animalia yms saa rahaa propagandaansa jossa väitetään tuotantoeläinten voivan huonosti. Tätä "tietoaan" ne levittää kouluissa. Etelä-pphjanmaalla on navetasta ajettu lehmiä 30kpl, viikko sitten ulos pimeään pakkaseen. Loput päästetty irti navettaan jossa eläimet oli paniikissa juossu ympäriinsä, tapellu ja hajottanu paikkoja. Sotkusta puhumattakaan. Lisäks vedet oli jätetty päälle ja kaivo oli tyhjenny---> eläimiltä loppui juoma vesi... Onneksi eivät ollu päässy jauhoja syömään. Olisivat lehmät vielä kuollu koviin tuskiin. Näin saadaan niitä kärsiviä eläimiä.
Lapsille ei saa mennä selittämään asioista joista ei itekään mitään tiedetä!!! Korvaako animalia jos joku lapsi loukkaantuu/ kuolee tälläsillä reissuilla??
Lehmiä vapaaksi e-p:llä
3
484
Vastaukset
- rtruu
näin paljon, että tekee tämmöistä?
- suvikatti
teko vaikuttaa pelkältä ilkivallalta jolla ei ole mitään tekoa eläinsuojelun kanssa! päinvastoin. Piiskaa kintuille mokomille tolloille, joilla ei ole mitään tolkkua eläinten kanssa. Kaikki animalian jäsenset ja heidän perseennuolijansa pitöisi panna TÖIHIN karjatiloille, useammaksi kuukaudeksi yhtä soittoa, niin ehkä sitten jrki kasvais kun käsiin tulis rakot ja olisihan sitten tyypeillä ainakin tietoa ja kokemusta eikä vain teoriaa ja hihhuli.ajatuksia
- ssstttooopp
Stop eläinsuojeluterrorismille
http://www.adressit.com/stop_elainsuojeluterrorismille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368