Bussikuskin kohteliaisuus ei kelvannut ??

höh huhhuh

Kuljettaja kuulutti ystävällisesti: "TÄLLÄ PYSÄKILLÄ POISTUTAAN VAIN ETUOVESTA,
KOSKA KESKIOVEN KOHDALLA SAATTAA OLLA LUMIKINOS."
Mutta: Eräs hapannaamainen nainen yritti väkisin poistua keskiovesta. Kuski kuulutti
uudestaan, että lumitilanteen vuoksi poistutaan etuovesta. Nainen käveli lopultakin
etuovelle, happaman näköisenä, eikä poistuessaan edes sanonut kuskille KIITOS-sanaa.
Herää kysymys: MIKSI nainen yritti vältellä kuskia ? Oliko nainen mahdollisesti tehnyt
ilkivaltaa ? Vai pelkäsikö nainen, että kuskin voimakas likinäköisyys tarttuu ?
( Kuskilla oli tosi voimakkaat miinuslinssiset pullonpohja-linssiset silmälasit. )

Kuski oli erittäin kohtelias, ja sen naisen olisi pitänyt olla TODELLA KIITOLLINEN !

7

787

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 as 3

johtuu siitä että kyseessä oli mun naapurin akka mikä vastustaa ihan kaikkea
      tasapuolisesti ja on muutenkin ilkeä ja vittumainen ihan kaikille.
      jos sanosi että älä hyppää kaivoon niiin senkin tekis ihan veemäisyyttään

• piip piip

kyllä minä ainakin olisin mamman antanut hypätä lumihankeen, jos se väkisin olisi halunnut. tosin olisikohan mamma sitten haastanut bussiyhtiön oikeuteen?

• ....,,,,

Miten aloittajan viesti liittyy ruokaan ja juomiin?

• Tässä syy

Suomi24:n ylläpito on suuressa viisaudessaan )?) sijoittanut Etiketti ja käytöstavat -otsikon ylemmän tason otsikon Ruoka ja juoma alaisuuteen. Ei ole aloittajan vika, että tämä hierarkia ontuu.

• Joo-ööö
        Tässä syy kirjoitti:

Suomi24:n ylläpito on suuressa viisaudessaan )?) sijoittanut Etiketti ja käytöstavat -otsikon ylemmän tason otsikon Ruoka ja juoma alaisuuteen. Ei ole aloittajan vika, että tämä hierarkia ontuu.

Minäkin olen ihmetellyt, miksi etiketti/käytöstavat on kytketty ruoka/juoma -otsikon
        alle. Todella sekava luokittelu.

• Määrittele jo!
        Joo-ööö kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt, miksi etiketti/käytöstavat on kytketty ruoka/juoma -otsikon
        alle. Todella sekava luokittelu.

Ihan oikeesti?

• ....,,,,
        Määrittele jo! kirjoitti:

Ihan oikeesti?

=käyttäytymissäännöt, tapasäännöstö.

Ruoka ja juomat otsikon alle sopivat mainiosti ruokailuun liittyvät käyttäytymissäännöt, ei tänne kuulu bussikuskien käyttäytyminen työssään. Pitäisi tuollainen asia mennä tavallisen tallaajankin kaaliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe