Kun on hyvä päivä, katson kuvaasi.

Heart inside

Huomaan että olet kuin viini, paranet ja tulet kauniimmaksi päivä päivältä. Joskus tulee mukava olo kun näen hymysi - joskus päivä on pilalla koska muistan jälleen kerran etten koskaan saa sinua, enkä tiedä oliko minulla koskaan mahdollisuuttakaan, vaikka kaksi ja puoli vuotta sinua mietin ja etten saanut tutustuttua sinuun paremmin.. Kaikki naiset joihin ihastun, muistuttavat vain sinusta, heissä on ikäänkuin pala sinua..

Ainut mikä sai minut unohtamaan sinut, oli armeija. Tärkeintä oli selvitä päivä loppuun, eikä tällaisia asioita kerennyt ajattelemaan. Nyt olet taas palannut ajatuksiini.

Se on niin piinaavaa.

Ja silti tuntuu että jokin sisälläni rakastaa sinua edelleen...

1

655

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi tähti muiden jo

tiedän nuo tuntemukset. Välillä on päiviä, jolloin vain elän elämääni ja nautin. Ikään kuin porskutan mukavasti eteen päin. Sitten on aikoja, jolloin jään ikävästi jumittaan. Suren entistä. Ja sitä ettei voitu koskaan sitten hänen kanssaan puhua asioita halki.
      Mulla on toisinaan todella paha omatunto siitä, että ajattelen häntä, koska olen nyt toisen kanssa. Ja hän on hyvä mulle. Ja olen rakastunut häneen. Välillä vain tuntemukset tulevat niin voimakkaana ja vie vähäksi aikaa mukanaan.
      Sitä on ollut vaikea ymmärtää siis sitä että tavallaan enemmänkin rakastuin kuin ihastuin häneen, vaikka ei me ehditty koskaan todella tustumaan. Mä yritin silloin kertoa hänelle omalla tavallani, että tykästyin häneen niin kuin en olisi koskaan ennen kehenkään ihastunut. En osannut enää hallita tunteitani ja tavallaan ne karkas mun käsistä. Kaiken lisäksi en vain pystynyt luottamaan häneen kun aikaa oli kulunut niin vähän. Kuitenkin pelkäsin myös, että satutan häntä, joten oli vain parempi, että meidän suunta muuttui.
      Kiinnitin huomioni viestiisi, koska siinä oli samankaltaista, mitä itse olen käynnyt läpi. Samalla ymmärrän, että en ole outo, koska jossain on muitakin ihmisiä, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä ajattelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1256
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      781
    6. 65
      768
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe