kihloihin. Koska itse kun saan kihlasormuksen häät on 6-18kk päästä kihlauksesta. Nyt ollaan oltu ehdessä 4 ja puoli vuotta. Ja en odota vielä sormusta ikää on 21
- vanhempi rouva
Ei olekaan kiire, etkä tietysti suostu liian aikaiseen kihlaukseen. Mies on varmaan epävarma sinusta ja haluaa "kahlita" sormuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819