Pitääkö mennä lääkäriin?

Shena_xx

MInusta tuntuu, että minulla oli juuri keskenmeno. Lasta on yritetty vuosi, nyt kuukautiset olivat viikon myöhässä ja pukkasin juuri sisältäni limaisen lihamöykyn, jollaista en ollut ikinä ennen nähnyt. Tosi kiinteää materiaalia, ei mitään normaalia limakalvomömmöä, mitä kuukautisissa tulee.

Jos tämä nyt oli keskenmeno (en ehtinyt tehdä testiä, koska masennun niistä ihan kamalasti), niin pitääkö mennä lääkäriin vai ei? Jos en mene, niin tulehtuuko paikat vai mitä käy?

3

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityliiiiini

      tottakai menet käymään lääkärillä ja he ultraavat mitä siellä on tapahtunut.
      pahimmassa tapauksessa olet saanut keskenmenon ja kohtuusi on jäänyt jotain mikä voi tulehduksen aiheuttaa. En halua piirtää piruja seinille mutta yritän vastata kysymykseesi miksi kannattaa mennä lääkäriin.
      Tuttavallani oli kohtuun koteloitunut sikiö, tämä kotelo jos olisi puhjennut se olisi voinut tietää hänen kuolemaa. Asioilla ei kannata leikkiä vaikka vakavia ja vaikeita asioita ovatkin. sain itse ensimmäisen keskenmenoni viikko sitten. koville oottaa ja tuntuu että ystäville vauva uutisia koko ajan pukkaa :(
      elämä ei ole aina kivaa mutta se ettei ole ainoa joka lapsen menetyksestä kärsii niin tuo hiukan helpotusta.
      oikein paljon voimia sinulle ja soita/mene suoraan lääkäriin.

    • Whatthat

      Minulla alkoi "menkat" 7pv etuajassa,ja aivan eri tavalla kuin normaalisti. Yhtäkkiä alkoi tulla runsasta vuotoa,ilman "varoituksen tunnetta.. seuraavana päivänä,eli tänään tuli sellainen kuvailemasi puolen nyrkin kokonen mollukka jonka jälkeen vielä hirveä määrä pelkkää verta. Itse epäilen keskenmenoa myös.Lääkäriin siis täytyy soittaa? Näkyykö jos on ollut raskaana vaikka jos ko.olisi mennyt kesken?

    • Toivoa!

      Saat tietää lääkärillä jos olet ollut raskaana sillä hän ottaa sinulta verikokeen josta selviää raskaushormonin määrä!
      Itse sain keskenmenon reilu 5 viikkoa sitten rv 7, nyt odottelen ekoja menkkoja, jos niitä ei rupea kuulumaan teen testin loppukuusta, kun keskenmenosta oli kulunut 4 viikkoa rupesimme yrittää uudelleen.... tsemppiä kaikille jotka lukevat tämän!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe