Sattui käymään niin että koira istui kaukosäätimen päälle ja painoi *jotakin* nappulaa, televisio meni ATV-tilaan.
Olen etsinyt valikot ja kaikki kaukosäätimen nappulat läpi, enkä löydä mistään miten saan TV:n takaisin DTV-puolelle. Tv on myös "alustettu" plug&play toiminnolla, siis kaikki asetukset nollaan, kaapeliverkon digitaalinen kanavahaku suoritettu, mitään ei löydy. Kaikki tarvittavat johdot on kiinni. Apua kaivataan!
TV on samsungin LCD-tv (LE32B355-sarjaa) sisäänrakennetulla digiboxilla. Kaukosäätimenä Logitechin Myharmony300 (koira järsi alkuperäisen kaukosäätimen tuhannen kappaleiksi).
TV analogisesta digiin (ATV -> DTV) ?
9
13780
Vastaukset
- 2+14
Katso tuolta:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=68302&page=62
Näkyy muillakin olleen noita ongelmia Samsungin kanssa..
Tuolta voi löytyä ohjetta, jos kiinnostaa ja motivaatiota riittää. :)
Aiheesta on esim. viestissä 12-01-2009, 11:14 #1236. Tosin kehotettiin palauttamaan tv takaisin kauppaan...
Vanhempani ovat ostamassa telkkaria ja miettivät Samsungia. Sanoin että älkää ostako. Että silleen.
Omassa tv:ssäni voin käyttää rinnakkain digitaalisia ja analogisia kanavia eikä ole mitään ongelmia. Muutoin käytän oletuksena digitaalisia (eli normaalissa selauksessa ja kanavanvalinnassa ei mene analogisiin vahingossakaan), ja sitten analogisiin menen ohjelmaoppaan kautta ja takaisin digitaalisiin palaan myös ohjelmaoppaan kautta. Saan satelliittiantennin kautta pari analogisita kanavaa. - raxnne
Onko homma selvinnyt?
Joku kertoi firmispäivityksestä.
Joku kirjoitti
"Exit-painiketta vai oliks se nyt info-painiketta pitämällä pohjassa pääsee nollaa digiviritintä."
ja joku toinen näin yksinkertaisen kikan. Ehkä näi noli käynyt sinullakin.
"Ton analogi/digikanavien puolen vaihtamisen voi tehtä myös niinkin, että jos ajatellaan esim että katsot digipuolella kolmosta, niin painat kolmosta uudestaan ja se heittää sut analogiselle puolelle ja sit kun olet analogi puolella, niin vastaavasti sen analogisen kanavan kanavapaikkaa jota juuri sillä hetkellä katsot, painamalla sitä pääset takas digipuolelle."
Jos tuo toimii, ihmettelen, jos sitä ei ole käyttöohjeessa. :) - Maiski9
Tämä toimi minulla, paina pitkään "exit" niin tulee tehdasasetuksiin , siitä jatka ohjeiden mukaan eteenpäin ja aloitat digikanavien haun. Ja hopsss!!!!kanavat tuli esiin!
- vcnb
Eiköhän aloittajan 7-vuotta sitten tapahtu ole jo ratkennut?
Ja Samsungin laadun tietäen, sen olevan jo ser jätteissä. - Tyyppi555
Joo mutta mitä se haittaa jos vastaa vielä. muutkin saattaa etsiä vastausta tähän.. Kuten minä nyt.
- totta_kai
Onhan noita laitteita vielä pitkään käytössä vaikka analogikanavia ei olekaan
Aika paha moka suunnitelijoilta jos näin on - Näin
Kokeile painaa "channel list" nappulaa ja valitse joku digitaalinen kanava, sen pitäisi vaihtaa se digitaaliseen tilaan.
- Kukkakaali1
Painaa 1 kerran oottaa ja sit painaa toisen kerran 1ni mul toimi ainaki sillee
- Anonyymi
Mun töllö meni johonki atv osaan,nyt ei näy mitään,mistä jumalauta sen saa pous,mul ei oo töllöön ohjekirjaa kaikista oon painanu mut atv edelleen tönöttää,ei auta vaik sammutan tlllön ja avaan uusix se saatana atv näkyy ruudussa.pitää varmaan lähtee töllö kaupoaan että näkee huomenna tanhupalkon ohjelman ja muut kanavat.vittu että ottaa kupoliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356