Mitäs jos :)

Minä kun olen kirjallisesti erityslahjakas, niin laittaisin paperille jonkun sata puskanimimerkkiä.
Tekisin perusnössöaloituksen ( liittyy siihen kun joku kysyi milloin ihminen on vanha) ja aloittaisin niillä viikon urakan? Ja te tietysti kilpailisitte mukana? Kaameaa, joka iltapäivä tulisi uudenlaisia kommentteja ja kauhukännykkä olisi auki. Aloittaisin Perjantaina PM ja lopettaisin, ehkä.
Takaan että kananlihakin nousee ja sovitaanko että kenelläkään ei ole sitten tylsää?
H on sentään kuumin kirjain koko himskatin kaupungissa ja böndellä.
Gimmat ja Kundit, antaisin tämän teille. (Lainattu vähän yhdestä radiomainoksesta)
:)
H.

77

2644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauhau..

yksi Pavlovin koirista, kokoa nuoleva laumasi muista palstalaisista.

• kyllä sinne saa haukkuakin, sielunsa kyllyydestä, ja ihan puhelimeenkin, onhan se mukavaa herätä kevääseen, sielu harmoniassa.
        Eikö vain?
        H.

• hauhauhauhau
        hunksz kirjoitti:

kyllä sinne saa haukkuakin, sielunsa kyllyydestä, ja ihan puhelimeenkin, onhan se mukavaa herätä kevääseen, sielu harmoniassa.
        Eikö vain?
        H.

sinulle soittaisin?

Miksi ihmeessä?

• naur naur
        hauhauhauhau kirjoitti:

sinulle soittaisin?

Miksi ihmeessä?

kokeilla, ei sujunut hyvin.
        Hitto että naurattaa nämä puskat:DDDDDDD

• hauhauhauhau
        naur naur kirjoitti:

kokeilla, ei sujunut hyvin.
        Hitto että naurattaa nämä puskat:DDDDDDD

minulla on oikea elämä, en ole kieli poskella odottamassa täältä muruja rikkaan pöydältä, kuin sinä, ilmeisesti.

• hauhauhauhau kirjoitti:

sinulle soittaisin?

Miksi ihmeessä?

ei ole pakollista eikä pakollinen.
        99.99 prosenttisesti minäkin olen kirjallinen yksilö, mutta on mukavaa että on kännykkäkin.
        Joskus tulee kavereilta sellaista tekstaria että on pakko soittaa ja aloittaa keskustelu: Mitä heevetin sviddua???!!
        ;)
        H.

• että rumien sanojen avulla haettaisiin jotain määrättyä tavoitetta?
        En usko että oinainen menee noin helppoon.
        H.

• Yksi elämä vain
        hauhauhauhau kirjoitti:

minulla on oikea elämä, en ole kieli poskella odottamassa täältä muruja rikkaan pöydältä, kuin sinä, ilmeisesti.

sitten olet kirjoittelemassa?
        Minulla on monta elämää, peräti kaksoiselämää.

• Yksi elämä vain kirjoitti:

sitten olet kirjoittelemassa?
        Minulla on monta elämää, peräti kaksoiselämää.

oikeastaan ihmissuhdealoitus.
        H.

• Lirkun larkun..
        hunksz kirjoitti:

oikeastaan ihmissuhdealoitus.
        H.

Ihmissuhteista.
        Kaksoiselämää saattaa olla myös erillinen lirkuttelupuhelin ja anonyymi sähköpostiosoite.
        Mutta ei kovin pahaa...

• Lirkun larkun.. kirjoitti:

Ihmissuhteista.
        Kaksoiselämää saattaa olla myös erillinen lirkuttelupuhelin ja anonyymi sähköpostiosoite.
        Mutta ei kovin pahaa...

yritin selittää puhelinta tuolla alempana.
        H.

• voi heveletti

etkö uutta osaa, vaan kopioit eilistä poistettua?
      Ei heru pisteitä, älykkyydestä!
      Tee niinkuin sanot, älä massapostaa!

• kaukaista toivetta uuteen yritykseen.
        Massapostitusta se ei voinut olla koska aloitus vain katosi ilmaan.
        Ja muuten, minäkö olen sanonut jotain fiksujen juttujen massapostituksesta?
        H.

• hei haloo!
        hunksz kirjoitti:

kaukaista toivetta uuteen yritykseen.
        Massapostitusta se ei voinut olla koska aloitus vain katosi ilmaan.
        Ja muuten, minäkö olen sanonut jotain fiksujen juttujen massapostituksesta?
        H.

massapostaus, sitä ei muuta se onko se viksu vai ei.
        Se on silti masspostaus ja sitä ei sallita, sinullekaan.
        Tee uus ja parempi sillä tämä lähtee kohta alta.
        Et sinä mitään ilmaiseksi saa.

• hei haloo! kirjoitti:

massapostaus, sitä ei muuta se onko se viksu vai ei.
        Se on silti masspostaus ja sitä ei sallita, sinullekaan.
        Tee uus ja parempi sillä tämä lähtee kohta alta.
        Et sinä mitään ilmaiseksi saa.

äkkiä, ennen kuin poistuu, mitä se massapostaus on?
        H.

• hunksz kirjoitti:

H.

tulis mieleen, et massapostaus on sitä kun ihmiset tungeksii ennen joulua hikipäässä jossain fucking Tiimarissa ja sen jälkeen jonottavat postissa korttiniput kourassa.
        Ne krääsät kai pitää postittaa jonain määräpäivänä, että ehtiivät jouluks!

• saateri putkiaivot
        hunksz kirjoitti:

H.

muualle mäkättään.

• saateri putkiaivot kirjoitti:

muualle mäkättään.

mulla on äänet pois koneesta, en kuule mäkätystä.

:D

• minttupuu kirjoitti:

tulis mieleen, et massapostaus on sitä kun ihmiset tungeksii ennen joulua hikipäässä jossain fucking Tiimarissa ja sen jälkeen jonottavat postissa korttiniput kourassa.
        Ne krääsät kai pitää postittaa jonain määräpäivänä, että ehtiivät jouluks!

kuulostavat aivosi Putkiaivoilta. Mutta ei sellaisilta miten naiset ne kuvaavat.
        Vaan salaovelanhauskoiltamössöiltä.
        Mut sie tyttö, tässä ei piiloteltu salarakkaus auta, tarvitaan selkeitä viestejä siihen että aloitukseni ajatus on haluttua, ja että saan tehdä itsestäni masentavan, vihattavan, rakastetun, naurettavan jne. alkaen Perjantaina PM.
        H.

• saateri putkiaivot kirjoitti:

muualle mäkättään.

mutta mennä vasta Perjantaille.
        Jos kannustavaa rakkautta riittää, niin Perjantaialoitukseni on sinullekin hurmion paikka.
        Ihan minun luvallani saa mättää mitä sylki suuhun tuo. Oh'nainen sitten raakkaa mitä naurultaan kykenee.
        H.

• *minttupuu*
        hunksz kirjoitti:

kuulostavat aivosi Putkiaivoilta. Mutta ei sellaisilta miten naiset ne kuvaavat.
        Mut sie tyttö, tässä ei piiloteltu salarakkaus auta, tarvitaan selkeitä viestejä siihen että aloitukseni ajatus on haluttua, ja että saan tehdä itsestäni masentavan, vihattavan, rakastetun, naurettavan jne. alkaen Perjantaina PM.
        H.

ekaks, että voisin sit vastata sulle nimmarilla: PMS, mut ei oo enää ajankohtasta.

• hunksz kirjoitti:

H.

Ittestäs vihattavan,masentavan,rakastetun? naurettavan jne
        Noista vastauksista päätellen sä olet jo yltänyt tolle tasolle.
        Siks mä niin kovasti orottelen ton gj kanssa mitä uutta laitat kehiin.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Ittestäs vihattavan,masentavan,rakastetun? naurettavan jne
        Noista vastauksista päätellen sä olet jo yltänyt tolle tasolle.
        Siks mä niin kovasti orottelen ton gj kanssa mitä uutta laitat kehiin.

tämän sillee myönteisesti että haluaisit minun aloittavan?
        Tavoitteeni on parikymmentä halukasta.
        Voi kyllä olla että alotan vähemmistönkin tuella.
        H.

• zeismologi N

Ei siis kovin kuuma, mutta tuoksahtaa.

• Ihmettelen vaan?

mennä henkilökohtaisiin herjauksiin, vaikkei henkilöstä pitäisikään?

• -tiina
        Ihmettelen vaan? kirjoitti:

mennä henkilökohtaisiin herjauksiin, vaikkei henkilöstä pitäisikään?

aina paremminkin sääntö kun tyyli.

• molemmilla.......
        -tiina kirjoitti:

aina paremminkin sääntö kun tyyli.

Niin, vallankin kun 60:ssä ei enää ole kuuskymmpisiä, vaan tuulen tuomia nuorempia kuin myös vanhempien ikäluokasta. Me ihan aikuisten oikeasti haluttaisiin kirjoitella ikäistemme kanssa, ja sitä te ette meille suo?!

Tulette palstalle melskaamaan vaikka ette sinne kuulu, räksyjä tässä on luettu useita viikkoja, toivonkin et jokainen menisi omaan ikäkarsinaansa ja pysyisi siellä!

Te pilaatte palstan, on se perkule ettei teille jotain häätöä saada, turhakkeita kaikki hatsan perässä juosseet! Ettekö voi yv:nä vaihdella kuulumisianne?

Oma 50 palstanne on handek in höpötystä täynnä ettekä tee sille mitään, ihme jos väki vähenee , teo hosuu omiaan, kaikki kivat kirjoittelijat loistavat possaolollaan. Paskaako tänne tuppaudutte? Hoitakaa oma palstanne taas asialliseksi.

• namalakaiajahla
        molemmilla....... kirjoitti:

Niin, vallankin kun 60:ssä ei enää ole kuuskymmpisiä, vaan tuulen tuomia nuorempia kuin myös vanhempien ikäluokasta. Me ihan aikuisten oikeasti haluttaisiin kirjoitella ikäistemme kanssa, ja sitä te ette meille suo?!

Tulette palstalle melskaamaan vaikka ette sinne kuulu, räksyjä tässä on luettu useita viikkoja, toivonkin et jokainen menisi omaan ikäkarsinaansa ja pysyisi siellä!

Te pilaatte palstan, on se perkule ettei teille jotain häätöä saada, turhakkeita kaikki hatsan perässä juosseet! Ettekö voi yv:nä vaihdella kuulumisianne?

Oma 50 palstanne on handek in höpötystä täynnä ettekä tee sille mitään, ihme jos väki vähenee , teo hosuu omiaan, kaikki kivat kirjoittelijat loistavat possaolollaan. Paskaako tänne tuppaudutte? Hoitakaa oma palstanne taas asialliseksi.

moni ikänsä perusteella tänne kuuluva kirjoittelee 40-70-palstoille.

Että pata kattilaa soimaa.

Älä nyt tällaista höpöhommaa ota noin tosissasi!

• non-rec
        molemmilla....... kirjoitti:

... tätä tyyppiä (ei kai helkkarissa heitä ole useampi?) joka muistaa joka välissä toitottaa että pysykää omissa ikäryhmänne karsinoissa. Aina vaan, vähän väliä sama itku ja haukku ja häätökomento, usein vielä rumin sanoin höystettynä niinkuin nytkin.

En ole ihan pelkkää laiskuuttani edes vilkaissut naapuripalstoja moneen kuukauteen. Luulen kuitenkin että sieltä löytyisi samanhenkisiä tai muuten mukavia kirjoittajia vähintään samassa määrin kuin täälläkin. Ehkä enemmän?

Pitääpä vilkaista ;-/

• ämmät vaan riitelee keskenään ja hatsaturjan hunksi naureskelee viiksiinsä. Voi pyhä jyssäys sentään.

Hatsatsaa jatkaa ihan rauhassa vaa sekametelikeittoansa, kun eihän sitä tiedä jos vuoden loputtua sullekin irtoo arvostettu titteli.

• -tiina

ja niin kauan kun ne viivoihin viittailee en anna periksi aina tuon ja tulen tuomaan esille napakan mielipiteeni hatsa se on hämmentäjä parhaasta päästä =))))

• QuietPlace

kiva olis jos häiriköinti minun suuntaani lopetettas, puhelimellakin.
        Ompahan, loputon suo...näiden kans...

• QuietPlace
        QuietPlace kirjoitti:

tekstiviestein....

• QuietPlace kirjoitti:

tekstiviestein....

ei ole kenenkään nykyisten kirjoittajien numeroa edes muistissa tai että olisin ottanut talteenkaan. Naurettavaa jaella tääl numeroaan ja pyytää soittamaan, olkoon vaikka kuinka priipeiddi.

• Hyvin salainen09
        QuietPlace kirjoitti:

En antaisi mistään hinnasta numeroani.
        Olipa se sitten salainen tai julkinen. Ei ole salaamista, mutta pelkään häiriköintiä. Sellaista on kerran sattunut ja otin opikseni.

• Hyvin salainen09 kirjoitti:

En antaisi mistään hinnasta numeroani.
        Olipa se sitten salainen tai julkinen. Ei ole salaamista, mutta pelkään häiriköintiä. Sellaista on kerran sattunut ja otin opikseni.

yks jos toinen häirinnästä ja itse ovat niitä julkisesti jaelleet. Nyt naurattaa. :DDD

• naureskele täällä yhtään.
        Huuli pyöreänä luen.
        Olenhan minä ihana ja suloinen mutta lähellekään tällaista en olisi uskonut.
        Iloinen olen heistä jotka ovat minulle uskollisia, vitsi, vitsi, eli kaikista jotka osaavat ottaa minut oikein, loistavalla huumorilla ja pienellä piikittelyllä.
        Mutta pitää myös muistaa että heitäkin on, joita pidän hyvinä kavereinani.
        Enkä ole sinisilmäinen, muuten kuin silmistäni, kyllä minä miestiskelen sitä miten viestit kulkevat ihmisten välillä ja millä tarkoituksella ja kuinka pitkälle luotan mihinkin ja kehenkin.
        Luottakaa huoleti minuun, epäilevät Tuomaatkin. Laittakaa minut koetukselle jokainen päivä.
        Ja lukekaa aina kaikki kirjoittamani kahteen kertaan, ja aina epäluuloisena.
        H.

• 046........
        QuietPlace kirjoitti:

tekstiviestein....

sisältö tässä, ellet sitä lukenut:

" Olisin vain ehdottanut ettemme enää käsittelisi välejämme palstoilla. Tiedät kuka siitä eniten nauttii.
        Hyvää viikonloppua."

Anteeksi, että häiritsin noin pahoin. Tästä lähtien saat olla rauhassa.

• Nittaminax kirjoitti:

ei ole kenenkään nykyisten kirjoittajien numeroa edes muistissa tai että olisin ottanut talteenkaan. Naurettavaa jaella tääl numeroaan ja pyytää soittamaan, olkoon vaikka kuinka priipeiddi.

pitäisi, paitsi omalla kohdallani.
        Joillain, vielä fiksummilla palstoilla, Ruusunkasvattajat, kantapäänkutojat, läskittömien Possunrääpäleidenjalostajat jne. jakavat ihan omiakin puhelinnumeroitaan, löytääkseen kavereikseen mukavia ja samantyyppisiä ihmisiä.
        Joku tuolla mainitsi minun olevan joku ruinaajaxxxx, niinkin sen voi ottaa, mutta ihan sellaiseksi en tunnustaudu.
        Enemmän taitavat Sianjalostajat hakea innokkaita siittäjiä tai siitettäviä.
        Mutta, kuten kirjastojen lukusaleissakin, erotiikka ja elämäikäinen ystävyys on mahdollista täälläkin.
        Jonkinlainen osa elämää on Internetistäkin tullut.
        H.

• rauhaa rakastava
        QuietPlace kirjoitti:

tekstiviestein....

Suosittelisin miettimään ennenkö jatkat toisten kirjoittajien mollaamista. Itsehän olet numerosi antanut, uskoisin niin. Eikä tuossa viestissä ollut kuin anteeksipyyntö, ja toive viestin lähettäjältä, kuka hän sitten lieneekään.

• Epätietoinen?
        hunksz kirjoitti:

naureskele täällä yhtään.
        Huuli pyöreänä luen.
        Olenhan minä ihana ja suloinen mutta lähellekään tällaista en olisi uskonut.
        Iloinen olen heistä jotka ovat minulle uskollisia, vitsi, vitsi, eli kaikista jotka osaavat ottaa minut oikein, loistavalla huumorilla ja pienellä piikittelyllä.
        Mutta pitää myös muistaa että heitäkin on, joita pidän hyvinä kavereinani.
        Enkä ole sinisilmäinen, muuten kuin silmistäni, kyllä minä miestiskelen sitä miten viestit kulkevat ihmisten välillä ja millä tarkoituksella ja kuinka pitkälle luotan mihinkin ja kehenkin.
        Luottakaa huoleti minuun, epäilevät Tuomaatkin. Laittakaa minut koetukselle jokainen päivä.
        Ja lukekaa aina kaikki kirjoittamani kahteen kertaan, ja aina epäluuloisena.
        H.

ei kyse kisuleista vaan mitä sie tekisit, jos yhteydenpito mahdoton unohtuneiden/kadonneiden tietojen takia?

• arska terve
        rauhaa rakastava kirjoitti:

Suosittelisin miettimään ennenkö jatkat toisten kirjoittajien mollaamista. Itsehän olet numerosi antanut, uskoisin niin. Eikä tuossa viestissä ollut kuin anteeksipyyntö, ja toive viestin lähettäjältä, kuka hän sitten lieneekään.

selväksi
        ketä käy toisen kimppuun
        pyynnöistä huolimatta

• Epätietoinen? kirjoitti:

ei kyse kisuleista vaan mitä sie tekisit, jos yhteydenpito mahdoton unohtuneiden/kadonneiden tietojen takia?

omaa hölmöyttäni.
        Sitten kuristaisin kaikki villit hevoset, puskisin läpi harmaan kiven, puhdistaisin Stadin kadut lumesta ja Aigeaan tallit.
        Ja etsisin paikan jonne voisin laittaa privaatin viestin.
        Jos sekään ei auttaisi laittaisin vakavastiotettavan hätähuudon jonnekin näkyvälle palstalle.
        H.

• Epätietoinen??
        hunksz kirjoitti:

omaa hölmöyttäni.
        Sitten kuristaisin kaikki villit hevoset, puskisin läpi harmaan kiven, puhdistaisin Stadin kadut lumesta ja Aigeaan tallit.
        Ja etsisin paikan jonne voisin laittaa privaatin viestin.
        Jos sekään ei auttaisi laittaisin vakavastiotettavan hätähuudon jonnekin näkyvälle palstalle.
        H.

suoritettu, villiä hevosia ei näköpiirissä, kivi löytyy, Stadin kadut joutaakin olla lumessa ja Aigeaan tallin ovia en tohdi aukaista :) No joo, kai on rekattava uusi nikki, vain Sinun vuoksesi ;)

• luota täs sit
        Epätietoinen?? kirjoitti:

suoritettu, villiä hevosia ei näköpiirissä, kivi löytyy, Stadin kadut joutaakin olla lumessa ja Aigeaan tallin ovia en tohdi aukaista :) No joo, kai on rekattava uusi nikki, vain Sinun vuoksesi ;)

hatsa
        olet täällä aamuisin kotikiusatun nimimerkillä, boostaat päivän mittaan juttujas useammalla nimimerkillä, enkeliduo kehuu jotain sivunikkiäs ja kednah hoitaa joka toisen päivän, joka toisena tulet muka omana itsenäsi ja vielä puskistakin kehut itseäsi.
        Sen sata nikkiä rekkasit, ole mies ja kerro mitä ne ovat!
        Mies joka on täällä aamusta iltaan
        On aina ollut

• kamalainen
        luota täs sit kirjoitti:

hatsa
        olet täällä aamuisin kotikiusatun nimimerkillä, boostaat päivän mittaan juttujas useammalla nimimerkillä, enkeliduo kehuu jotain sivunikkiäs ja kednah hoitaa joka toisen päivän, joka toisena tulet muka omana itsenäsi ja vielä puskistakin kehut itseäsi.
        On aina ollut

Kaikkitietävä puska jeeeeeeee! Kenet se hatza nyt on mennyt suututtamaan :(

• Epätietoinen?? kirjoitti:

Tässä iässä ei enää ole paljoa minkä vuoksi uhrautua, hölmöilyjen ajan pitäisi olla ohitse ja viisauden ajan nousta esiin.
        Pienet asiat meitä ilahduttavat, enää.
        H.

• :>DDDDDDDDD
        kamalainen kirjoitti:

Kaikkitietävä puska jeeeeeeee! Kenet se hatza nyt on mennyt suututtamaan :(

ketä se ei olisi suututtanu
        ja puskissa huutelee hatsa ite

• luota täs sit kirjoitti:

hatsa
        On aina ollut

olen pahoillani.
        Aito kun tuntuu olevan.
        Toivoisinkin että haukkuisit minua suoraan, vetoamatta muihin nimimerkkeihin, eivät he sitä ansaitse.
        Minä kyllä ansaitsen, kaiken mikä sieluasi painaa, sitä vartenhan minä täällä olen.
        Anna Enkelien lentää ja kaikkien liihotella. Eivät he ole syyllisiä siihen mikä minä olen.
        Muistutan kuitenkin: Minä en kirjoita muilla nimimerkeillä enkä puskasta.
        Älä syyllistä muita.
        H.

• lexa*
        hunksz kirjoitti:

olen pahoillani.
        Aito kun tuntuu olevan.
        Toivoisinkin että haukkuisit minua suoraan, vetoamatta muihin nimimerkkeihin, eivät he sitä ansaitse.
        Minä kyllä ansaitsen, kaiken mikä sieluasi painaa, sitä vartenhan minä täällä olen.
        Anna Enkelien lentää ja kaikkien liihotella. Eivät he ole syyllisiä siihen mikä minä olen.
        Muistutan kuitenkin: Minä en kirjoita muilla nimimerkeillä enkä puskasta.
        Älä syyllistä muita.
        H.

Jotainhan kaikkitietävän puskan pitää aina haukkua. Alkaa vain olemaan hänellä valinnan vähyys edessä.

• ,..,
        luota täs sit kirjoitti:

hatsa
        On aina ollut

mutta nyt haukkasit väärää puuta.

Luulla saa, muttei kannata kaikkea ääneen sanoa.

Täällä on, katsos, työssäkäyviäkin, jotka eivät ehdi koko päivää täällä maleksimaan.

• hähä
        lexa* kirjoitti:

Jotainhan kaikkitietävän puskan pitää aina haukkua. Alkaa vain olemaan hänellä valinnan vähyys edessä.

aika surkeeta?

