Kahtokeepas ku löysin tuommosen omituisen kiven. http://www.aijaa.com/v.php?i=7304471.jpg Miksihän se on just tuon muotonen? Ei kai kivet itestään luonnossa nuin muotoudu? :D Löysin tuon pitkän hiekkatien penkalta keskellä korpea Ylä-Savossa. Ei mittään hajua mistä tuommonen kivi vois olla peräsin.
Omituinen kivi.
7
386
Vastaukset
- kivinends
Kait kivet kallioista lohjetessaan voivat melko suorareunaisiksikin tulla, eli en usko että ihmiset olisivat tuota muotoilleet.
Veden vaikutuksesta kivi voi kulua pyöreäksi
jne.- luonto..
koskaan ihan noin säännöllistä tee.Kyllä se jokin hiomakivi on
- käpeksijä
luonto.. kirjoitti:
koskaan ihan noin säännöllistä tee.Kyllä se jokin hiomakivi on
Joo ei kyllä itsestään nuin suorakaiteen muotosta kiveä kalliostakaan lohkea. Kalliosta jos lohkotaan niin ne on isompia murikoita ja ei-minkään-muotoisia. Tuossa on jokainen reuna millilleen saman pituinen kuin vastakkainen reuna. Ihan sattumalta osui vaan silmään tuo kivi kun olin lenkillä. :) Sellaisella tiellä vielä missä ei paljon liikennettä ole joten en usko että keltään pudonnutkaan olisi.
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤
käpeksijä kirjoitti:
Joo ei kyllä itsestään nuin suorakaiteen muotosta kiveä kalliostakaan lohkea. Kalliosta jos lohkotaan niin ne on isompia murikoita ja ei-minkään-muotoisia. Tuossa on jokainen reuna millilleen saman pituinen kuin vastakkainen reuna. Ihan sattumalta osui vaan silmään tuo kivi kun olin lenkillä. :) Sellaisella tiellä vielä missä ei paljon liikennettä ole joten en usko että keltään pudonnutkaan olisi.
Se saattaa olla merkki marsilaisilta :-)
- hth**
käpeksijä kirjoitti:
Teille kuskataan täyttömaata ja soraa jos vaikka mistä - voi olla joltain semmoiselta soranottopaikalta peräisin, jossa työstetään myös kiviä muuten tai esim. murskataan kivifirmojen roskapaloja soraksi.
- joo komiat
joo komiat on kynnet, sano
- käpeksijä
Heh, thänks. :) Noon aina punaset..paitsi sillon kun ovat siniset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974