Bussikuskin kohteliaisuus ei kelvannut ??

höh huhhuh

Kuljettaja kuulutti ystävällisesti: "TÄLLÄ PYSÄKILLÄ POISTUTAAN VAIN ETUOVESTA,
KOSKA KESKIOVEN KOHDALLA SAATTAA OLLA LUMIKINOS."
Mutta: Eräs hapannaamainen nainen yritti väkisin poistua keskiovesta. Kuski kuulutti
uudestaan, että lumitilanteen vuoksi poistutaan etuovesta. Nainen käveli lopultakin
etuovelle, happaman näköisenä, eikä poistuessaan edes sanonut kuskille KIITOS-sanaa.
Herää kysymys: MIKSI nainen yritti vältellä kuskia ? Oliko nainen mahdollisesti tehnyt
ilkivaltaa ? Vai pelkäsikö nainen, että kuskin voimakas likinäköisyys tarttuu ?
( Kuskilla oli tosi voimakkaat miinuslinssiset pullonpohja-linssiset silmälasit. )

Kuski oli erittäin kohtelias, ja sen naisen olisi pitänyt olla TODELLA KIITOLLINEN !

7

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 as 3

      johtuu siitä että kyseessä oli mun naapurin akka mikä vastustaa ihan kaikkea
      tasapuolisesti ja on muutenkin ilkeä ja vittumainen ihan kaikille.
      jos sanosi että älä hyppää kaivoon niiin senkin tekis ihan veemäisyyttään

    • piip piip

      kyllä minä ainakin olisin mamman antanut hypätä lumihankeen, jos se väkisin olisi halunnut. tosin olisikohan mamma sitten haastanut bussiyhtiön oikeuteen?

    • ....,,,,

      Miten aloittajan viesti liittyy ruokaan ja juomiin?

      • Tässä syy

        Suomi24:n ylläpito on suuressa viisaudessaan )?) sijoittanut Etiketti ja käytöstavat -otsikon ylemmän tason otsikon Ruoka ja juoma alaisuuteen. Ei ole aloittajan vika, että tämä hierarkia ontuu.


      • Joo-ööö
        Tässä syy kirjoitti:

        Suomi24:n ylläpito on suuressa viisaudessaan )?) sijoittanut Etiketti ja käytöstavat -otsikon ylemmän tason otsikon Ruoka ja juoma alaisuuteen. Ei ole aloittajan vika, että tämä hierarkia ontuu.

        Minäkin olen ihmetellyt, miksi etiketti/käytöstavat on kytketty ruoka/juoma -otsikon
        alle. Todella sekava luokittelu.


      • Määrittele jo!
        Joo-ööö kirjoitti:

        Minäkin olen ihmetellyt, miksi etiketti/käytöstavat on kytketty ruoka/juoma -otsikon
        alle. Todella sekava luokittelu.

        Ihan oikeesti?


      • ....,,,,
        Määrittele jo! kirjoitti:

        Ihan oikeesti?

        =käyttäytymissäännöt, tapasäännöstö.

        Ruoka ja juomat otsikon alle sopivat mainiosti ruokailuun liittyvät käyttäytymissäännöt, ei tänne kuulu bussikuskien käyttäytyminen työssään. Pitäisi tuollainen asia mennä tavallisen tallaajankin kaaliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe