Jos laatikon pohjalta löytyy kuulakärkikyniä
lähetä viesti
[email protected]
Otan tyhjät ja täydet vastaan
Kuulakärkikyniä
12
1888
Vastaukset
- jormabOlen muuttamassa .Siivouksen yhteydessä löysin noin 50-100 kynää. 
 Jos kiinnostaa ota yhteyttä.
 p.040 5234500- asdwreKiinostaa muutama asia. 
 postikulut kummalle?
 Ja en maksa kynistä olen saanu tämän kautta jo 500erillaista kynää ilmaiseksi ilman kuluja
- jo vain valkeniasdwre kirjoitti:Kiinostaa muutama asia. 
 postikulut kummalle?
 Ja en maksa kynistä olen saanu tämän kautta jo 500erillaista kynää ilmaiseksi ilman kulujaAi tämä olikin KERJÄYSpalsta. 

- jopas nyt jotakinMitä maksat kynistä? Ei niitä kukaan ilmaiseksi anna. Ja vielä postikulujakin tulee. 
- ..Kuka idiootti lähettää kyniä jollekkin ja maksaa itse postikulut? 
- Begger+++Joku idiootti voi lähettää ja mistä sitä tietää, jos tuo kerjääjä sitten myy niitä eteenpäin... - utelias utePaljonko vanhan kuulakynän kappalehinta on? 
 Onko se iän mukaan vai näyttävyyden vai minkä?

- xdfghghEN maksa niistä! 
 oon sanonu et nää annetaan lahjotuksina eikä osteta
- no hohEihän asia mulle kuulu, mutta siis... No eihän kukaan lähetä kyniä niin, että joutuu itse maksamaan postimaksut! Ja kyllä sopivaa on maksaa edes jokin nimellinen vaivanpalkka, vaikkei mitään kappalehintaa maksaisikaan. - WOUWOUWOUWOUUUKyseen alaistan sun väitteen. 
 Oon saanu 10tyypilt kyniä ilman et oon edes maksanut postimaksua.

- MyyntisNokian huippulaadukkaita kyniä! 
 http://www.huuto.net/kohteet/5-kpl-laadukkaita-senator--kuulakarkikynia-teksti-nokia/240350822
- SiivouspäiväJess, siivotessa löytyi n. 60 kuulak. kynää. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833