Yritin tänään katsoa kiekko-ottelua Urhon (flashia käyttävää) web-TV:n kautta uudella (3 viikkoa sitten ostamallani) Samsungin läppärillä. Lähetys ei jaksanut pyöriä alkuunkaan. Kuva ei pysynyt hetkeäkään äänen mukana, pätki vain koko ajan. Netin nopeudesta se ei ole kiinni, nopeutta löytyy 8 megaa. Katsoin pelin lopulta toiselta koneelta, vajaat kolme vuotta vanhalta HP Pavilionin läppäriltä, ja se toimi ihan hyvin.
Osaakohan joku auttaa, että missä vika??? Mielestäni muutaman viikon vanhan koneen pitäisi jaksaa pyörittää livelähetyksiä kaikilla soittimilla. Olen katsonut NHL-streameja kyseisellä läppärillä muun muassa Veetleltä ja SopCastilta, ja ne ovat toimineet hyvin.
Flashin kanssa ongelmia
KE
1
646
Vastaukset
- fundamentalist
on virranhallinta-asetuksissa oletusarvona "optimoi koneen teho ja virrankulutus" tms.
Kannattaa itse valita "käytä aina koneen maksimitehoa" tms. jos koneella jotain tuollaista
kuin tekee.
Ja jos mahdollista käytä konetta verkkovirralla, akkukäytössä monet koneet pudottavat
hetzejään rajusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946