Jos laatikon pohjalta löytyy kuulakärkikyniä
lähetä viesti
[email protected]
Otan tyhjät ja täydet vastaan
Kuulakärkikyniä
12
1671
Vastaukset
- jormab
Olen muuttamassa .Siivouksen yhteydessä löysin noin 50-100 kynää.
Jos kiinnostaa ota yhteyttä.
p.040 5234500- asdwre
Kiinostaa muutama asia.
postikulut kummalle?
Ja en maksa kynistä olen saanu tämän kautta jo 500erillaista kynää ilmaiseksi ilman kuluja - jo vain valkeni
asdwre kirjoitti:
Kiinostaa muutama asia.
postikulut kummalle?
Ja en maksa kynistä olen saanu tämän kautta jo 500erillaista kynää ilmaiseksi ilman kulujaAi tämä olikin KERJÄYSpalsta.
- jopas nyt jotakin
Mitä maksat kynistä? Ei niitä kukaan ilmaiseksi anna. Ja vielä postikulujakin tulee.
- ..
Kuka idiootti lähettää kyniä jollekkin ja maksaa itse postikulut?
- Begger+++
Joku idiootti voi lähettää ja mistä sitä tietää, jos tuo kerjääjä sitten myy niitä eteenpäin...
- utelias ute
Paljonko vanhan kuulakynän kappalehinta on?
Onko se iän mukaan vai näyttävyyden vai minkä?
- xdfghgh
EN maksa niistä!
oon sanonu et nää annetaan lahjotuksina eikä osteta - no hoh
Eihän asia mulle kuulu, mutta siis... No eihän kukaan lähetä kyniä niin, että joutuu itse maksamaan postimaksut! Ja kyllä sopivaa on maksaa edes jokin nimellinen vaivanpalkka, vaikkei mitään kappalehintaa maksaisikaan.
- WOUWOUWOUWOUUU
Kyseen alaistan sun väitteen.
Oon saanu 10tyypilt kyniä ilman et oon edes maksanut postimaksua.
- Myyntis
Nokian huippulaadukkaita kyniä!
http://www.huuto.net/kohteet/5-kpl-laadukkaita-senator--kuulakarkikynia-teksti-nokia/240350822 - Siivouspäivä
Jess, siivotessa löytyi n. 60 kuulak. kynää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067