Mistä johtuu, että lähes joka paikassa Weke katiskat maksavat prikulleen saman verran? Onko valmistaja pakottanut vähittäismyyjät tiettyyn ja samaan hintatasoon, jos ottavat ne jälleenmyytäviksi? Tämähän on kilpailulainsaadäntölain vastaista kartelli toimintaa, joka on lailla kielletty.
Weke katiskojen hinnat?
12
8128
Vastaukset
- keiz0r.sr
Wekejä valmistava yhtiö pitää jälleenmyynti hintaa korkeella. Siitä se johtuupi. Monikaan ei ota niitä edes myyntiin koska kate on todella huono. Ja nykysin on PAREMPIA katiskoja saatavilla esim motonetistä, 23-50e kpl hintaan!
- eppu,kalastaja
Motonetin muutaman kympin katiskat ei ole laadullisesti saman tasoisia.Mutta silti Weke on ajat sitten mennyt ylihintaiseksi.
- Eki 82
eppu,kalastaja kirjoitti:
Motonetin muutaman kympin katiskat ei ole laadullisesti saman tasoisia.Mutta silti Weke on ajat sitten mennyt ylihintaiseksi.
Weke maksaa Motonetissa 132€. Onko Motonetissa siis halpaa?
- katiskapyytäjä
Minulla on mökki Anttolassa.Ostin paikallisesta liikkeestä katiskan entisten Weke katiskojen seuraksi.Nyt tämän kevään kokemuksella pidän tulokasta parempana ja hinta huomattavasti edullisempi.
- kalamies,anttola
Anttolasta minäkin ostin.Kyllä minä pidän parempana pidän sitä katiskaa.Kaikenlisäksi se on halvempi kuin Weke ja myyjä sanoi että se on maalattu Epoksilla.Ostan vielä toisenkin kun jäät lähtee.Minulla on yksi keskikokoinen Weke ja viimekesänä ostettu katiska.Paremminpyytävä se viimeksiostettu on
- Mies_Ristiinasta
moro,
Mikä tämä Anttolassa myyty katiska on ? - iso ahven
Ei Veke-katiska mikään ihmekatiska ole. Katiskaverkon silmät ovat niin pienet, että sinne jää jo keväinen särjenpoikanenkin. Kaiken "tuhun" pyytää joista ei ole kuin perunapellon ravinteeksi.
Ylimainostettu..... sitä on VEKE-katiskan erinomaisuus.
- NinaMN
Sikakallis on ollut sikahyvä = ei ruostu, lahoa eikä häviä saaliissa, ellei sitten tule varastetuksi...
- wekemiäs
Katiskoista keskustelua: http://www.kalasaalis.com/
- Kauppias itse
taitta olla halvimmat Weke-hinnat.
www.onkitukku.fi - kohtuus kaikessa
Veke on auttamatta ylihintainen. Sellainen 40 on kuplaa hinnassa.
- Jonniinjoutava
Weke katiska, ainakin enne oli liian tiheästä verkosta tehty ei sillä saanut oikein mitään kaloja. Turha kehuu moista katiskaa. EN OTTAS VAIKKA ILMAISEKSI SAISI.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070