Nyt sitten Lidl rantautuu meillekin...Eikös Varkauteen avattu Lidl vasta tänä keväänä vai olenko täysin hakoteillä? Minkäslainen myymälä se Varkauden Lidl on? Kannattaako ko. liikeketjun myymälöissä ylipäätänsäkään asioida? Mielenkiinnolla odotan...
Lidl?
5
2178
Vastaukset
- Lappeenrantalainen
Lappeenrannassa on ollut jo pari vuotta. Kaikki
liikkeet reagoi pienellä viiveellä. Nyt ko. Lidl
on jo asiakas pulassa. Ainoastaan ns. tarjouspäivinä asiakkaita käy, mutta tarjouksia
on vain 30 ensimmäiselle. Se siitä. Hyviä kauppoja. - tarkkailija
Varkauteen on avattu Lidl. Kovasti alkuun ainakin oli asiakkaita - uteliaita?. En tiedä se on vähän maku kysymys haluaako käydä ostoksilla. Paljon on tuotteita jotka on samoja kuin muuallakin himpun ehkä edullisempia ei kaikki. Joissakin tuotteissa ei ole ykittäis pakkauksia kuten jäätelöissä niitä on vähintään kolme paketissa. Oluet ja virvoitus juomat ova edullisia. Mehut runsaita ja maukkaita. Kahvista en itse tykkää. Tuttavani ovat osatneet joitakin pien koneita ja ovat olleet hintaan nähden tyytyväisiä tuotteisiin.
- jess!
Jos olet koskaan käynyt keski-Euroopassa, tiedät,mitä on ostella hyvää, tasokasta ja erilaista edullisesti ja nopeasti. Kannattaa käydä tutustumassa, ennakkoluulottomasti. Ja kaikkien onneksi, meillä täällä Suomessakin on vaihtoehtoja, joita jokainen voi kauppareissuillaan kokea ja kokeilla. Kiva, että Lidlissä voi pysähtyä vastaisuudessa myös Mikkelissä:)
- Anonyymi
limppu
- Anonyymi
limppu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232