Poistin F-Secure Internet Security 2008:n koneeltani ohjeiden mukaisesti ohjauspaneelista. Kun käynnistin tietokoneen myöhemmin, oikeassa alalaidassa missä on niitä pieniä kuvakkeita, välkkyy edelleenkin F-securen logo, jonka päällä on punainen kolmio ja huutomerkki, mutta ohjauspaneelista ohjelmaa ei kuitenkaan enää löydy. Etsin netistä apua ja neuvottiin poistamaan Program files-kansiosta F-Securen kansio. Yritin tehdä niin, mutta tulee jokin virheilmoitus, että poistaminen vaatii jotain käyttöoikeuksia. Yritin jo etsiä F-securen sivuilta jonkinlaista poisto-ohjelmaa, mutta ainakaan 08-versiolle en löytänyt. Mitä tässä nyt pitäis tehdä että saisi ton helkkarin ohjelman helvettiin tästä koneelta? :D
F-Secure ei poistu
kmb_
2
478
Vastaukset
- kmb_
Kiitos aivan valtavasti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258