että olen kyseisen poistajan yhteystiedoissa eli siinä etusivulla jossa näkyy olenko paikalla vai en? Eikö mun pitäisi kadota siitäkin luettelosta?
henkilö on poistanut ystävälistalta..miksi yhteystietoluettelo
4
360
Vastaukset
- alkuper.
ja mitä varten kyseisen ihmisen uutisetkin näkyvät siinä etusivulla että jos on vaihtanut profiilikuvan jne...?
- uusin mese
niin älä ihmettele yhtää miks se tommosta tekee.
tää uusin mese on kyllä huipussaan nii paska viritelmä että ei mitää jakoo.
vittu ku meselisäykset ei mee mihkää,mese pyynnöt ei tule ja muutenki nii saatanan sekava ja toimimaton paska että ei ihme että kaikki lopettaa mesettämisen - ghhgjhgjkjhkjh
uusin mese kirjoitti:
niin älä ihmettele yhtää miks se tommosta tekee.
tää uusin mese on kyllä huipussaan nii paska viritelmä että ei mitää jakoo.
vittu ku meselisäykset ei mee mihkää,mese pyynnöt ei tule ja muutenki nii saatanan sekava ja toimimaton paska että ei ihme että kaikki lopettaa mesettämisenvaihtoehtoisesti voisivat lopettavat kokeilla aMSN nimistä ohjelmaa mesettämiseen...
- mustetta
mäki mietin samaa ;/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013