Niin se vaan

Myy-Pikkuinen

kevät tulee hitaasti mutta varmasti. Tammikuun 1 päivänä, päivän pituus oli 5h 32 min ja nyt se on 6h 11min !!

Ens kuussa alkaa jo joidenkin lintujen muutto suomeen ja ainakin helmarit alkaa huhuileen!! Tänään seurasin variksia ja yhdellä niistä oli jo vähän "kevättä rinnassa", eli pientä isku yritystä toiselle vaakulle. =)))))))

9

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauhdikkaasti päivänvalo lisääntyy, ei oo enää säkkipimeää jo ennen kolmea iltapäivällä.
      Rusakot on alkaneet myös pitämään kisailua, melko aikaisessa kyllä ovat.

      • Myy-Pikkuinen

        nopeasti se menee eteenpäin! Taitaa nämä lämpöiset ilmat vähän sekoittaa jo eläinten rytmiä. =)


      • ;;;;;;;;;)))))))))))

        ;;;))))))))))))))))
        Sie se tunaroit;;;;)))))))))))))))))))))))))))))))))
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;))))))))))))))))))))))))))))


    • Virtuaalikoneistaja

      pääsee ruusuja kuvailemaan ja kohta on niin valoisaa että viitsii ajella keskiviikkoisin Vermon raveihin :)

      • Myy-Pikkuinen

        raveja ootellessa!! =))))))))))))))))))))))


    • issu56

      se kevät joka vuosi tulee, kunhan vain ensin pääsee kunnolla vauhtiin :).

      Minä jo monena vuonna olen päättänyt, että mitään en sitte esikasvata, mutta nyt jo alkaa sormet syyhyämään siihen suuntaan, että siemeniä pitäis saada multiin heh, vaan vielä jonkusen viikon pitää sinnitellä ja sitte...

      • Myy-Pikkuinen

        joka tykkää puutarhaansa laittaa sanovat syksyllä että einsi kesäksi en laita paljoa, mut toisin heille aina käy!! =)))


      • issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        joka tykkää puutarhaansa laittaa sanovat syksyllä että einsi kesäksi en laita paljoa, mut toisin heille aina käy!! =)))

        Se on kuin tauti, joka iskee joka kevät :). Vaan on vain niin hienoa nähdä kättensä jäljet ...mitättömän näköiset siemenet keväällä esikasvatukseen ja kesällä ne rehottaa kauniina upeine kukkineen...eihän tuolle taudille mitään voi, eikä tarvikaan voida ;).


      • X -Rekattu

        nimittäin sinulta, että joko kohta laitetaan siementä multaan. Muistan kun viime keväänä täällä keskusteltiin, että ensi keväänä ei laiteta, mutta minä myös löysin itseni siemenkaupasta jo valkkaamassa pussukoita.
        Kyllä se pakko on laittaa, eihän siitä muutoin tule kesää, ellei itse kasvata taimia.
        Ajattelin kuun vaihteessa ekat kylvää, koskas sinä?
        Kevättä sinulle kaikille vanhoille kamuille,kuin muillekin, en voi kirjoittaa rekattuna, salasanat hukassa, mutta tääl Saimaan rannal huseeraan puutarhan ja koirien kanssa, tämä kai kertoikin riittävästi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe