Vitun katselu minikoneella

Pillu aina mielessä

vaikuttaa kuin naapurin mummon edessä runkaamiselta..
onko asiaan mitään apua?

9

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh heh

      se laukee kanssasi yhtäaikaa

      • Ihan Vittuuntunut!

        ja melkoiset esileikit saa tehdä että HP:n saa takaisin taas pystyyn!


      • HP Boikotti!
        Ihan Vittuuntunut! kirjoitti:

        ja melkoiset esileikit saa tehdä että HP:n saa takaisin taas pystyyn!

        tilasko HP DV sarjan samasta tehtaasta missä tehdään Aserit?
        taisi saada halvalla!
        mutta maine meni, kun ei kutsu takaisin paskojaan! kuin esin toyota autojaan.
        Meidän firmaan en osta yhtä ainoota helvetinpeetä enään!
        kun eivät holtaneet omaa dv sarjan konetta kuntoon!


      • Kä kääääää
        HP Boikotti! kirjoitti:

        tilasko HP DV sarjan samasta tehtaasta missä tehdään Aserit?
        taisi saada halvalla!
        mutta maine meni, kun ei kutsu takaisin paskojaan! kuin esin toyota autojaan.
        Meidän firmaan en osta yhtä ainoota helvetinpeetä enään!
        kun eivät holtaneet omaa dv sarjan konetta kuntoon!

        Meillä on firmassa nyt Lenovoo suoritusportaassa ja suunittelussa, johdolla taas Asusta.
        ja kaikki on tyytyväisiä, ne joilla on vielä HP, vartoo kieli pitkällä sen päivitystä tai hajoamista.
        Itselläni kanssa hajonmnut yksi DV-sarjalainen.. eikä korjattu..
        sorry HP.. jäi sata tonnia vuodessa saamatta!
        Melko paska juttu yhden DV-läppärin takia!


      • Veli Matthias
        Kä kääääää kirjoitti:

        Meillä on firmassa nyt Lenovoo suoritusportaassa ja suunittelussa, johdolla taas Asusta.
        ja kaikki on tyytyväisiä, ne joilla on vielä HP, vartoo kieli pitkällä sen päivitystä tai hajoamista.
        Itselläni kanssa hajonmnut yksi DV-sarjalainen.. eikä korjattu..
        sorry HP.. jäi sata tonnia vuodessa saamatta!
        Melko paska juttu yhden DV-läppärin takia!

        Meille hankittu HP:n "huippukone" vesijäähdytyksellä jäi myös "korjaamatta" Puolassa! Ensin oli selityksenä näppäimistölle kaatunut Coca cola (emme juo Cokiksia) , sitten veden tiivistyminen lämpötilaeron takia koneistoon(HP:n laukku ja taksikyyti Pikku-huopalahti - Eira - Pikku-Huopalahti talvisin) ja lopuksi salaperäiset hapettumat koneistossa. Tietokonetuki - suomenkielinen - tiesi vesijäähdytteisen ongelmista, mutta sen mielipide hukkui puolalaisten "osaamiseen". MAINITTAKOON, ETTÄ KONEELLA OLI LAAJENNETTU YRITYSTAKUU (TÄYSIN TURHAAN).

        KANNATTAA OTTAA SELVÄÄ AINAKIN KONEEN HUOLTOPAIKKA JA MAINE ENNEN HANKINTAA. MEILLE TULI KALLIS KOKEILU ja TAATUSTI VIIMEINEN HP. ASUS (SE TEHOKKAIN MAHDOLLINEN) ON PELITTÄNYT NYT TODELLA HYVIN JA SUOSITTELEMME EHDOTTAMASTI. Asuksesta on hajonnut ainoastaan laturin pistoke parin vuoden aikana ja sekin saatiin varsin nopeasti tilalle. Koska osa oli halpa, haimme varalle vielä toisen Stadin verkkokauppa comista.

        MARKKINOINTIMIEHENÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUUSTA SUUHUN KULKEVA NEGATIIVINEN "MAINONTA" JA ASIAKKAAN NEGATIIVINEN, ASIATON KOHTELU KOSTAUTUU MATEMAATTISEN KAAVAN MUKAAN MONINKERTAISESTI PYSYVÄSTI MENETETTYNÄ MAINEENA. JA POHOJALAISLUONTEENA VOIN TODETA, ETTÄ EN ENÄÄ EDES PISSI HP:N SUUNTAAN; SAATI SUOSITTELE SEN "HUOLTOA" KONEEN KOKONAISUUTEEN OLENNAISESTI KUULUVANA ASIANA.


    • Tomas Rungeberg

      siinä pillu näyttää peremmelta kuin luonnossa!

    • wanka.

      Opettele paikat mistä saa kunnollista tavaraa luonnollisessa tai suuremmassakin koossa.
      Miltä se tuntui runkata mummon edessä? Mitä mummo siitä?

    • RATKAISIJA (2)

      Ulkoinen näyttö,hyvin toimii.. näkkyy isotkin revat.

    • Minikoneista keskustelu ei varmaankaan kuulu Kannettavat-osiolle. Tyypillisesti minikone on sellainen jääkaappi-pakastinyhdistelmän/arkkupakastimen kokoinen vempain, maksaen jonkun kymppitonnin, vaikka katselunautinto onkin heikonlainen, kun koneessa ei välttämättä ole edes graafista käyttöliittymää... ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe