Stayup-sukat tyylikkäästi jalassa

Taituriniekka

Ne vedetään jalkaan siten, että resori joka on sukan ylävarressa laitetaan sauma taaksepäin. Se on naisellista. Jos laittaa ajattelematta ja miten sattuu on asialla hutilus joka ei ymmärrä tyyliä, tai sitten vielä asioissa kokematon lapsi. Liivisukat laitetaan istuvasti ja ne tulee olla ohuet, maksimi 15 Den. Jos on sauma, sukkanauha takaa sauman kohdalta kiinni. Muuten sukat leveän osan alareunasta, se antaa ryhtiä. Vanhan ajan nylonsukat jos onnistuu löytämään on löytänyt jo paljon. Ne ovat parhaat. Sukkahousuista näkee paljon naisen tyylitajusta. Ohuet ja lievästi kiiltävät ovat parhaat. Värinä musta tai kahvi noissa kaikissa. Sukkahousuissa myös pippuri on hyvä. Miksi laittaa paksut tylsän väriset kun samalla rahalla saa jo hyvän värin?

11

4683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksullinen nainen

      Niiden pukemisessa on oltava huolellinen, että saumat pysyvät suorassa. Harjoittelu tekee mestarin. Väärin jalkaanvedetystä lähtee sauma helposti kiertämään eikä se näytä enää seksikkäältä.

      • hummani hei

        Hyvä rasvata kädet niitä jalkaan vedettäessä. Samoin kantapää, ettei sieltä hajoa.


    • Nailonifani

      Parhaat ovat kyllä sellaiset missä on vanhanaikainen sukanvarsi ilman resooreja

      • nylon,express

        Ne ovat vain usein liian lyhytvartiset.


    • Nevada merkki

      Minua on aina mielyttänyt nailonsukat. Stayupsukat menevät myöskin ja sukkahousut kiiltävien legginsien alla.

      • fg7

        Aidot vanhanaikaiset nailonit saumalla ovat kertakaikkiaan must. Stayupit tosin ovat täysin seksittömät kapistukset, jotka pitäsi lailla kieltää.


      • Puettuna upeaa
        fg7 kirjoitti:

        Aidot vanhanaikaiset nailonit saumalla ovat kertakaikkiaan must. Stayupit tosin ovat täysin seksittömät kapistukset, jotka pitäsi lailla kieltää.

        Olimme joku vuosi sitten Tukholmassa katsomassa ruotsalaista "After Dark" showta, missä miehet esiintyivät naisina. Show oli erittäin hyvä ja vaimoni ihastui "poikiin" ihan kunnolla. Illalla sitten hotellissa otin leikilläni vaimon pikkarit ja asetin ne eteeni. "Hei kulta tässä sinulle uusi Christer Lindarv". Vaimoa nauratti, mutta parin lasillisen jälkeen hän kysyi, jos haluaisin tehdä hänelle mieliksi? Nyökkäsin vaa nauraen ja kysyin, että miten?

        - Laitetaan sinut tytyksi tänä iltana... Olin ällikällä lyöty, mutta tuumasta toimeen ja pian oli ylläni vaimoni upeimmat alusasut. Sukkanauhaliivit, rintaliivit pikkuhousut ja NAILONSUKAT! Voi sitä tunnetta, kun hivelin liukkaita sääriäni. Sinä ilta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Nailoneista tuli vakituinen osa seksielämäämme ja pidän todella paljon nailonista ja sen ihanasta kosketuksesta. Seksielämämme sai piristeen ja harrastamme seksiä huomattavasti useammin, kuin ennen.


      • Saumanylonpari
        Puettuna upeaa kirjoitti:

        Olimme joku vuosi sitten Tukholmassa katsomassa ruotsalaista "After Dark" showta, missä miehet esiintyivät naisina. Show oli erittäin hyvä ja vaimoni ihastui "poikiin" ihan kunnolla. Illalla sitten hotellissa otin leikilläni vaimon pikkarit ja asetin ne eteeni. "Hei kulta tässä sinulle uusi Christer Lindarv". Vaimoa nauratti, mutta parin lasillisen jälkeen hän kysyi, jos haluaisin tehdä hänelle mieliksi? Nyökkäsin vaa nauraen ja kysyin, että miten?

        - Laitetaan sinut tytyksi tänä iltana... Olin ällikällä lyöty, mutta tuumasta toimeen ja pian oli ylläni vaimoni upeimmat alusasut. Sukkanauhaliivit, rintaliivit pikkuhousut ja NAILONSUKAT! Voi sitä tunnetta, kun hivelin liukkaita sääriäni. Sinä ilta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Nailoneista tuli vakituinen osa seksielämäämme ja pidän todella paljon nailonista ja sen ihanasta kosketuksesta. Seksielämämme sai piristeen ja harrastamme seksiä huomattavasti useammin, kuin ennen.

        Olemme vaimon kanssa ehdottomasti samaa mieltä nyloneista. Kun siihen liitetään vielä tyylikkäät korkkarit (ehdottomasti varpaat näkyvissä) ja punaiseksi lakatut varpaankynnet ....aaah...olisi ihanaa tavata oikeasti samoin ajattelevia.


      • kauan elänyt
        Puettuna upeaa kirjoitti:

        Olimme joku vuosi sitten Tukholmassa katsomassa ruotsalaista "After Dark" showta, missä miehet esiintyivät naisina. Show oli erittäin hyvä ja vaimoni ihastui "poikiin" ihan kunnolla. Illalla sitten hotellissa otin leikilläni vaimon pikkarit ja asetin ne eteeni. "Hei kulta tässä sinulle uusi Christer Lindarv". Vaimoa nauratti, mutta parin lasillisen jälkeen hän kysyi, jos haluaisin tehdä hänelle mieliksi? Nyökkäsin vaa nauraen ja kysyin, että miten?

        - Laitetaan sinut tytyksi tänä iltana... Olin ällikällä lyöty, mutta tuumasta toimeen ja pian oli ylläni vaimoni upeimmat alusasut. Sukkanauhaliivit, rintaliivit pikkuhousut ja NAILONSUKAT! Voi sitä tunnetta, kun hivelin liukkaita sääriäni. Sinä ilta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Nailoneista tuli vakituinen osa seksielämäämme ja pidän todella paljon nailonista ja sen ihanasta kosketuksesta. Seksielämämme sai piristeen ja harrastamme seksiä huomattavasti useammin, kuin ennen.

        Kirjoitin juuri samasta aiheesta ketjuun"Vaimolle yllätys" En viitsi kopioda tai kirjoittaa uudestaan sen voi katsoa sieltä.
        Olen kanssanne samaa mieltä, että nylonit, sukat todella kiihottavat niin naisen/vaimon päällä ja ovat todella seksikkäät, puhumatakaan skotti minihameesta. Korkkarit vielä lisäävät seksikkyyttä.

        Minua kiinnostaa myös tuntea itse sukkien kosketus jaloissani ja helmojen heilahdus sääriäini vasten.


      • Akkeri nylon
        Saumanylonpari kirjoitti:

        Olemme vaimon kanssa ehdottomasti samaa mieltä nyloneista. Kun siihen liitetään vielä tyylikkäät korkkarit (ehdottomasti varpaat näkyvissä) ja punaiseksi lakatut varpaankynnet ....aaah...olisi ihanaa tavata oikeasti samoin ajattelevia.

        Naulan kantaan. Meidän parisuhteessa sukkikset ovat pannassa. Vain aidot, mieluiten saumalliset nylonit ovat suosiossa. Niitä sitten löytykin paljon.

        Ja sukkanauhoissa pitää olla mieluiten 6 nauhaa.


      • Puettuna upeaa kirjoitti:

        Olimme joku vuosi sitten Tukholmassa katsomassa ruotsalaista "After Dark" showta, missä miehet esiintyivät naisina. Show oli erittäin hyvä ja vaimoni ihastui "poikiin" ihan kunnolla. Illalla sitten hotellissa otin leikilläni vaimon pikkarit ja asetin ne eteeni. "Hei kulta tässä sinulle uusi Christer Lindarv". Vaimoa nauratti, mutta parin lasillisen jälkeen hän kysyi, jos haluaisin tehdä hänelle mieliksi? Nyökkäsin vaa nauraen ja kysyin, että miten?

        - Laitetaan sinut tytyksi tänä iltana... Olin ällikällä lyöty, mutta tuumasta toimeen ja pian oli ylläni vaimoni upeimmat alusasut. Sukkanauhaliivit, rintaliivit pikkuhousut ja NAILONSUKAT! Voi sitä tunnetta, kun hivelin liukkaita sääriäni. Sinä ilta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Nailoneista tuli vakituinen osa seksielämäämme ja pidän todella paljon nailonista ja sen ihanasta kosketuksesta. Seksielämämme sai piristeen ja harrastamme seksiä huomattavasti useammin, kuin ennen.

        Olet onnekas mies, kuin nainen ymmärtää nylonien päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe