Asun Uudessa-Seelannissa ja täällä paistaa aurinko voimakkaasti! Ihosyöpätilastot ovat maailman pahimmat.
Mulla oli käsivarressa kutiseva ihottuma? Olin käymässä kaverilla joka asiasta kuultuaan meni ulos puutarhaan ja toi mukanaan rikkakasvin nimeltä Radium. Sen varren kun katkaisee niin siitä valuvaa "maitoa" kun laittaa epäilyksenalaiseen ihoon niin syöpä lähtee parin päivän kuurin jälkeen. Multa iho meni sen "ihottuman" kohdalta ruvelle ja seuraavana päivänä kuollut nahka karisi pois. Se ei vaikuta terveeseen ihoon. Ei kai se Suomessa kasva joten tänne vaan Uuteen-Seelantiin luontaishoitoon jos on ihosyöpää?
Ihosyöpä parani
15
25415
Vastaukset
- EI ole syöpää!!!!
Sinulla oli käsivarressasi kutiseva ihottuma,mutta oliko sinulla lääkärin tekemää DIAGNOSIA ihosyövästä ja jos oli,niin mikä ihosyöpä oli kyseessä????!!
Kirjoituksestasi saa sellaisen kuvan,että sinulla on ollut ihottumaa,jonka itse olet diagnosoinut ihosyäväksi!
Vaikka asutkin siellä,missä ihosyöpää esiintyy todella paljon,se ei vielä todista,että joka ainut ihottuma olisi syöpää!
Otsake on hämäävä,sinulla ei ollut mitään ihosyöpää,ihottuma toki,joka parani joko itsestään tai tämän kasvin ansiosta.
Itselläni on melanooma ja näen punaista aina näitten humpuukihoitojuttujen kohdalla!!
Siis,oliko sinulla diagnosoitu ihosyöpä vain itsekös sen diagnosoit?Ja jos oli,niin mikä,tyvisolu-vai okasolusyöpä vai melanooma?- D under Sun
Aiemmin kävin lääkärillä koska oli luomi selässä mutta silloin se leikattiin ja oli harmiton.
Tämä mainitsemani luomi tai "ihottuma" oli erilainen kuin aikaisemmat ja en ole vielä käynyt lääkärissä koska huomasin sen vasta viikko sitten ja puhuin siitä tutulle jolla oli vastaavanlainen luomi otsalla. Kuten sanoin sen Radiumkasvin maito aiheutti siinä reaktion ja siihen tuli rupi joka karisi pois ja nyt on paikalla vain punottava iho joka ei ole enää koholla. Tee siitä omat johtopäätöksesi. Mulle on pääasia että pääsin siitä noin helposti eroon ilman leikkausta. Tutkin asiaa internetistä, hae Googlesta sanoilla Radium Weed Skin Cancer ja löytyy useita referenssejä. En tiedä saako sitä kasvia Suomesta mutta siihen saattaa olla vastaava luonnonlääke? Ei kannata nähdä punaista, olen itse kuulolla vaihtoehtolääkkeille varsinkin kun tämä kasvi ei maksanut mitään. Lääkärit ja lääketehtaat eivät pidä siitä koska he eivät saa rahaa jos löytyy luonnonlääke joka on saatavilla ilmaiseksi. - nooma
D under Sun kirjoitti:
Aiemmin kävin lääkärillä koska oli luomi selässä mutta silloin se leikattiin ja oli harmiton.
Tämä mainitsemani luomi tai "ihottuma" oli erilainen kuin aikaisemmat ja en ole vielä käynyt lääkärissä koska huomasin sen vasta viikko sitten ja puhuin siitä tutulle jolla oli vastaavanlainen luomi otsalla. Kuten sanoin sen Radiumkasvin maito aiheutti siinä reaktion ja siihen tuli rupi joka karisi pois ja nyt on paikalla vain punottava iho joka ei ole enää koholla. Tee siitä omat johtopäätöksesi. Mulle on pääasia että pääsin siitä noin helposti eroon ilman leikkausta. Tutkin asiaa internetistä, hae Googlesta sanoilla Radium Weed Skin Cancer ja löytyy useita referenssejä. En tiedä saako sitä kasvia Suomesta mutta siihen saattaa olla vastaava luonnonlääke? Ei kannata nähdä punaista, olen itse kuulolla vaihtoehtolääkkeille varsinkin kun tämä kasvi ei maksanut mitään. Lääkärit ja lääketehtaat eivät pidä siitä koska he eivät saa rahaa jos löytyy luonnonlääke joka on saatavilla ilmaiseksi.Siis Sinulla EI ollut todettua ihosyöpää! Minulta on poistettu melanooma ja jos se joskus (toivottavasti ei) uusii, menen varmasti uudelleen leikkaushoitoon enkä minnekään takapihan heinäpeltoon.
- D under Sun
nooma kirjoitti:
Siis Sinulla EI ollut todettua ihosyöpää! Minulta on poistettu melanooma ja jos se joskus (toivottavasti ei) uusii, menen varmasti uudelleen leikkaushoitoon enkä minnekään takapihan heinäpeltoon.
Okei myönnetään että tein itse sen johtopäätöksen että saattaa olla ihosyöpä, ja diagnoosia tuki se että kaverillani oli ollut ihosyöpä jonka leikkaus olisi jättänyt ruman arven otsaan. Se mun epäilemäni mahdollinen ihosyöpä oli kaksi tummaa sentin umpärysmittaista luomea käsivarressa. Ne oli hiukan koholla ja aiheutti kutinaa.
Kuten sanoin, sen jälkeen kun laitettiin sen kasvin maitoa luomeen se meni ruvelle ja karisi myöhemmin pesussa pois.
Älä minua usko vaan tutki netistä : Euphorbia peplus, commonly known as radium weed or petty spurge, have been shown by scientists at Queensland Institute of Medical Research to have promise as a treatment for squamous and basal cell carcinomas and other non-melanoma skin cancers. - Tomppa
D under Sun kirjoitti:
Okei myönnetään että tein itse sen johtopäätöksen että saattaa olla ihosyöpä, ja diagnoosia tuki se että kaverillani oli ollut ihosyöpä jonka leikkaus olisi jättänyt ruman arven otsaan. Se mun epäilemäni mahdollinen ihosyöpä oli kaksi tummaa sentin umpärysmittaista luomea käsivarressa. Ne oli hiukan koholla ja aiheutti kutinaa.
Kuten sanoin, sen jälkeen kun laitettiin sen kasvin maitoa luomeen se meni ruvelle ja karisi myöhemmin pesussa pois.
Älä minua usko vaan tutki netistä : Euphorbia peplus, commonly known as radium weed or petty spurge, have been shown by scientists at Queensland Institute of Medical Research to have promise as a treatment for squamous and basal cell carcinomas and other non-melanoma skin cancers.Oliko kyseessä putkikasvi? Jos oli, sinua on tavallaan kusetettu. Putkikasvit sisältävät UV-säteilylle herkistäviä psoraleeneja, mistä seuraa auringonvalossa palovamma! Toki samantapaisella mekansmilla annetaan ihosyöpähoitoja nykyäänkin Suomessa, ihovaurion aiheuttajat ovat vain erilaisia ja tarkemmin hallittavissa: Nestemäinen typpi aiheuttaa syvän paleltumavamman ja toivottavasti tuhoaa syövän ja fotodynaaminen hoito perustuu aineeseen, joka aktivoituu solumyrkyksi UV-säteilyn vaikutuksesta. Voihan se tuokin hoito tepsiä, mutta mitään taetta ei ole riittävän syvästä ja tarkasta hoidosta.
- D under Sun
Tomppa kirjoitti:
Oliko kyseessä putkikasvi? Jos oli, sinua on tavallaan kusetettu. Putkikasvit sisältävät UV-säteilylle herkistäviä psoraleeneja, mistä seuraa auringonvalossa palovamma! Toki samantapaisella mekansmilla annetaan ihosyöpähoitoja nykyäänkin Suomessa, ihovaurion aiheuttajat ovat vain erilaisia ja tarkemmin hallittavissa: Nestemäinen typpi aiheuttaa syvän paleltumavamman ja toivottavasti tuhoaa syövän ja fotodynaaminen hoito perustuu aineeseen, joka aktivoituu solumyrkyksi UV-säteilyn vaikutuksesta. Voihan se tuokin hoito tepsiä, mutta mitään taetta ei ole riittävän syvästä ja tarkasta hoidosta.
Etkö lukenut edellistä postiani? Siinä on se latinankielinen nimi.
Ei se mikään putkikasvi ole.
On se kumma kun esittää jonkun vanhan hyväksi todetun luonnonlääkkeen niin jopas epäilijöitä riittää.
En minä tästä mitään maksua saa keltään, saatat itse olla iholääkäri jolta menee tienestit jos löytyy halpa keino päästä luomista eroon?
Se luomi oli käsivarressa t-paidan alla joten ei siihen mitään UV-säteilyä päässyt sen käsittelyn jälkeen.
Vai vielä kusetettu, käsivarressa oli 2 selvää luomea jotka oli hiukan koholla ja aiheutti kutinaa. Väriltään ne oli huikan ruskeampi kuin terve iho vieressä.
Siitä käsittelystä on noin pari viikkoa ja luomi on hävinnyt täysin!
Ihosyöpälääkärille on täällä pitkät jonot ja olisi maksanut $140 NZ pelkkä esitutkinta. - Tomppa
D under Sun kirjoitti:
On se kumma kun esittää jonkun vanhan hyväksi todetun luonnonlääkkeen niin jopas epäilijöitä riittää.
En minä tästä mitään maksua saa keltään, saatat itse olla iholääkäri jolta menee tienestit jos löytyy halpa keino päästä luomista eroon?
Se luomi oli käsivarressa t-paidan alla joten ei siihen mitään UV-säteilyä päässyt sen käsittelyn jälkeen.
Vai vielä kusetettu, käsivarressa oli 2 selvää luomea jotka oli hiukan koholla ja aiheutti kutinaa. Väriltään ne oli huikan ruskeampi kuin terve iho vieressä.
Ihosyöpälääkärille on täällä pitkät jonot ja olisi maksanut $140 NZ pelkkä esitutkinta.Googlesta löytyi dataa: Euphorbia-suvun kasvit, joista yksi on E. Peplus, sisältävät diterpeenin estereiden toksista seosta, joka iholle joutuessaan voi aiheuttaa tulehdusreaktion tahi rakkulaisen ihottuman. Australialainen biotekniikkayritys Peplin biotech tekee tutkimustakin kyseisen aineen käytöstä ihosyövissä.
Enpä oikeastaan varsinaisesti epäile aineen tehoa, mutta se pitäisi tutkia tieteellisesti ennen kuin sitä käytetään SYÖVÄN hoitoon! Pelkkä perimätieto ei riitä. Voiko käyttämästäsi kasvista seurata 20 v:n päästä aggressiivisempi syöpä hoitoalueella? Miten paksuja ihosyöpiä voi hoitaa? Voiko kasvsta saada pahan allergisen reaktion? Mitkä syöpätyypit kannattaa hoitaa, mitkä ei? Minkä alueen syövät soveltuvat hoitoon tällä, minkä eivät? - Tomppa
D under Sun kirjoitti:
Ihosyöpälääkärille on täällä pitkät jonot ja olisi maksanut $140 NZ pelkkä esitutkinta.Luonnostahan on alunperin lähtöisin lähes 100 % moderneistakin lääkkeistä. Luonnonlääkkeet eivät vain ole sen turvallisempia tai vaarallisempia kuin synteettisetkään. Ja nestemäinen typpi on kaikista yksinkertaisin lääke, molekyylikaava N2 ja ilmasta yli 70 % on typpeä.
Kommenttisi tienestieni menemisestä on asiaton. - alkuperäisellä
Tomppa kirjoitti:
Luonnostahan on alunperin lähtöisin lähes 100 % moderneistakin lääkkeistä. Luonnonlääkkeet eivät vain ole sen turvallisempia tai vaarallisempia kuin synteettisetkään. Ja nestemäinen typpi on kaikista yksinkertaisin lääke, molekyylikaava N2 ja ilmasta yli 70 % on typpeä.
Kommenttisi tienestieni menemisestä on asiaton.kirjoittajalla edes ole DIAGNOSOITU ihosyöpää!
Kunhan johonkin ihottumaan kokeili tätä kasvia! - D under Sun
Tomppa kirjoitti:
Luonnostahan on alunperin lähtöisin lähes 100 % moderneistakin lääkkeistä. Luonnonlääkkeet eivät vain ole sen turvallisempia tai vaarallisempia kuin synteettisetkään. Ja nestemäinen typpi on kaikista yksinkertaisin lääke, molekyylikaava N2 ja ilmasta yli 70 % on typpeä.
Kommenttisi tienestieni menemisestä on asiaton.Jos ehdotat että on nestemäistä typpeä niin saattaa moni alkaa kokeilemaan päästä eroon luomistaan nestemäisellä typellä.
Sen verran voin myös varoittaa että tämän Euphorbia peplus kasvin maito aiheuttaa sokeuden jos joutuu silmiin!
Ei sitä nestemäistä typpeä voi myöskään silmiin laittaa. Minä en panisi sitä ihollekaan.
Ei ole nestemäistä typpeä! - -Minna-
nooma kirjoitti:
Siis Sinulla EI ollut todettua ihosyöpää! Minulta on poistettu melanooma ja jos se joskus (toivottavasti ei) uusii, menen varmasti uudelleen leikkaushoitoon enkä minnekään takapihan heinäpeltoon.
