~ Kuumia aaltoja ~

~~ ♥

Varpaita vaeltaa rantahiekassa

On nousuvesi
ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet
sivelevät sääriäsi

Sinä olet tutkimaton kuin aava meri
kuin valkoinen lintu taivaan sinessä

Tieten tahtoen
tietenkin

Kyllä minä sen näen
sisälläsi kulkee yhä

kuumia aaltoja

~~ ♥

Donna Summer - I feel love ( dj eko extended mix )

http://www.youtube.com/watch?v=euEVF6BAsZA

9

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo"

      Ihmettelin noita ilmestyneitä miinuksia. Runosi oli toimiva ja lempeä. Sen verran otsikosta, että naisille kuumat aallot vastaavat vaihdevuosia :].

      • niinpä niin... posket voi punoittaa niin monestakin eri syystä... :D
        Ja kuumia aaltoja voi olla niin monenlaisia...sano... ;)
        Itsekin tuossa eräs aamu heräsin hiki päässä outoon kuumotukseen
        ja tuumasinkin jo että onkohan mullakin
        jo alkanut noi testosteronit olemaan kortilla... :D
        Mutta tästä asiastahan miesten kohdalla ollaan montaa mieltä... :O

        ja eiköhän noi runomiinukset tällää minulle aina yleensä sama yksilö niinkuin noi spämmivastauksetkin...
        tuolla toisaalla...Noh.. mut kaikil ei ole omaa elämää...
        Mutta on noissa miinuksissa hyvä puolikin, nimittäin oma runo löytyy aina helposti
        listalta ! :D

        Tää kappalevalinta täs runossa juontuu mulla ihan nuoruuteen kun mun yks vanha biliskamu, jonka kaa kierrettii joskus joukkueSM kisoja kaisassa, ja se muisti tos facebookissa kun mä tohkeissani joskus 18v kerroin pelimatkalla et mä näin unta
        et mä vietin yön Donna Summerin kanssa... :O
        Kaikkia unia sitä näkee...lol...

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=bU1eglhU6cA&feature=related


      • mahdotonyhtalo"
        Kopittelija007 kirjoitti:

        niinpä niin... posket voi punoittaa niin monestakin eri syystä... :D
        Ja kuumia aaltoja voi olla niin monenlaisia...sano... ;)
        Itsekin tuossa eräs aamu heräsin hiki päässä outoon kuumotukseen
        ja tuumasinkin jo että onkohan mullakin
        jo alkanut noi testosteronit olemaan kortilla... :D
        Mutta tästä asiastahan miesten kohdalla ollaan montaa mieltä... :O

        ja eiköhän noi runomiinukset tällää minulle aina yleensä sama yksilö niinkuin noi spämmivastauksetkin...
        tuolla toisaalla...Noh.. mut kaikil ei ole omaa elämää...
        Mutta on noissa miinuksissa hyvä puolikin, nimittäin oma runo löytyy aina helposti
        listalta ! :D

        Tää kappalevalinta täs runossa juontuu mulla ihan nuoruuteen kun mun yks vanha biliskamu, jonka kaa kierrettii joskus joukkueSM kisoja kaisassa, ja se muisti tos facebookissa kun mä tohkeissani joskus 18v kerroin pelimatkalla et mä näin unta
        et mä vietin yön Donna Summerin kanssa... :O
        Kaikkia unia sitä näkee...lol...

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=bU1eglhU6cA&feature=related

        Viime päivinä kuunnellut seuraavaa.. Vaikka en pitäisi Chisun äänestä, niin sanoitukset ovat kohdallaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=OAnZMV2aYzg&feature=related



      • mahdotonyhtalo"

      • mahdotonyhtalo" kirjoitti:

        Sen verran vielä, että joku hullu on taas intoutunut matkimaan toisten nimimerkkejä. Eli jos joku lähestyy nimimerkilläni haukkuen tai liian imelästi, niin se en ole sitten minä :). Ohita sellaiset..

        Linkki siihen aikaan, kun käytiin vielä ulkona ystävien kanssa 3-4 viikossa ja seuraavana aamuna luennolle.

        http://www.youtube.com/watch?v=rJE_Sc1Wags&feature=related

        on kyllä aikas moraalitonta käytöstä ja varsinkin runosivuilla jossa pitäisi aina
        osata kunnioittaa jokaisen omia hengentuotteita...
        Minä kyllä jo eilen päivällä huomasin tuolla spämmirunossa että vastauksesi ei näyttänyt
        olevan oikein "real "...ja ihmettelen kyllä kovasti myös tätä 24 touhua kun ne ei kunnioita itse laatimiaan sääntöjä täällä koskien muiden runoilijoiden arvostelua...ja kun kovasti myös uskon,
        että jos tuon spämmirunon vastausketjun IP-osoitteet tarkistettaisiin niin ainakin 90% vastauksista tulisi samasta IP-osoitteesta !
        Mutta tästä nikkivarastelusta vielä sen verran, että minunkin Kopittelijaa varastettiin ennen vähän
        väliä yrittäen leimata minua palstahäiriköksi ja siksi teinkin tämän kopittelija007 virallisen Nikin jota ei voi matkia ! :)
        Se miksi sinun nikkiäsi on nyt lainattu on varmasti juuri siksi koska olet vastaillut minun runooni ja
        johan jo ammoin "padmeadminala" totesi, että " rohkea rokan syö mutta uhkarohkea vastaa otakopin runoon" :O
        ja näin juuri tämä trolli toimii ettei minun runoihini kukaan kommentoisi !

        Mutta en viitsi nyt enempää uhrata ajatuksia tälläiseen huomiota hakevaan "hiippariin" joka ei keskity runosivuilla siihen mihin ne on tarkoitettu eli runoiluun !


        Ja mutta.. Kivaa lauantaita sinulle sinne Mahdotonyhtälö, joka olet ennenkin minulle jo aikoja sitten vastaillut ja hyvä että olet säilyttänyt oman tyylisi ja et ole mikään mielistelevä etkä
        klaanikäyttäytymiseen sortunut runokommentoija ! :))

        ja musaa tietysti ! ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=QqQ7iCXhTAo


      • mahdotonyhtalo"
        Kopittelija007 kirjoitti:

        on kyllä aikas moraalitonta käytöstä ja varsinkin runosivuilla jossa pitäisi aina
        osata kunnioittaa jokaisen omia hengentuotteita...
        Minä kyllä jo eilen päivällä huomasin tuolla spämmirunossa että vastauksesi ei näyttänyt
        olevan oikein "real "...ja ihmettelen kyllä kovasti myös tätä 24 touhua kun ne ei kunnioita itse laatimiaan sääntöjä täällä koskien muiden runoilijoiden arvostelua...ja kun kovasti myös uskon,
        että jos tuon spämmirunon vastausketjun IP-osoitteet tarkistettaisiin niin ainakin 90% vastauksista tulisi samasta IP-osoitteesta !
        Mutta tästä nikkivarastelusta vielä sen verran, että minunkin Kopittelijaa varastettiin ennen vähän
        väliä yrittäen leimata minua palstahäiriköksi ja siksi teinkin tämän kopittelija007 virallisen Nikin jota ei voi matkia ! :)
        Se miksi sinun nikkiäsi on nyt lainattu on varmasti juuri siksi koska olet vastaillut minun runooni ja
        johan jo ammoin "padmeadminala" totesi, että " rohkea rokan syö mutta uhkarohkea vastaa otakopin runoon" :O
        ja näin juuri tämä trolli toimii ettei minun runoihini kukaan kommentoisi !

        Mutta en viitsi nyt enempää uhrata ajatuksia tälläiseen huomiota hakevaan "hiippariin" joka ei keskity runosivuilla siihen mihin ne on tarkoitettu eli runoiluun !


        Ja mutta.. Kivaa lauantaita sinulle sinne Mahdotonyhtälö, joka olet ennenkin minulle jo aikoja sitten vastaillut ja hyvä että olet säilyttänyt oman tyylisi ja et ole mikään mielistelevä etkä
        klaanikäyttäytymiseen sortunut runokommentoija ! :))

        ja musaa tietysti ! ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=QqQ7iCXhTAo

        Sitä ei halua, että toinen hyödyntää omaa nikkiä loukkaukseen. Nyt jatkan taas tekemisiäni :).


      • mahdotonyhtalo" kirjoitti:

        Sitä ei halua, että toinen hyödyntää omaa nikkiä loukkaukseen. Nyt jatkan taas tekemisiäni :).

        Laura Ingalls sanoi joskus osuvasti, että "Mrs Olsson ei ole
        maailman ilkein ihminen.. vaan Nellie Olsson on aivan yhtä ilkeä. " :O

        Ei kannata menettää yöunia kaikenmaailman hörhöjen takia ! :D

        http://www.youtube.com/watch?v=3vo3aFvD0fE



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2427
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1461
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1241
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1159
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1055
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1017
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      980
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      911
    Aihe