Kukaan nähnyt

unia MJ:sta?

Enkä tarkoita kosteita )

Näin unta, että meidän (n.20 henkilöä) yläpuolella lenteli suihkari, kuin lentonäytöksessä. Se oli kokonaan vaihtuvien värivalojen peitossa, joista muodostui vaihtelevia kuvioita. Ainoa tunnistettava oli rauhanmerkki.
Jostain syystä ajattelin melkein heti, että sen täytyy olla MJ. Kohta kaikki tajusivat sen ja aloimme taputtaa. Juuri kun hän oli laskeutumassa?, heräsin, mutta oli tosi hyvä olo.

Huvittavaa, kun en ole missään vaiheessa epäillyt kuolemaa ja MJ pelkäsi lentämistä, vaikka tykkäsikin vuoristoradasta.

9

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vyötetty

      Kävi tänä iltana kotonamme, koinpesässä, poliisin univormussa, rauhoittelemassa? Nurkumatta vieraanvarainen...

      • tarkoitat?

        B. Virtanen, Veltto Virtanen, Jukka Virtanen...vai joku kuollut, tunsiko MJ:n?


    • ihana uni<3<3

      Ite näin unta että menin Idolssiin, ja kaikkien esiintyjien piti valita että latteisivatko he ylleen sen Smooth Criminal pukukokonaisuuden vai sellaisen pinkki-limenvihreä-turkoosin hirveän röyhelömekon (lol) Ite laitoin tietenkin sen puvun, ja yhtä-äkkiä kuului MIchaelin ääni jostain kajarista ja hän sanoi: kaikki joilla on pinkki röyhelömekko, laulavat hämähämä häkin, ja muut laulavat Smooth Criminalin. (unessa en saanu sanoista selvää, mutta tunnistin äänen MJ:n ääneksi, mutta jotenkin tiesin mitä se sano :D)sitten oli mun vuoro laulaa ja tuomareina oli Michael (jeee!!!:D:D:D) , se Simon Amerikan Idolssista ja joku random tyyppi. aloin laulaa, sain koko laulun laulettua, ja kaikki sanoivat että eikö se menisi paremmin näin, ja yhtä-äkkiä Smooth criminal -musavideon lavasteet pomppas sinne, michaelilla oli samanlainen smokki ku mulla (ite oon tyttö, mutta suurin osa muistakin tytöistä oli ottanu sen puvun) sitte tanssittiin ja laulettiin siihen asti kun se v*tun herätyskello soi ja herätti mut D;D;

    • Voititko?

      Jänniä nuo unet, kun tietää varmasti jonkun ihmisen olevan jossain, vaikkei edes näkisi.

      Smooth Criminal kuvissa näkyy koko valkoinen, valkoinen/kultahousut ja koko musta puku. Minusta Michaelille sopi musta parhaiten. Mikäs sinulla oli?

      Muuten, ainoa kanava, miltä kuuluu säännöllisesti MJ:n musiikkia päivittäin, taitaa olla Radio Aalto. Billy Jean on edelleen aivan älyttömän hyvä ja tuli yölläkin klo 4 nukkumaan käydessä.

      Tuntuu vaan yhä hiukan masentavalta MJ:n kuoleman takia, kukaan muu ei ole vaikuttanut samalla tavalla, mutta hauskaa, että joku muukin on nähnyt unta hänestä.

    • ihana uni <3<3

      mulla oli se valkonen (liituraita?) puku, valkonen kravaatti, sininen kauluspaita, valkoset housut ja tietenki ne anti-gravity-kengät :D

    • Dr. E. Amer

      Itse näin Michaelista joskus semmoisen unen, että olin kaverini, veljeni ja äitini kanssa menossa autolla teatteriin katsomaan jotakin näytelmänumeroa. Oli siis ilta.
      Katselin esiintyjien nimilistaa ja siellä oli paljon tunnettuja henkilöitä, mutta en enää muista nimiä.. Lisäksi listassa oli oli myös ravintolamenu.
      Saavuimme autolla teatterin eteen. Se ei ollut kovin iso, mutta sisääntuloa koristi punainen 'katos' ja ovimikko seisoi vastaanottamassa kutsuvieraat (mustassa smokissa, lakerikengissä, valkoiset hanskat kädessä ja elvis-kampaus päässä). Katoksen vieressä oli kullattu menu/esiintyjälista.
      Pysäköimme auton jalkakäytävän varrelle, nousimme ulos ja läksimme kävelemään kohti teatteria. Ovivahti tarkasti meidät listasta ja pääsimme sisälle teatteriin.
      Teatteri itsessään oli ihan tavallinen; penkkirivit oli sijoitettu yhdelle puolelle, ja toisella puolella käytävää oli pyöreitä tuoleja ja -lasipöytiä. Teatterissa ei ollut lainkaan seinänpuoleisia käytäviä, vain yksi keskikäytävä. Me istuimme katsomon puolelle. Sitten pimeni, ja esitys alkoi..
      Se tosiaan oli näytelmä, en enää muista mikä, mutta punaisen esiripun kultaisilla naruilla ja kauniin puulavan muistan kyllä oikein hyvin.
      Katsoin esitystä ihan kaikessa rauhassa, kun näin Michaelin tulevan keskikäytävää pitkin ja istuutuvan miedän viereiselle paikalle. Mennessään ohitseni, hän pyyti anteeksi häiriötä, jonka takia jouduimme nousemaan paikoiltamme, jotta tämä pääsisi omalle paikalleen..
      Kun esitys oli ohi, Michael nousi lähteäkseen. Mennessään hän kuiskasi minulle 'tule mukaani'. Tietysti menin.. Michael suuntasi alas portaita ja hävisi kulissien taakse, joten en enää nähnyt häntä. Menin perässä ja yritin huhuilla Michaelia nimeltä ja kyselin näyttelijöiltä, 'onko Michaelia näkynyt'. 'Tuonne päin' he aina sanoivat ja minä menin, minne he näyttivät.
      Sitten saavuin takaovelle ja avasin sen. Huomasin olevani ulkona. Nyt oli jo pimeää. Astuessani ulos ovesta, se meni kiinni, joten käännyin avatakseni sen, enkä halunnut jäädä sinne kylmään ja pimeään olemaan yksin. Mutta ovi ei auennutkaan, joten aloin tosissani riuhtomaan sitä auki ja aloin hätääntyä kun mitään ei tapahtunut.
      Sitten kuulin jonkun sanovan 'Siinähän sinä olet. Luulin jo, että eksyit'. Säikähdin ja käännyin ympäri. Ja siinähän Michael taas oli. Ja virnuili suu hymyssä säikähdykselleni. 'Saatan sinut autopaikalle' hän sanoi ja läksimme käsikynkkä kävellen parkkikselle (ja parkkishan ei ollut parkkis, vaan tien reuna).
      Juttelimme siinä samalla jotakin, en enä kovin tarkkaan muista mitä, mutta sen muistan, kun tulimme parkkialuelle, hän sanoi, että hänen on aika mennä ja kehotti minua muistamaan, että 'ei harakka varikselle tarjoa' ja sitten heräsin...

      Ja vielä tänäpäivänäkin mietin, mitä tuo 'Ei harakka varikselle tarjoa' voisi tarkoittaa. Mutta voihan olla, ettei se tarkoitakaan yhtään mitään, mutta mieleeni se on ainakin jäänyt :)

      • Mielenkiintoinen tuo

        'Ei harakka varikselle tarjoa' lause.
        Piti oikein googlettaa ja tuli tälläistä sananlaskuista ja uskomuksista:

        "Antero Järvinen toteaa kirjassaan, että varikseen on kansanperinteessä liitetty myös kuolema ja onnettomuudet. Suomalainen sananparsi, joka kieltää maalaamasta pirua seinälle, tarkoittaa: "pirua eli pirun edustajaa korppia, harakkaa, varista ja huuhkajaa ei pidä tuoda asuinhuoneeseen edes kuvana.”
        "Hevonen ja pienet linnut tietävät hyvää, kissa varis ja harakka mm. pahaa."
        "Varista on pidetty huonon onnen tuojana jo antiikin aikana"

        Täällä pitkä mielenkintoinen juttu: http://www.thuleia.com/linnut.html

        mm. "Korppia, varista ja harakkaa yhdistää se, että kaikkia niitä on pidetty siivekkään hahmon ottaneina noitina, jotka lentelevät asioillaan öiseen aikaan. "
        "Harakkaa voi käyttää apunaan tilanteissa jotka vaativat nopeita, mutta varovaisia ratkaisuja. Sitä voi käyttää viestinviejänä visualisoidessa apua ihmiselle, jota ei muuten pysty tavoittamaan, mutta joka tarvitsee ennakolta varoitusta kohta tulevista vaikeuksista."
        "Varis on viisas opas ja neuvonantaja. Se neuvoo tietä fyysisessä ja henkimaailmassa. Se on usein liitetty kekseliäisyyteen ja oma-aloitteisuuteen. Varis on omimmillaan magiaan liitettävissä mielikuvissa ja taioissa joihin liittyy vastauksen löytäminen tai matkustaminen."

        Minulle tuli tuosta unesta mieleen Thrillerin video. Olikos ne kaikki samassa; Elokuvissa tytön kanssa, sitten linnassa noitia ja lintuja ja taisi lopuksi saattaa autollekin.

        Veikkaan, että olet nainen, näitkö unen ennen Michaelin kuolemaa?


    • sdfghjuklö

      kerran näin unta, että olin miken kanssa esiintymässä jossain suomessa. lava ei ollut mikään iso eikä katsomokaan. hänellä oli yllän history kiertue puku. sen myöskin muistan, että en ollut miken vakituisena tanssijana. olin vain suomessa varmaan tuuraamassa hänen kipeänä olevaa tanssijaansa. mike lähti ja jäin itse suomeen ja muistan unessa miettineeni, että miten voi olla mahdollista, että hän kävi täällä esiintymässä O.o

      • Monikin näköjään

        nähnyt unia, hienoa!
        Eikä siinä mitään pahaa, vaikka joku olisi nähnyt kosteitakin unia. Itse en vaan ole ajatellut sillä tavalla, vaikka olihan hän seksikäskin, nuorempana ainakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe