Jos laatikon pohjalta löytyy kuulakärkikyniä
lähetä viesti
[email protected]
Otan tyhjät ja täydet vastaan
Kuulakärkikyniä
12
1718
Vastaukset
- jormab
Olen muuttamassa .Siivouksen yhteydessä löysin noin 50-100 kynää.
Jos kiinnostaa ota yhteyttä.
p.040 5234500- asdwre
Kiinostaa muutama asia.
postikulut kummalle?
Ja en maksa kynistä olen saanu tämän kautta jo 500erillaista kynää ilmaiseksi ilman kuluja - jo vain valkeni
asdwre kirjoitti:
Kiinostaa muutama asia.
postikulut kummalle?
Ja en maksa kynistä olen saanu tämän kautta jo 500erillaista kynää ilmaiseksi ilman kulujaAi tämä olikin KERJÄYSpalsta.
- jopas nyt jotakin
Mitä maksat kynistä? Ei niitä kukaan ilmaiseksi anna. Ja vielä postikulujakin tulee.
- ..
Kuka idiootti lähettää kyniä jollekkin ja maksaa itse postikulut?
- Begger+++
Joku idiootti voi lähettää ja mistä sitä tietää, jos tuo kerjääjä sitten myy niitä eteenpäin...
- utelias ute
Paljonko vanhan kuulakynän kappalehinta on?
Onko se iän mukaan vai näyttävyyden vai minkä?
- xdfghgh
EN maksa niistä!
oon sanonu et nää annetaan lahjotuksina eikä osteta - no hoh
Eihän asia mulle kuulu, mutta siis... No eihän kukaan lähetä kyniä niin, että joutuu itse maksamaan postimaksut! Ja kyllä sopivaa on maksaa edes jokin nimellinen vaivanpalkka, vaikkei mitään kappalehintaa maksaisikaan.
- WOUWOUWOUWOUUU
Kyseen alaistan sun väitteen.
Oon saanu 10tyypilt kyniä ilman et oon edes maksanut postimaksua.
- Myyntis
Nokian huippulaadukkaita kyniä!
http://www.huuto.net/kohteet/5-kpl-laadukkaita-senator--kuulakarkikynia-teksti-nokia/240350822 - Siivouspäivä
Jess, siivotessa löytyi n. 60 kuulak. kynää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924