Lapseni sai sikainfluenza rokotteen

Reilu vuosi sitten, ei sairastunut sikainfluenssaa eikä siten myöskään koullut siihen, kiitän THL:ään nopeasta ja oikeasta reagoinnista kyseisen pandemian kohdalla.

11

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti..

No jaa, minun kahta lasta ei rokotettu, he eivät ole sairastaneet sikainfluenssaa, ja elossa ja terveitä ovat.

Kumpikin saa 20 ug D3-vitamiinia joka päivä pimeänä aikana.

• h.

Ei minunkaan nuorimmaistani viime vuonna rokotettu, mutta nyt otin rokotteen. Kuuluu riskiryhmään.
        Eli toivottavasti rokotteen ansiosta pysyy edelleenkin influenssat poissa.
        Hänkin sai syksyllä 20 ug D-vitamiinia päivittäin, mutta neuvolassa ja apteekissa sanoivat, että niin vahvaa ei saa antaa. Nyt syö päivittäin 10 ug.
        Itse syön tuota 20 ug päivittäin.

• varo!
        h. kirjoitti:

Ei minunkaan nuorimmaistani viime vuonna rokotettu, mutta nyt otin rokotteen. Kuuluu riskiryhmään.
        Hänkin sai syksyllä 20 ug D-vitamiinia päivittäin, mutta neuvolassa ja apteekissa sanoivat, että niin vahvaa ei saa antaa. Nyt syö päivittäin 10 ug.

Ei kannata ylittää suositeltuja D-vitamiiniannoksia etenkään lapsella, sillä liiallinen D-vitamiini haurastuttaa luustoa ja aiheuttaa syöpää!

• dfawegfe
        h. kirjoitti:

ne saavat loput sikapiikit tursoteltua. Nyt kävi luultavasti niin että nimi vaan vaihettiin vähän ystävällisemmän kuuloiseksi.

• puityr

Kiitosaihe sekin, ettei lapsi sairastunut narkolepsiaan. Siis rokotteesta.

Jännä, että siihenkin on sairastunut niitä joita ei ole rokotettu. Itse epäilen, että tuo narkolepsia kohu, on vain uusavuttomuutta, lapset tarvitsee 10 tunnin yöunet alle kouluikäiset päikkärit päälle. Mutta nykyään lapset nukkuvat vähemmän ja viikonloppuna valvovat myöhempään, ei ole ihme että sitten viikolla väsyttää. Ja vähän isommat juovat energiajuomia illallakin, sitten kun yöunet menee, nukkuvat koulussa, ja sitten syytetään rokotetta, eikä katsota peiliin.

Minun lapset, kaikki neljä rokotettiin, eivätkä ole sairastaneet sikalentsua eivätkä narkolepsiaa.

• paistaa läpi
        ****** kirjoitti:

Jännä, että siihenkin on sairastunut niitä joita ei ole rokotettu. Itse epäilen, että tuo narkolepsia kohu, on vain uusavuttomuutta, lapset tarvitsee 10 tunnin yöunet alle kouluikäiset päikkärit päälle. Mutta nykyään lapset nukkuvat vähemmän ja viikonloppuna valvovat myöhempään, ei ole ihme että sitten viikolla väsyttää. Ja vähän isommat juovat energiajuomia illallakin, sitten kun yöunet menee, nukkuvat koulussa, ja sitten syytetään rokotetta, eikä katsota peiliin.

Minun lapset, kaikki neljä rokotettiin, eivätkä ole sairastaneet sikalentsua eivätkä narkolepsiaa.

sairaudesta. Ajattele, miltä asiaton kannanottosi tuntuu vanhemmista. Piikkejä ei enää kertakaikkiaan ole syytä kehuskella ja koko juttusi taitaa olla onneton provo.

• dfgdfgd

Koekaniinius kun ois ystävällistä palkita jotenkin , esim. ilmainen liittyminen Kilvenpalvontaseuraan tai alennusta Puskannuolijainkerhon vuotuisiin jäsenmaksuihin. Vai saitko lapsesi rokotuttamisesta kenties sen holtittoman kauniin punakeltaisen Hini-tarran? hahahahahahahahahahaa

• sitä se on

Niitä varten on olemassa ns. keräilyvihkoja, joista tarran saa tarvittaessa irtikin ja voi sitten liimata vaikka jonkun muistovihkoon, kun kiiltokuvat loppuvat. Kun itse lapsena kävin hammaslääkärissä, poraritädillä oli tapana lahjoitella lapsille vanhoja loppuunporattuja poranteriä, joita sitten säilytettiin suurina aarteina. Ne toimivat hyvänä motiivina , kun poraaminen olisi muuten saattanut pelottaa ja jotkut pienokaiset pyörtyilivätkin jo etukäteen.

• fdsdagdd

Siihen kun on kasvanut ajan patinaa viimeisen vuoden aikana ja ainakin pintaremontti olisi aiheellista, jos sisusta ei vielä ole pahasti lahonnut ja madonsyömä.

• sdfsds
        fdsdagdd kirjoitti:

Siihen kun on kasvanut ajan patinaa viimeisen vuoden aikana ja ainakin pintaremontti olisi aiheellista, jos sisusta ei vielä ole pahasti lahonnut ja madonsyömä.

kun on niin himmeä ja rutistunut kurttunuttura pölypallero nykyisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2840
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2162
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      70
      1720
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      144
      1507
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      186
      1455
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe