Kun on hyvä päivä, katson kuvaasi.

Heart inside

Huomaan että olet kuin viini, paranet ja tulet kauniimmaksi päivä päivältä. Joskus tulee mukava olo kun näen hymysi - joskus päivä on pilalla koska muistan jälleen kerran etten koskaan saa sinua, enkä tiedä oliko minulla koskaan mahdollisuuttakaan, vaikka kaksi ja puoli vuotta sinua mietin ja etten saanut tutustuttua sinuun paremmin.. Kaikki naiset joihin ihastun, muistuttavat vain sinusta, heissä on ikäänkuin pala sinua..

Ainut mikä sai minut unohtamaan sinut, oli armeija. Tärkeintä oli selvitä päivä loppuun, eikä tällaisia asioita kerennyt ajattelemaan. Nyt olet taas palannut ajatuksiini.

Se on niin piinaavaa.

Ja silti tuntuu että jokin sisälläni rakastaa sinua edelleen...

1

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi tähti muiden jo

      tiedän nuo tuntemukset. Välillä on päiviä, jolloin vain elän elämääni ja nautin. Ikään kuin porskutan mukavasti eteen päin. Sitten on aikoja, jolloin jään ikävästi jumittaan. Suren entistä. Ja sitä ettei voitu koskaan sitten hänen kanssaan puhua asioita halki.
      Mulla on toisinaan todella paha omatunto siitä, että ajattelen häntä, koska olen nyt toisen kanssa. Ja hän on hyvä mulle. Ja olen rakastunut häneen. Välillä vain tuntemukset tulevat niin voimakkaana ja vie vähäksi aikaa mukanaan.
      Sitä on ollut vaikea ymmärtää siis sitä että tavallaan enemmänkin rakastuin kuin ihastuin häneen, vaikka ei me ehditty koskaan todella tustumaan. Mä yritin silloin kertoa hänelle omalla tavallani, että tykästyin häneen niin kuin en olisi koskaan ennen kehenkään ihastunut. En osannut enää hallita tunteitani ja tavallaan ne karkas mun käsistä. Kaiken lisäksi en vain pystynyt luottamaan häneen kun aikaa oli kulunut niin vähän. Kuitenkin pelkäsin myös, että satutan häntä, joten oli vain parempi, että meidän suunta muuttui.
      Kiinnitin huomioni viestiisi, koska siinä oli samankaltaista, mitä itse olen käynnyt läpi. Samalla ymmärrän, että en ole outo, koska jossain on muitakin ihmisiä, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä ajattelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe