Ensi kohtaamisesta lähtien..

nadiva

Iskin silmäni häneen jo silloin kun ensimmäisen kerran näin hänet. Mietin mielessäni, että vau miten ihana nainen. Ihana hymy, joka ulottui silmiin asti, kaunis ja suloinen, minua hiukan lyhyempi. Olin aivan myyty. Voi miten toivoinkaan että pääsisin töihin paikkaan jossa hän oli. Ja pääsinhän minä. Siitä hetkestä lähtien alkoivatkin elämäni parhaimmat puoli vuotta. Joka ikinen päivä oli ihana mennä töihin, kun tiesin hänen olevan siellä. Ja pettymys oli valtaisa, jos hän ei jonain päivänä ollutkaan paikalla. Viikonloppuisin vain odotin, että pääsen taas maanantaina takaisin töihin.

Joka kerta hänen hymynsä sai minut sulamaan ja minua alkoi heikottaa. Olin todellakin vaikuttunut siitä, kuinka joku voi tehdä minuun niin suuren vaikutuksen. Haaveilin hänestä joka hetki. Mietin kuitenkin, että todennäköisesti hän ei ajattele samalla tavalla vaikka hymyilikin minulle ja tulimme hyvin toimeen keskenämme. Suurin syy näihin ajatuksiin oli ikäeromme. Ja se että hänellä oli myös yksi lapsi. Olin kuitenkin iloinen, että minulla oli mahdollisuus nähdä häntä joka päivä. Ainahan ei saa sitä mitä haluaisi.

Parhaimpia hetkiä töissä olivat ne, kun toisinaan meillä oli kahdenkeskisiä hetkiä. Ne olivat ihania, koska sain katsella häntä rauhassa sen varjolla, kun keskustelimme. Tuntuivat ne myös toisinaan vaivaannuttavilta, koska mietin että mitä jos hän näkee minusta millaisia tunteita minulla on. Tai osaako hän lukea ajatuksiani. Ajatuksia hän tuskin osasi lukea, mutta luulen että hän kuitenkin huomasi että pidin hänestä. Kuitenkaan en usko, että huomasi tai ymmärsi millaisia tunteeni olivat oikeasti. Sen hän varmasti huomasi, että viihdyin hänen seurassaan.

Ajan kuluessa toisinaan oli hetkiä jolloin mietin, että oliko hän kiinnostunut. Hänen käytöksensä toisinaan antoi minun ymmärtää, että hän joko oli jollain tavalla kiinnostunut tai sitten se oli vain normaalia vitsailua ja leikkimielistä kiusaamista. Loppuaikoina hän sanoi minulle pitävänsä minusta. Olin otettu, koska olin arvannut jo ajat sitten, että hän piti minusta ainakin jollain tavalla.

Eräänä päivänä, kun meillä oli taas kahdenkeskinen keskusteluhetki, hän sanoi minulle että piti minusta todella paljon. Hän halusi halata minua. Suostuin tietenkin. Hän asteli eteeni ja katseemme kohtasivat. Siinä vaiheessa tiesin sen ja sanoja ei tarvittu. Huulemme kohtasivat ja sulivat niin lämpöiseen suudelmaan, josta olin vain haaveillut. Halasin häntä ja lähdin huoneesta.


Tämmöinen pieni kertomus, joka on muuten totta mutta lopun suutelukohtausta ei tapahtunut oikeasti. Se oli vain halaus. Mieletöntä, että joku ihminen voi vaikuttaa niin syvästi toiseen. Olisi kiva kuulla kommentteja tästä tarinasta. :)

5

10063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesbo

      oij saisimpa minäkin saman hetken ellämääni :).i love girls.tähän synnytään ei kasveta

    • bi tyttö

      Olisit vaikka keksinyt tarinaan jatkoa vaikkapa olisit nähnyt hänet ravintolassa ja hän pyytää sua jatkoille luokseen,heillä ei ketään kotona...

      • lesbo ja ylpee

        Ihana tarina :-) tapahtuisipa minullekkin joskus. Ei ollut niin kuin muut tarinat, joissa vain sekstataan


    • Olen käynyt saman läpi kuin sinä. Pääsin samaan kouluun erään ihanan naisen kanssa, ja elämä taas paistoi, kun tiesin että nään hänet joka arki päivä. Meilläkin oli jotain meidän välillä, ja se päättyi halaukseen. Nyt olemme eri työpaikoissa, ja mietin, että menetin elämäni rakkauden, hän vei sydämeni.

    • Just joooooo

      Ja tääkö on sun mielestä seksinovelli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe