DNA huijaa laskuissa

Tuhoutukoon DNA

DNA huijaa törkeästi laskutuksessa! Itselleni lähes 3 vuotta puhelinliittymän irtisanomisen jälkeen lähetettiin 80€ lasku, jota ei muka ole maksettu. Ihan kuin eivät olisi sitä heti aikoinaan laskuttaneet ja laittaneet nopeasti perintään ellei maksua olisi kuulunut!

Kuluttajariitalautakunta ei minua auttanut. Yrityksillä on kuulemma 3 vuotta aikaa laskuttaa saatavansa. Minun tehtäväni olisi ollut todistaa, että olen tuon laskun aikoinaan maksanut, mutta millä sen todistan, kun koko lasku on selkeästi tuulesta temmattu ja tekaistu, sellaista minulle ei ole koskaan lähetetty enkä ole sitä velkaa! Laskun jouduin kuitenkin maksamaan.

Muutenkin, kun asiaa selvitellessä tilasin puheluerittelyt, (joita siis ei ilman erillistä maksua laskujen mukana lähetetty,) olin sitä mieltä että niihin oli llisätty tekaistuja puheluita. Olin muka muutaman sekuntin välein soitellut päivittäin kymmeniä puheluita, jotka kestivät joitakin sekunteja jokainen. Näistä pienistä puroista sitten oli kasvanut mukavia summia, jotka minulta oli laskutettu. Eihän kukaan soittele muutaman sekuntin välein muutaman sekuntin puheluita kymmeniä päivittäin!!! En ainakaan minä soittele enkä ollut soitellut.

Olen muiltakin kuullut ja täällä lukenut PALJON juttuja DNA:n laskuepäselvyyksistä. Niitä on NIIN PALJON ja ne ovat niin törkeitä -ja ihan selkeää kusetusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mielipiteeni on, että DNA on rosvolafka, joka huijaa törkeästi laskutuksessa! Tulee se DNA:lle jossain vaiheessa vastaan: Kun asiasta tarpeeksi puhutaan ja ihmiset huomaavat miten operaattori toimii, asiakkaat lähtevät ja bisnes loppuu siihen. Rikollisia ovat!!!

7

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskussa lukee mistä siinä laskutetaan. Sitten katsot vanhoista laskuista ja tiliotteista oletko maksanut sen. Jos heittää kaikki tiliotteet roskiin, niin tietenkään sitä ei voi enää tarkastaa. Mielestäni laissa on vikaa. Tällainen matkapuhelinmaksu tulisi vanheta kuudessa kuukaudessa.

    • kuullostaa ihan

      elisan meiningiltä! :D

    • > Olin muka muutaman sekuntin välein soitellut päivittäin kymmeniä puheluita,
      > jotka kestivät joitakin sekunteja jokainen

      olisiko sukua sille tekniikkavialle josta kerrottiin: kun tekstari ei mene perille, uudelleenlähetysen yritykset laskutetaan

    • PERHANA!

      mullekkin lähetettiin 370 euron lasku kun irtisanoin liitymäni! KUSETTAJAT!

    • vielä DNA:n asiakas

      Just. Hyvät DNA:n asiakkaat,

      Säästäkää kaikki laskut ja merkitkää niihin myös maksupäivä ja -pankki, jotta löytyy tarvittaessa helposti. Muuten joudutte maksamaan DNA:n kirjoittaman "sakon", kun vaihdatte operaattoria.

      370 egee on aika paljon, ottaa varmaan päähän ketä tahansa.

    • Stop huijaukselle

      Welho DNA: n laskutuksessa ja asiakaspalvelussa on todellakin epäpäteviä, valehtelevia ja typeriä työntekijöitä, jotka eivät noudata Suomessa voimassa olevia lakeja ja asetuksia. Jos Welho DNA: n tai DNA:n työntekijät ovat sinua asiakkaanaan kohdelleet huonosti ja epäoikeudenmukaisesti, niin tee ilmoitus Kuluttaja-virastoon, vaikka reilusti jälkikäteenkin. Ohjeet löytyvät Kuluttajaviraston nettisivuilta.
      Welho Dna katkaisi internetyhteyteni ilman mitään ennakkovaroitusta. Selvisi, että olivat kirjoittaneet sähköisen laskun email-osoitteeni väärin, vaikka olin sen aiemmin kirjain kirjaimelta tavannut henkilökohtaisella käynnilla Welhon asiakaspalvelussa. En siis ollut saanut mitään laskua. Sähköposti palautuu heti lähettäjälle tai ei edes lähde, jos email-osoite on kirjoitettu väärin. Welho DNA: n laskutus ei tästä välittänyt, eikä lähettänyt edes mitään maksukehotusta ennen internetyhteyden sulkemista. Welho DNA: n asiakaspalvelija väitti, että kyllä olivat lähettäneet maksukehotuksen ajoissa, ja on Itellan vika, jos se ei ole minulle tullut ajoissa. Sain laskun vasta seuraavalla viikolla Internetyhteyteni sulkemisesta. Laskusta kävi ilmi, että se oli lähetetty vasta SAMANA PÄIVÄNÄ KUN INTERNETYHTEYTENI OLI JO KATKAISTU. Eli Welho DNA:n työntekijä jäi kiinni valehtelusta. Maksukehotusta ei oltu lähetetty ajoissa. Hävytöntä oli, että työntekjiä vielä syytti Welho DNA:n työntekijöiden omista virheistä täysin aiheetta Itellaa.
      Nyt kehtaavat vaatia maksukehotusmaksua maksettavaksi, vaikka kyse on Welho DNA:n omien työntekijöiden virheistä. Kuinkahan paljon Welho DNA:n työntekijät huijaavat asiakkailta rahaa. Monista pienistä summista kertyy iso potti...

    • DNA:n asiakas, vielä

      DNA:n ei saa postejaan lähetettyä, ihme, että sait kirjeen noinkin pian. Meille kestää laskun tulo kaksi viikkoa, jos lasketaan laskun päivämäärästä. DNA:n postien viivästymisestä pitäisi kaikkien valittaa postille, osoite [email protected] sekä kuluttajansuojalautakuntaan.

      Kummassakin paikassa on luvattu, että alkavat selvitellä asioita, jos tulee tarpeeksi valituksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe