Joopa joo. Ikääntyvä miespuolinen pissis Timo T.A soitteli taas MTV Viihdeuutisiin ja muistuttelee miten The Mikkosten romanssi alkoikaan.
Voi viddu kun olin jo vallan unohtanut T.A:n tyttären Terhin mediassa sanoman kuuluisan tosiasian isästään; "HÄN ON EPÄREHELLINEN ja ITSEKÄS IHMINEN JOKA EI OLE EDES VIHAAMISEN ARVOINEN..." . Terhihän on sen luuserin aikaisemmasta liitosta kauniin ja fiksun Tuiren kanssa!
Poika Tero jatkaa tyyliin.... ”Koko aikaisemman elämän vaihtaminen ei osoita rohkeutta vaan pelkuruutta" etc... Tero Mikkosen viesti ei ole ollut kaikilta osin läheskään julkaisukelpoinen silloin kun sen eräs viikkolehti julkaisi. Hän nimitteli isänsä uutta naisystävää mm. maalipytyksi.
Lastensa em. lausunnoista huolimatta T.A sössöttää medialle siitä miten hyvissä väleissä hän on vanhempien lastensa kaa. Olen varma että fiksuun äitiinsä tulleet fiksut Terhi ja Tero tuskin haluavat olla missään tekemisissä luuseri-isänsä kaa!!!
LASTEN SUUSTA SE TOTUUS TULEE...Joopa joo. Siis vähän jo isompienkin lasten....
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/789536?mikkonen_timo_t.a
TIMO T.A MIKKONEN
10
545
Vastaukset
- Tiedetään juu
Timo P.A Mikkosen elämänfilosofiahan on "Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon".
- Blogidiggari
puhuu välillä kyllä ihan asiaakin mm.
"Jos lapsi syntyy yksinäiselle äidille, tai avioliitossa olevalle äidille toisen miehen toimesta, voi isyys jäädä selvittämättä. Jos äiti ei halua sitä selvittää, yhteiskuntakaan ei sitä tee. Aviopari voi siten kieltää isyyden selvittämisen lapsen biologiselta isältä. Lakia olisi nyt siis syytä muutaa niin lapsen kuin isänkin etujen huomioimiseksi. Kaikilla on oikeus saada tietää biologiset vanhempansa ja kaikilla isillä on oikeus biologisiin lapsiinsa. Vanhempien yhä monimutkaisemmiksi ja omituisemmiksi käyvien suhteiden itsekkäistä seurauksista kärsii ja maksaa juuri lapsi".
Em. on launaus T.A:n blogista Seiskasta
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/timotamikkonen/1294921450199/julkkisaidit hylkaavat kilvan lapsiaan/
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a152197/timo ta mikkonen julkkisaidit hylkaavat kilvan lapsiaan/
Surullista mutta totta;(- Toisaalta kyllä
Osittain puhuukin asiaa. Ongelma on vaan siinä ettei se kuulosta uskottavalta hänen sanomanaan, niin kuin ehkä jonkun toisen. Kun suurin osa lukijoista tietää ne Mikkosen omat toilailut eivätkä siksi ota häntä vakavasti. Ei edes silloin kun hän on tavallaan oikeassa.
- 8888
Toisaalta kyllä kirjoitti:
Osittain puhuukin asiaa. Ongelma on vaan siinä ettei se kuulosta uskottavalta hänen sanomanaan, niin kuin ehkä jonkun toisen. Kun suurin osa lukijoista tietää ne Mikkosen omat toilailut eivätkä siksi ota häntä vakavasti. Ei edes silloin kun hän on tavallaan oikeassa.
Ainoa fiksu nainen mitä hänellä ikinä on ollut oli tämä Tuire. Symppiksen oloinen, koulutettu, fiksu ihminen. Tässä avioerossa ei siis menettänyt kukaan muu kuin Timo itse. Tuire pääsi törkeästä pettäjästä eroon. Kaikkea hyvää Tuirelle!!!
- jeterto rosedt
Toisaalta kyllä kirjoitti:
timpan touhut: kyllä kuka vaan silloin tällöin puhuu asiaakin. jopa tämä sankari. ne joita kuunnellaan puhuu aina
- uutinen armeijasta
ja kukapa se siellä muna pystyssä kommentoimassa!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Timo T A Mikkonen Opettakaa lapsenne pukeutumaan!/art-1288362225400.html
Reservin majuri Timo T. A. Mikkonen soimaa varusmiesten kotikasvatusta puutteelliseksi.
Mediapersoona Mikkonen on Hämeen rykmentin kapteenin Timo Gröhnin kanssa samoilla linjoilla siitä, että varusmiehet eivät osaa pukeutua sään mukaan. Ongelman aiheuttaa hänen mukaansa nuorten puutteellinen kotikasvatus.
- Uusavuttomien vanhemmat peilin ääreen! Jos nuorenne ei osaa pukeutua sään mukaan, syy on perimmiltään juuri teissä. Kun vanhemmat eivät välitä kotikasvatuksen perusvelvollisuuksista, tätä siitä seuraa, Mikkonen paukuttaa.
Mikkosen mielestä kyse on laajamittaisemmasta ongelmasta kuin pelkkä pukeutuminen.
- Monet kaupunkilaisnuoret eivät edes osaa liikkua metsissä. Se on jo extremeä, kun tasapainoaistit eivät ole kehittyneet, pukeutumistaidoista puhumattakaan.
Mikkosen mukaan sade, tuuli, helle tai pakkanen ovat sisätiloissa varttuneille nykynuorille tuntemattomia käsitteitä.
Kapteeni Gröhnin näkemyksistä kertoi torstaina Etelä-Suomen Sanomat.- itsekehu haisee
Katsokaa Timon omat nettisivut, kirjoittanut ne selvästi itse ja huh mitä itsekehua. Lisäksi aina jos Seiska lehdessä on hänestä juttu, se on itsensä Timon kirjoittama! Siellä aina lukee kirjoittajana hänen oma nimensä. Jutut ovatkin aina kovin siirappisia. Mieletöntä vaan että joku voi olla näin narsistinen.
- juhrewasdoli
Onko tämä ukkeli todella kaikkien suursuosikki? Äijähän on ollut aivan aivokuoliossa ja pitkän aikaa.
- famppatini
Timppa on tosimies!!!!
- Anonyymi
Tämä aika kaipaa Timo T.A. Mikkosen kaltaisia kunnon kristittyjä, heteroita ja isänmaallisia miehiä. Miehiä, joilla on selkärankaa. He ovat kuolemassa sukupuuttoon, mikä on kauhistuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154