Röyhkeä Saunalahti

Otsikolla Saunalahden markkinointi esilletoin joutuneeni Saunalahden epärehellisen markkinoinnin kohteeksi.Palautusajan 14 vrk jälkeen ilmeni, että tikku maksaa 130 euroa, sitähän ei myyntitilanteessa eikä tilausvahvistuksessa mainittu.Saunalahti on laittanut juoksupojakseen intrum justitia perintätoimiston, joka uhkaa käräjäoikeudella, ulosotolla ja luottokelpoisuudella.Onhan se ihme, jos tällainen markkinointi saa lainvoiman. Asiahan katsotaan loppuun asti.

6

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perintä asialle

      ota vittu silmä käteen ja lue sopimukset. sinunkaltaisia änkyröitä vastaan ei ole mitään suojaa. ette ota mistään selvää, vetoatte itse keksimiinne käytäntöihin ja tuhlaatte muiden aikaa. sinulle tikun myynyt varmasti kiroaa syntymänsä. hienoa että perintätoimisto sai töitä.

    • Pahus86

      Eli markkinointi tilanteessa ei tarvitse kertoa sopimusehtoja, kun ne lukee pienellä präntillä raamatun paksuisessa paperi nipussa.

    • UHri-69

      Tämähän on niin selvä asia: Saunalahti huijaa aina!

      • Ei ei ei saunalahtee

        Lukemattomia uhreja SAUNALAHTI ON IHAN PASKA, rehellisenä ja asiat aina hoitaneena kyllä vituttaa niiden sopimukset, maksatetaan turhasta ja sit jos sattuu että netti ei muutamaan päivään toimi hyvitystä ei irtoo mistää hinnasta


    • Kauko Aspimaa

      Saunalahden 130 euron arvoinen nettitikku perintätoimisto Intrum justia tulleen viimeisen laskun mukaan 398,66 euroa, jos ei makseta mennään käräjille.
      Mentiin käräjille, käräjäoikeudelle itse tekemäni vastineen jälkeen tuli käräjäoikeudelta tuli tieto, että perintätoimisto Intrun justitia peruuttanut velkasuhteeseen perustuvan saatavansa.
      Käräjäoikeuden ilmoituksen mukaan käsittely jatkuu mikäli minulla on kuluvaatimuksia.
      Perintätoimiston karhukirjeistä, uhkailuista käräjäoikeudesta, ulosottoviranomaisista ja häiriöt luottotiedoista ei tule korvausta, koska se on hyväksyttävissä oleva maan tapa.

      • 8768678678678

        Hyvä että noille roistoille, eli perintätoimistoille ja teleoperaattoreille edes joku näyttää närhenmunat...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe