Pihlajakoti

Hanna&Kerttu Omaiset

Ei ole mikään palvelutalo vaan laillistettu ryövärilaitos!!!
Voi perkele,että alkaa olla mitta täysi!!!

20

6962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laadukas vanhuus!

No sen nyt tietää, kun säätiö omistaa. Ainoa asia mihin tähdätään on tietenkin saada voittoa joka asiasta. Mikä mahtaa olla laitoksen hoitajamitoitus? Laita epäkohdista kantelu lääninhallitukseen, niin tulevat paikanpäälle tarkistamaan tilanteen.

Voimia teille, jotka taistelette omaisten laadukkaan hoidon puolesta.

• Turhauttaa ja kyrsii

Koetin soittaa omaiselleni joka siellä asustelee mutta puhelin ei kytkettynä päälle.Soitin eilen iltasella sen jälkeen ko.laitoksen henkilökunnalle mutta yllätys yllätys:Puhelimeen vastasi itse osastonhoitaja kotoaan.Lasten melun keskeltä hän kertoi laittavansa henkilökunnalle viestiä...
        No,tänään taas yritin saada sieltä toimistosta jonkun kiinni mutta automaatti vastasi eikä kukaan ottanut yhteyttä pyynnöstä huolimatta.Olisin vain halunnut kuulla,että läheiselläni on kaikki ok ja toivottanut hyvää Karin nimipäivää mutta eihän se onnistunut TAAS vaikka itse ostin hänelle puhelimen jonka kulut myös maksan.Laitoksen puhelimet kun ei toimi ja ei hätäpuhelimet edes!(olen testannut).Välimatkan ja työn vuoksi en pääse siellä muutamaan päivään käymään.Sen mitä olen Pihlajakodissa käynyt niin toimiston ovessa on yleensä lappu:"Olen poissa tänään ja puh.nmro)mutta vastaajaan menee aina.
        Viimeksi siellä käydessämme tosin oli yksi nuori mies jalat toimistopöydällä lukemassa iltistä...Ja sinä päivänä iltalehti juuri kirjoitti vanhustenhuollosta suomessa isoin otsikoin...

• 14
        Turhauttaa ja kyrsii kirjoitti:

Koetin soittaa omaiselleni joka siellä asustelee mutta puhelin ei kytkettynä päälle.Soitin eilen iltasella sen jälkeen ko.laitoksen henkilökunnalle mutta yllätys yllätys:Puhelimeen vastasi itse osastonhoitaja kotoaan.Lasten melun keskeltä hän kertoi laittavansa henkilökunnalle viestiä...
        No,tänään taas yritin saada sieltä toimistosta jonkun kiinni mutta automaatti vastasi eikä kukaan ottanut yhteyttä pyynnöstä huolimatta.Olisin vain halunnut kuulla,että läheiselläni on kaikki ok ja toivottanut hyvää Karin nimipäivää mutta eihän se onnistunut TAAS vaikka itse ostin hänelle puhelimen jonka kulut myös maksan.Laitoksen puhelimet kun ei toimi ja ei hätäpuhelimet edes!(olen testannut).Välimatkan ja työn vuoksi en pääse siellä muutamaan päivään käymään.Sen mitä olen Pihlajakodissa käynyt niin toimiston ovessa on yleensä lappu:"Olen poissa tänään ja puh.nmro)mutta vastaajaan menee aina.
        Viimeksi siellä käydessämme tosin oli yksi nuori mies jalat toimistopöydällä lukemassa iltistä...Ja sinä päivänä iltalehti juuri kirjoitti vanhustenhuollosta suomessa isoin otsikoin...

mene paikan päälle jos niin huolissas olet!!!!

• Kyrsiipi se
        14 kirjoitti:

mene paikan päälle jos niin huolissas olet!!!!

Katsos kun matkaa on tällä hetkellä 2700 km niin ei se kauhean helppoa ole sillä Turkkusessa ravata...

• T.Glad

Soititte minulle eilen Kaisa-mari Tepsa-Isokorpi ja annoitte puh.numeron 050 3302737.Lukuisia kertoja yritin mutta kukaan ei vastaa!?Sanoitte minulle puhelimessa,ettei läheiseni tee puhelimella mitään kun ei osaa käyttää!?Asiahan ei nyt ihan niin olekaan!Sukulaiset ympäri suomen ovat kyselleet miksi veljeni puhelin on kiinni ja hän ei ole pariin viikkoon soitellut...?Todistettavasti hän osaa ja haluaa käyttää hankkimaani puhelinta!Mutta se on henkilökunnalta liikaa pyydetty jos sen puhelimen laittaisi silloin tällöin laturiin kiinni???Jos yksi diabetes pistos maksaa 13e/kerta niin laturin pistäminen voisi vaikka sitten maksaa sen 10e/kerta....Jos tuon hen.koht.toimistoonne sen 100e niin laittaisitteko sen kännyn lataukseen siinä ohikulkiessanne sen kymmenen kertaa puolen vuoden aikana...?Kuulin myös,että läheiseni oli saanut lämpöhalvauksen viime kesänä ja joutunut sairaalahoitoon mutta:MIKSI ETTE ILMOITTANUT SIITÄ OMAISILLE???Jälkeenpäin vaan ihmeteltiin kun kasvoissa oli haava ja silmä mustana kaatumisesta!Tässä vaan ihmetyttää kun ihminen oli iloinen sekä puhelias tullessaan pihlaja-kotiin.Muutaman kuukauden kuluttua hän oli täysin apaattinen ja sekavakin.Tulee mieleen minkälainen lääkitys on ja onko se ihan kohdillaan?EPÄILEN ja tulen vaatimaan siitä selvityksen!

• NiG

niinb just se on mun isä ja sitä ei noi kohdella saatana

• pieni vitutus päällä

anteeksi nyt vaan, mutta aivan turhaa syyllistät koko taloa. Täällä monta hoitajaa jotka tekevät työsä hyvin ja vielä painavat pitkää päivää juuri tuollaisten omaisten takia jotka eivät ymmärrä että on kiire ! Siitä vaan itse koittamaan minkälainen on hoitajan päivä niin takoutuu vähän päähän järkeä että kiire on ja sille ei voi mitään, oli sitten täymiehitys tai yhden vajais. Ihan suomeksi ärsyttää tuollaiset ihmiset jotka eivät tiedä tästä työstä yhtään mitään ja alkavat suutaan aukoa !

• tyytyväinenasuntolaansa

Te omaisette ette ymmärrä että henkikökunta haluaa joskus pitää laillisen ruokatauon. Tiedän että olette huolissanne omaisistanne. Onko teillä yhtään antaa henkilökunnalle hyvääkin palautetta? Tuntuu että ette osaa. Joissakin palvelutaloissa ei oo esimerkiksi yövalvojaa. Täällä sentään saa 24 kautta 7 apua

• asukaspihlajakodista

yhtenä päivänä (viikonloppuna) kun menin avustajan kanssa suihkuun niin suihkun jälkeen hän antoi mulle pyyhkeen ja sanoi mul että hän käy soittamassa mulle taksin äidin luokse että hän tulee heti puhelun jälkeen auttamaan mulle vaatteet päälle mutta arvaattekos hän ei tullutkaan oli lähtenyt kotiinsa, sain itse keplotella itseni pyörätuolille. taidan tehdä tästä tapauksesta johtoportaalle valituksen.

• Lääninhallitukseen m

Kuule te ihmeessä ilmoitus lääninhallitukseen. Ei tuollaista tarvitse sietää. Nyt heti paikalla toimintaa. Saadaan tuollaiset paikat ruotuun.Hyvä, että joku uskaltaa kertoa avoimesti omaisten epäihmisarvoisesta kohtelusta. Näyttää taas siltä, että eläimetkin saavat parempaa kohtelua, kun sairaat että vanhuksemme.

• Miia12367

Apua!

Olen menossa työhaastatteluun Pihlajakotiin, mutta uskallanko?
      Otken ja suutun helposti jos vanhuksia kohdellaan huonosti, pistää vihaksi jos joku kohtelee vanhuksia huonosti!

• Koeta kestää!!;D

No,on se iso laitos ja toivottavasti pääset osastolle jolla on kivoja ihmisiä sillä heitäkin on joukkoon eksynyt!...Siellä ylimmäsä kerroksessa asuu sukulaiseni Kari ja televisiota ei osaa nyt avata...Että jos sen verran jelppaisit,että painaisit sen tv:n päälle!Monta kertaa olen soittanut sinne mutta eihän ne kerkiä semmoisia tehdä....Se telkku kun on vaan tämän ihmisen ainoa ilo ja viihde siellä....

• Säälittävä ruikutus

voi helvetti mitä ruikutusta.. omaisilta jotka tuskin ikinä käy edes katsomassa omaisiaan.. Minun äitini on saanut mitä erinomaista hoitoa, ja ei todellakaan ole mitään ruikuttamista.. Kiitos siitä hoitajille ja myös johtajalle, tehkääpä ne valitukset ministeriöön, he ne ottavat rahaa pois terveyden huollosta.. suuri kiitos kaikille kakkoskerron työntekijöille äitini erinomaisesta hoidosta, on todella asiantuntevaa henkilökuntaa..

• Anonyymi

Voikos mutsisi vielä hyvin, vai ootko saanut hänen paikan vuoteineen?

• H Oitsu

Perustuslain pitäisi estää vanhusten asiaton kohtelu. Vaan ei taida olla voimassa heidän kohdallaan?

• T.Glad

Tuli tänään soitto ko. laitoksesta,että olivat vahingossa antaneet veljelleni liikaa insuliinia ja makaa nyt tyks'issä! Viikolla ryhdyn toimenpiteisiin ja vähintään hoitovirhe tai peräti törkeä huolimattomuus! Toivotaan,ettei kuolemantuottamus...

• häkeltynyt

Herranjumala mitä tekstiä.. Sun oma käytökses mua tässä enemmän huolestuttaa, kuin ko. työpaikan "huono hoiva". Virheitä voi sattua kenelle vaan, jopa sinulle. Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Toki, insuliinin väärä annostus on vakava, mutta tuskin kuitenkaan tässä(kään) tapauksessa tappava.

• HerranPelkoViisaudenAlku
        häkeltynyt kirjoitti:

Herranjumala mitä tekstiä.. Sun oma käytökses mua tässä enemmän huolestuttaa, kuin ko. työpaikan "huono hoiva". Virheitä voi sattua kenelle vaan, jopa sinulle. Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Toki, insuliinin väärä annostus on vakava, mutta tuskin kuitenkaan tässä(kään) tapauksessa tappava.

Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu. -2 Moos.20:7

• Eilariitta

Ei yllätä kun " rikastuttajista " kyse. Vaatikaa suomalaisia hoitajia niin ei tarvitse pelätä läheisten kurkkujen puolesta

• Anonyymi

Eihän siellä erota hoitajaa hoidettavista. Osa henkilökunnasta ei puhu suomea sanaakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe