MInusta tuntuu, että minulla oli juuri keskenmeno. Lasta on yritetty vuosi, nyt kuukautiset olivat viikon myöhässä ja pukkasin juuri sisältäni limaisen lihamöykyn, jollaista en ollut ikinä ennen nähnyt. Tosi kiinteää materiaalia, ei mitään normaalia limakalvomömmöä, mitä kuukautisissa tulee.
Jos tämä nyt oli keskenmeno (en ehtinyt tehdä testiä, koska masennun niistä ihan kamalasti), niin pitääkö mennä lääkäriin vai ei? Jos en mene, niin tulehtuuko paikat vai mitä käy?
Pitääkö mennä lääkäriin?
3
859
Vastaukset
- äityliiiiini
tottakai menet käymään lääkärillä ja he ultraavat mitä siellä on tapahtunut.
pahimmassa tapauksessa olet saanut keskenmenon ja kohtuusi on jäänyt jotain mikä voi tulehduksen aiheuttaa. En halua piirtää piruja seinille mutta yritän vastata kysymykseesi miksi kannattaa mennä lääkäriin.
Tuttavallani oli kohtuun koteloitunut sikiö, tämä kotelo jos olisi puhjennut se olisi voinut tietää hänen kuolemaa. Asioilla ei kannata leikkiä vaikka vakavia ja vaikeita asioita ovatkin. sain itse ensimmäisen keskenmenoni viikko sitten. koville oottaa ja tuntuu että ystäville vauva uutisia koko ajan pukkaa :(
elämä ei ole aina kivaa mutta se ettei ole ainoa joka lapsen menetyksestä kärsii niin tuo hiukan helpotusta.
oikein paljon voimia sinulle ja soita/mene suoraan lääkäriin. - Whatthat
Minulla alkoi "menkat" 7pv etuajassa,ja aivan eri tavalla kuin normaalisti. Yhtäkkiä alkoi tulla runsasta vuotoa,ilman "varoituksen tunnetta.. seuraavana päivänä,eli tänään tuli sellainen kuvailemasi puolen nyrkin kokonen mollukka jonka jälkeen vielä hirveä määrä pelkkää verta. Itse epäilen keskenmenoa myös.Lääkäriin siis täytyy soittaa? Näkyykö jos on ollut raskaana vaikka jos ko.olisi mennyt kesken?
- Toivoa!
Saat tietää lääkärillä jos olet ollut raskaana sillä hän ottaa sinulta verikokeen josta selviää raskaushormonin määrä!
Itse sain keskenmenon reilu 5 viikkoa sitten rv 7, nyt odottelen ekoja menkkoja, jos niitä ei rupea kuulumaan teen testin loppukuusta, kun keskenmenosta oli kulunut 4 viikkoa rupesimme yrittää uudelleen.... tsemppiä kaikille jotka lukevat tämän!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604