komea nainen

roheevarsi

minkänälönen simmonen on sun mielestä ?voiko nainen edes olla``komee``.ois kiva kuulla.

25

1682

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmonen mielikuva

Komia nainen=Riuska maatalon emäntä :D

• lapanen:

mun tulee ensteksi mieleen.

• dg

No ainakin mulle 'komea' on maskuliinissävyttyinen et femmestä en moista nimitystä käyttäis :D
      Tulee mieleen kulmikkaat kasvot, hyvin leikatut ja laitetut hiukset, hyvä iho, siisti pukeutuminen..sellanen rento casual look ripauksella sitä jtn. Ah, toki se hymy kuuluu komeen naisen kasvoille ;)

• ..............

Aika hyvä kuvaus. Komea nainen on miesmäisen näköinen, mutta ei ruma, vaan komea kuin mies voi olla. .

• 12+12

komea nainen ei koskaan voi olla susiruma,mut mulle tulee mieleen iso rehevä rintava nainen.sit se on ylväsryhtinen ,arvonsa tunteva.

• 15+8

En osaa mieltää naista koskaan komeaksi. Ne ovat kauniita jotka ovat ; )

• ruma on kaunista

jo on lokiikka !

• 4+3
        ruma on kaunista kirjoitti:

jo on lokiikka !

Sinä kirjoitit niin. En minä. Mistä moisen mustavalkoisuuden keksit? = O

• seinäruusunen**

nainen olla komee mun mielestä

• mielipidee

susiruma.komea nainen on mun ajatuksissa aina enämpi kookas,pieni hento ei voi olla komea.

• 20+9

komee nainen on Rotunainen! ei miesmäinen!!!

• Haaveileva susi

Komea nainen on pitkä tai lyhyt, laiha tai lihava tai jotain näiden väliltä. Hän ei ole miesmäinen, mutta hän voi olla enempi maskuliinisen oloinen kuin feminiininen, mutta voi olla myös feminiininen eikä niinkään maskuliininen. Komean naisen komeus tulee sisältäpäin: hän ei anna talloa itseään, mutta on lempeä sekä rakastava ja hänellä on usein pilke silmäkulmassa, mutta jos on suru hän itkee häpeilemättä ja suuttuessaan hän näyttää sen, mutta ei ole väkivaltainen tai alatyylinen. Seksuaalisesti hän on estottoman intohimoinen, mutta äärimmäisen herkkä sekä hellä, kuuntelee sydämellään ja huulillaan. Sellainen on komea nainen pehmeine tai kirveellä veistettyine piirteineen.

• Osui... Leimahti...

tutulta... Olisi aihetta kohdata... :)

• kaivan.nenää
      • ............

Olipa hyvä esimerkki komeasta naisesta toi kuva. Juuri tuollaiseksi itsekin kuvittelisin.

Tuntui pahalta, kun minua sanottiin kerran komeaksi. Mielestäni tyylini on naisellinen, enkä edes ole kovin paljon keskimääräistä naista pidempi, kasvonpiirteet on naiselliset ja hoikkakin olen. En ymmärrä, mikä minusta tekee miesmäisen näköisen. Mielummin olisin kaunis kuin komea. :(

• kpälöpyy

Onks toi edes nainen... en olis uskonut!!
        Mut kai se sit komia o.

• veikkaus1x2
        ............ kirjoitti:

Olipa hyvä esimerkki komeasta naisesta toi kuva. Juuri tuollaiseksi itsekin kuvittelisin.

Tuntui pahalta, kun minua sanottiin kerran komeaksi. Mielestäni tyylini on naisellinen, enkä edes ole kovin paljon keskimääräistä naista pidempi, kasvonpiirteet on naiselliset ja hoikkakin olen. En ymmärrä, mikä minusta tekee miesmäisen näköisen. Mielummin olisin kaunis kuin komea. :(

lisäks ylväs ryhti nii siks sut nähdään komeena ilmestyksenä,oiso se siinä.

• dg

Voi että Dani on komea ja luonnekin vaikutti ihanalta. Sylin sitä hymyä katsoessa

• 12+20

Hyyyyiiii!!!! Just peruslesbon näkönen muija. Ei oo mun makuun. Mutta moni ilmeisesti tykkää. ; )

• eieieieieieieieieiei

Toi Dani on poikamainen eikä komea!

• ässäpari
        eieieieieieieieieiei kirjoitti:

Toi Dani on poikamainen eikä komea!

tonnäkönen komee, poikiksen näkönen pelkästään eikä edes mun makuun olleskaan!

• sdkadfsajf

Komean naisen ei tarvitse välttämättä olla roteva tai miesmäinen, voidaan sanoa myös esim. näyttävästä, pitkästä, hoikasta, kauniista naisellisesta naisesta ja on tällöin vähän sama kuin käyttäisi sanaa "upea", joka on yksi sanan synonyymeista, mutta harvemmin pientä, siroa naista kutsutaan komeaksi

• breach_soul

Tätä naista voisi kai sanoa hyvällä syyllä ehkä komeaksi, fanaattiseksi rattotytöksi.. http://www.tube8.com/lesbian/tanner-mayes-with-mature-brunette/574121/ Ei ole varmaan vaikea arvata, että kummastako on kyse.. Ei ole tosin minun makuun, koska suosin ns. trans-look-alike:a, sukupuolesta riippumatta, mutta hyvin hoitaa hommansa.. Ainahan tilalle voi kuvitella jotain ihan muuta tai kenet ikinä sitten haluaakin ja millä tavalla tai missä tahansa etc., säilyttäen kuitenkin tuon jokseenkin hillittömän intensiivisyyden, mikä on avainsanana..

• silmissä :)

Kaipa se on katsojasta kiinni... Mun mielestäni komeita naisia tulee vastaan erittäin harvoin. Oikeastaan on vain yksi komea nainen, jonka tunnen, ja hän sattuu olemaan oma eksäni. Pitkä, roteva ja lihaksikas, erittäin särmikkäät kasvot... Häntä sanon komeaksi. Eli särmikkyyttä löytyy niin ulkoisesta olemuksesta, kuin oletettavasti myös luonteesta rutkasti enemmän kuin esimerkiksi Dani Campbellista, joka menee mun luokituksessa enemmän poikamaiseen kategoriaan juuri siksi, että tuo särmikkyys puuttuu lähes täysin.

Mun aikaisempi eksä ja nykyinen naisystävä kyllä sanovat mua komeaksi, se on heidän mielipiteensä ja he mieltävät minut sillä tavoin. Nautin kyllä siitä, jos saan kehuja komeudesta - yhtä lailla, kuin jos sanotaan kauniiksi. Olen androgyyni tyyppi ja liikun sujuvasti maskuliiniseen ja feminiiniseen suuntaan, joten sillä sanalla, millä kehutaan, ei ole mitään väliä. :)

• Anonyymi00025

Pitkä komea nainen sairaanhoitaja kävi luonani oli niin tyrmäävä nainen että siitä olisi kiva saada naisystävä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3909
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      52
      2778
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      77
      1350
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1266
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1189
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      971
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      954
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      48
      901
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      217
      863
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      107
      686
    Aihe