Huippu uutuus?
Onko kokemuksia:
http://www.eraplus.fi/fi/Uutuustuotteet/Browning Maxus 1289/369
Browning Maxus
6
3069
Vastaukset
- penaperkele
Viime syksynä hankin kyseisen aseen ja tosi tyytyväinen olen ollut. Toimii hyvin kaikilla latauksilla. Ei minkäänlaisia häiriöitä edes 24g latauksilla.
- Miksi,miksi,miksi
Kiitos taas! tuohan on pakko ostaa, ja eikun lupaa hakemaan ja asetta tilaamaan... Eipä olis pitänyt ylläolevaa linkkiä katsoa! se oli vajaan 1500€ linkki...
- kakkonen 2
hyvä on vehje sain sellaisen käsiin tuossa syksyllä ja eipä ole pahaa sanottavaa kun hintakin on edullinen
mikähän lie olisi kilpailija malli tuolle jotta voisi verrata? - voi vittu
Ihan hyvä pyssy, mutta miinuksena tuossa lukkorungon vasemmemmalla sivulla oleva "makasiinin stoppari" härpäkevipu, joka pusikonläpi rymytessä otti osumaa, ja muljahti kieroksi. Jonnin joutava vipuke, joka olisi browningin mielestäni pitänyt saada piilotettua aseeseen paremmin. Ohut hieman aseen ulkopuolelle tuleva vipuke, ei monen metsäreissuja kestä.
- nutaatio
Onko näissä oikeasti sitä osumapiste ongelmaa, mitä ulkomaisilla ja hieman kotoisillakin on käsitelty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993