että olen kyseisen poistajan yhteystiedoissa eli siinä etusivulla jossa näkyy olenko paikalla vai en? Eikö mun pitäisi kadota siitäkin luettelosta?
henkilö on poistanut ystävälistalta..miksi yhteystietoluettelo
4
365
Vastaukset
- alkuper.
ja mitä varten kyseisen ihmisen uutisetkin näkyvät siinä etusivulla että jos on vaihtanut profiilikuvan jne...?
- uusin mese
niin älä ihmettele yhtää miks se tommosta tekee.
tää uusin mese on kyllä huipussaan nii paska viritelmä että ei mitää jakoo.
vittu ku meselisäykset ei mee mihkää,mese pyynnöt ei tule ja muutenki nii saatanan sekava ja toimimaton paska että ei ihme että kaikki lopettaa mesettämisen - ghhgjhgjkjhkjh
uusin mese kirjoitti:
niin älä ihmettele yhtää miks se tommosta tekee.
tää uusin mese on kyllä huipussaan nii paska viritelmä että ei mitää jakoo.
vittu ku meselisäykset ei mee mihkää,mese pyynnöt ei tule ja muutenki nii saatanan sekava ja toimimaton paska että ei ihme että kaikki lopettaa mesettämisenvaihtoehtoisesti voisivat lopettavat kokeilla aMSN nimistä ohjelmaa mesettämiseen...
- mustetta
mäki mietin samaa ;/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199