Moro.
Pystyykö pakoputkien sinistymistä millään estämään tai poistamaan jo tullutta sinistymistä?
Olen jostain ollut lukevinani joskus että se olisi mahdollista.
Jos joku tietää niin voisiko valaista asiaa. Kiitos
Pakoputkien sinistyminen.
8
4389
Vastaukset
- rayban
mä ainakin ostin keltaiset lasit, ei näytä niiden läpi enää niin siniseltä, toimii kuin mikä!!!
- Ratkaisu
Yksi vaihtoehto on maalata putki kuumakestoisella maalilla, sinistyminen ei näy palaneen maalin alta juuri ollenkaan.
Toi keltaisten lasien hankkiminen on tietysti vaivattomampaa?
Tietysti voit poistaa putken kokonaan jolloin väriä ei pääse syntymään.
PS. myiskö kukaan irtokipinöitä mun tehariin? myös männänpalautusjousi on hiukka löystynyt, mitä pitäs tehdä? - yliasentaja Hartikainen
Ratkaisu kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on maalata putki kuumakestoisella maalilla, sinistyminen ei näy palaneen maalin alta juuri ollenkaan.
PS. myiskö kukaan irtokipinöitä mun tehariin? myös männänpalautusjousi on hiukka löystynyt, mitä pitäs tehdä?Ei tehariin mitään irtokipinöitä laiteta! Palaa katalysaattori!
Tuo männänpalautusjousi on niin huono ja kulunut vitsi, ettei sille jaksa nauraa Tero 12-v:kään.
Mutta on mulla asiaakin. Mun XJR:än syyläriin meni vettä, mitä teen? Pyörä on Yamaha XJR 1200 vm. -97 - tehoa
yliasentaja Hartikainen kirjoitti:
Ei tehariin mitään irtokipinöitä laiteta! Palaa katalysaattori!
Tuo männänpalautusjousi on niin huono ja kulunut vitsi, ettei sille jaksa nauraa Tero 12-v:kään.
Mutta on mulla asiaakin. Mun XJR:än syyläriin meni vettä, mitä teen? Pyörä on Yamaha XJR 1200 vm. -97eikös se putken sinistyminen kerro vain siitä et on polttoaineen syöttö kohdallaan....
- Artsi
Ratkaisu kirjoitti:
PS. myiskö kukaan irtokipinöitä mun tehariin? myös männänpalautusjousi on hiukka löystynyt, mitä pitäs tehdä?Mites sun pakoputken paukkulaakerin laita on?
Ja eihän vaan asennushiekka öljyn seassa ole päässyt loppumaan.
Joku voi täällä ihan oikeesti kysyä tietämättömyyttään joitain asioita. Jos sulle on kaikki itsestään selvää niin anna olla.
Minulle nimittäin on. Eli vastataan vain asiallisesti niin foorumia on kivempi lukea.
- jep
Sytkä liian myöhäsellä, putki sinertyy.
- Knarf
Suzuki käyntiin,
000 teräsvillaan Certaniumin OX-AWAY:tä ja varovaista hankausta ja hyvin lähti. teräsvillaa sen takia että kestää kuumaa, mitä hienompaa sen parempi.
Jos on jotain hienoja pinnotteita niin kannatta testata johonkin kohtaan missä ei näy.
Ja sitten omalla vastuulla, kun oon köyhä ni ei oo vara ostaa teijän mopoihin uusia pakareita ;) - motoristo
Se sinistyminen jotenkin kuuluu asiaan, minusta näyttäisi oudolta jos putki oilsi tasaisen krominvärinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783