Weke katiskojen hinnat?

Sikakalliit weket

Mistä johtuu, että lähes joka paikassa Weke katiskat maksavat prikulleen saman verran? Onko valmistaja pakottanut vähittäismyyjät tiettyyn ja samaan hintatasoon, jos ottavat ne jälleenmyytäviksi? Tämähän on kilpailulainsaadäntölain vastaista kartelli toimintaa, joka on lailla kielletty.

12

8888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keiz0r.sr

Wekejä valmistava yhtiö pitää jälleenmyynti hintaa korkeella. Siitä se johtuupi. Monikaan ei ota niitä edes myyntiin koska kate on todella huono. Ja nykysin on PAREMPIA katiskoja saatavilla esim motonetistä, 23-50e kpl hintaan!

• eppu,kalastaja

Motonetin muutaman kympin katiskat ei ole laadullisesti saman tasoisia.Mutta silti Weke on ajat sitten mennyt ylihintaiseksi.

• Eki 82
        eppu,kalastaja kirjoitti:

Motonetin muutaman kympin katiskat ei ole laadullisesti saman tasoisia.Mutta silti Weke on ajat sitten mennyt ylihintaiseksi.

Weke maksaa Motonetissa 132€. Onko Motonetissa siis halpaa?

• katiskapyytäjä

Minulla on mökki Anttolassa.Ostin paikallisesta liikkeestä katiskan entisten Weke katiskojen seuraksi.Nyt tämän kevään kokemuksella pidän tulokasta parempana ja hinta huomattavasti edullisempi.

• kalamies,anttola

Anttolasta minäkin ostin.Kyllä minä pidän parempana pidän sitä katiskaa.Kaikenlisäksi se on halvempi kuin Weke ja myyjä sanoi että se on maalattu Epoksilla.Ostan vielä toisenkin kun jäät lähtee.Minulla on yksi keskikokoinen Weke ja viimekesänä ostettu katiska.Paremminpyytävä se viimeksiostettu on

• Mies_Ristiinasta

moro,

Mikä tämä Anttolassa myyty katiska on ?

• iso ahven

Ei Veke-katiska mikään ihmekatiska ole. Katiskaverkon silmät ovat niin pienet, että sinne jää jo keväinen särjenpoikanenkin. Kaiken "tuhun" pyytää joista ei ole kuin perunapellon ravinteeksi.

Ylimainostettu..... sitä on VEKE-katiskan erinomaisuus.

• NinaMN

Sikakallis on ollut sikahyvä = ei ruostu, lahoa eikä häviä saaliissa, ellei sitten tule varastetuksi...

• wekemiäs
    • Kauppias itse

taitta olla halvimmat Weke-hinnat.
      www.onkitukku.fi

• kohtuus kaikessa

Veke on auttamatta ylihintainen. Sellainen 40 on kuplaa hinnassa.

• Jonniinjoutava

Weke katiska, ainakin enne oli liian tiheästä verkosta tehty ei sillä saanut oikein mitään kaloja. Turha kehuu moista katiskaa. EN OTTAS VAIKKA ILMAISEKSI SAISI.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      141
      13260
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      87
      3704
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      128
      3010
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1420
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      44
      1412
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1363
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1234
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      999
    Aihe