Heippa! Mitenköhän saisin työpöydän esiin helposti? Nyt pääsen siihen vain käsiksi kun siirrän muut ikkunat pois tieltä. Se ei tule esiin vaikka (tupla)klikkaisin jostain nurkasta pilkistävää työpöytää (tämä taisi lukea jossain ohjeissa et toimis näin). Voisiko joku kiltti auttaa?
Työpöytä esiin helposti?
6
5314
Vastaukset
- kjkjljk
Laita järjestelmäasetuksissa aktiiviseksi näyttökulmaksi työpöytä.
Järjestelmäasetukset -> Expose ja Spaces -> Aktiiviset näyttökulmat
http://www.tiptrickmod.com/mac/mac-osx-active-corners/ - nurkassa.
Sitten työpöytä tulee näkyviin kun siirrät hiiren johonkin nurkkaan. Nurkan saat itse määrätä.
- 1stMacFinn
Olen oikeastaan luopunut Työpöydän käytöstä ja yli 5 vuotta sitten. Mihin sitä tarvitsee? Ohjelmat ja dokumentit saa Dockin, Finderin sivupalkin ja työkalupalkin sekä pinojen kanssa täysin käsille. Mihin sitä työpöytää oikeasti tarvii? Ei niin mihinkään.
- oksatpoi
1stMacFinn kirjoitti:
Olen oikeastaan luopunut Työpöydän käytöstä ja yli 5 vuotta sitten. Mihin sitä tarvitsee? Ohjelmat ja dokumentit saa Dockin, Finderin sivupalkin ja työkalupalkin sekä pinojen kanssa täysin käsille. Mihin sitä työpöytää oikeasti tarvii? Ei niin mihinkään.
Tässä on tyyppiesimerkki Hopeisen omenan vastauksesta: "En vastaa kysymykseesi, mutta v*ttuilen päälle sen sijaan." Lisää näitä niin hommat sujuu!
- simppahemppa
Paina F11.
Jos näppäimistössä on myös Fn-näppäin pitää asetuksissa valita, käyttääkö normaali- vai erikoistoimintoja suoraan funktionäppäimillä, ja kumpien kanssa tarvitsee painaa Fn-näppäintä.- ApuvaFarlope
kaikille vastanneille!!! Mulla on kyllä tapana käyttää työpöytää paljonkin!
t.AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643510
- 643262
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa723077SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542562- 712372
- 562131
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.421128Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171032Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261018