Millaisia muita oireita ihosyövänkehittymisessä voi olla kuin luomet, kutiava ja punoittava ihottuma jne.. Minulla nimittäin kihelmöi toisen jalan ihoa aina välillä. Vaikea selittää mikä se tunne on mut se tulee silleen et sykäys tuntuu sellaista kihelmöintiä ja sitten se taas loppuu. Toistuu tasaisin väliajoin?? Ilmeellistä!
Huolestuin vain kun huomasin nämä oireet eka kerran kun olin aurinkoa ottamassa. Ja se kihelmöinti toistuu siinä samassa jalassa.. Osaako kukaan auttaa? - ---
D under Sun kirjoitti:
Jos ehdotat että on nestemäistä typpeä niin saattaa moni alkaa kokeilemaan päästä eroon luomistaan nestemäisellä typellä.
Sen verran voin myös varoittaa että tämän Euphorbia peplus kasvin maito aiheuttaa sokeuden jos joutuu silmiin!
Ei sitä nestemäistä typpeä voi myöskään silmiin laittaa. Minä en panisi sitä ihollekaan.
Ei ole nestemäistä typpeä!Nestemäistä typpeä on olemassa, ja niin on kiinteääkin. Tarvitaan vain oikea lämpötila.
(Ilmasta 78% on kaasumaista typpeä.) - Peloissa
-Minna- kirjoitti:
Millaisia muita oireita ihosyövänkehittymisessä voi olla kuin luomet, kutiava ja punoittava ihottuma jne.. Minulla nimittäin kihelmöi toisen jalan ihoa aina välillä. Vaikea selittää mikä se tunne on mut se tulee silleen et sykäys tuntuu sellaista kihelmöintiä ja sitten se taas loppuu. Toistuu tasaisin väliajoin?? Ilmeellistä!
Huolestuin vain kun huomasin nämä oireet eka kerran kun olin aurinkoa ottamassa. Ja se kihelmöinti toistuu siinä samassa jalassa.. Osaako kukaan auttaa?Tiedän tuntee kihelmöinnistä:((
Mutta mulla on muutakin ongelmaa-.- ;(
pelkään että mulla on joku iho/rintasyöpä.se voi olla kyllä omaa mielikuvitustani!Rinnassani..on pieniläiskä ''kuollutta nahkaa'':S silleen että jos siitä kohasti npistää niin siinä ei ole melkein lainkaa mitään tuntoa:O en tiiä mikä se on toisessa rinnassanikin on sellainen pienikohta ne on ollu jo siinä jonkun aikaa!ihankun se olisi ihottumaa,mutta ei ole.rasvakaan ei auta:(((.Kiitos jos autatte(:!!! - hmph
D under Sun kirjoitti:
Ihosyöpälääkärille on täällä pitkät jonot ja olisi maksanut $140 NZ pelkkä esitutkinta.Tuosta t-paidasta ja uv-säteilystä.
Mustan, puuvillaisen t-paidan on tutkittu vastaavan vain 10 suojakerrointa aurinkorasvoista. Pilvisenä päivänäkin saa uv-säteilyä, vaatteet päästävät sitä läpi normaalisti... Että kyllä sitä on siihen ihottumakohtaasikin päässyt, vaikka olisit varjossa. - Nimetön
D under Sun kirjoitti:
Tämä mainitsemani luomi tai "ihottuma" oli erilainen kuin aikaisemmat ja en ole vielä käynyt lääkärissä koska huomasin sen vasta viikko sitten ja puhuin siitä tutulle jolla oli vastaavanlainen luomi otsalla. Kuten sanoin sen Radiumkasvin maito aiheutti siinä reaktion ja siihen tuli rupi joka karisi pois ja nyt on paikalla vain punottava iho joka ei ole enää koholla. Tee siitä omat johtopäätöksesi. Mulle on pääasia että pääsin siitä noin helposti eroon ilman leikkausta. Tutkin asiaa internetistä, hae Googlesta sanoilla Radium Weed Skin Cancer ja löytyy useita referenssejä. En tiedä saako sitä kasvia Suomesta mutta siihen saattaa olla vastaava luonnonlääke? Ei kannata nähdä punaista, olen itse kuulolla vaihtoehtolääkkeille varsinkin kun tämä kasvi ei maksanut mitään. Lääkärit ja lääketehtaat eivät pidä siitä koska he eivät saa rahaa jos löytyy luonnonlääke joka on saatavilla ilmaiseksi.Nyt on mielenkiintoinen artikkeli Duodecim 22/2007: Hyviä tuloksia kliinisissä kokeissa hoidettaessa pinnallisia tyvisolusyöpiä.
Tutkimukset jatkuvat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264