• Pusseizaz

Taitaa kukoistaa ilman erillistä aloitustakin.
      Kaikki tietysti haluaa että teen uuden aloituksen?
      Kai?
      Höpz

• maar!

koht rämähtää
        ruutuun jottain syvällist.
        Viikonlopun vihit!

• ||||||<<<<<<<<
        maar! kirjoitti:

koht rämähtää
        ruutuun jottain syvällist.
        Viikonlopun vihit!

miten jokaisen näistä palstoista eräät antavat jonkun hallintaan.

Itse en idoleita kaipaa. Olen tarpeeksi itsessäni.

• 24+36
        ||||||<<<<<<<< kirjoitti:

miten jokaisen näistä palstoista eräät antavat jonkun hallintaan.

Itse en idoleita kaipaa. Olen tarpeeksi itsessäni.

APUA HAKEMAAN SOVITTELUUN JA KIELEN KÄYTTÖÖN..

• >>>>>>>
        24+36 kirjoitti:

APUA HAKEMAAN SOVITTELUUN JA KIELEN KÄYTTÖÖN..

kiinni jo>!

• Aika äkkiä näyttää kadonneen.
      Minusta aloitukseni oli hauska.
      Anteeksipyyntö siitä että kirjoitin leikkinimimerkillä. Mutta varoitinhan siitä jo tässä.
      Anteeksipyyntö myös heille jotka paheksuivat kun en kirjoittanut 61v. arvokkaasti, vaan siten kun parikymppinen sieluni halusi minun kirjoittavan.
      Olisin uskonut että leikkimielisiä olisi löytynyt enemmän kuin poistohalukkaita, Perjantai-ilotteluksi kun sen tarkoitin. Mutta ei kai me vielä aloiteta viikonlopunviettoa ja Sunnuntaihin valmistumista kirkonmenoilla? Eihän?
      H.

• päätönhännätön......

suututtaa, jos joku sattuu käymään kirkossa?
        Ihan iloinen oli telkussa vasta katsomani ohjelma Nokia-lähetyksestä, ei yhtään hammassärkyä, eikä vatsanvääntöä, ei yhtään itkevää naamaa.

Itse en kyllä muista, minä vuosikymmenenä kirkossa viimeksi vierailin, joten ei tarvi vi**uilla.
        Sinusta, täällähän kukin suhtautuu, miten tuntee. Ihan sama, miltä sen sinusta pitäisi tuntua.

Oletkoha ihan liikaa egosentrinen, ollut aina
        Sinun tunteesi ovat sinun tunteitasi. Saman nimiset toisella voivat olla ihan erilaisia.

En tiedä, miksi otin kantaa, sortsit, ei päätä, ei häntää, minullakaan.

• päätönhännätön...... kirjoitti:

suututtaa, jos joku sattuu käymään kirkossa?
        Ihan iloinen oli telkussa vasta katsomani ohjelma Nokia-lähetyksestä, ei yhtään hammassärkyä, eikä vatsanvääntöä, ei yhtään itkevää naamaa.

Itse en kyllä muista, minä vuosikymmenenä kirkossa viimeksi vierailin, joten ei tarvi vi**uilla.
        Sinusta, täällähän kukin suhtautuu, miten tuntee. Ihan sama, miltä sen sinusta pitäisi tuntua.

Oletkoha ihan liikaa egosentrinen, ollut aina
        Sinun tunteesi ovat sinun tunteitasi. Saman nimiset toisella voivat olla ihan erilaisia.

En tiedä, miksi otin kantaa, sortsit, ei päätä, ei häntää, minullakaan.

Ei minua suututa ja en minä sitä pahallani kirjoittanut, kunhan vihjailin että muutakin iloa saisi olla kuin uskoa ja lahkolaisuutta.
        Anteeksi jos pahoitin mielesi.
        H.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe