welho tökkii

welho tökkiii taas

Welho laajakaista tökkinyt pahasti viime aikoina, yleensä DNS ongelmat mutta tänään (16.1.2011) ollut kokonaan poikki aamupäivän täällä Töölössä (ainakin klo 9 alkaen). Vikailmoitus puhelimella ja Welhosta sanoivat että ongelmia muillakin alueila ja huoltomiehet selvittävät vikaa.
No eipä toimi vieläkään (12:45).

Onkos suosituksia muista laajakaistan tarjoajista Helsingissä?
Muilla entisillä Welhon asikkailla kokemuksia?

7

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampen

      Tässä vieressä Kampissa ei ole ilmennyt mitään ongelmia. Eiköhän se vika löydy pian.
      Welhoa en vaihtaisi, edes DNA ei ole ainakaan vielä saanut sitä pilattua.

      • Lauttasaaressa

        Viime päivinä yhteys katkeilee jatkuvasti enenevässä määrin. Ennen ei tökkinyt lainkaan mutta nyt jo on aika mahdoton käyttää.


    • yhteys kuntoon?

      Onkohan mahtanut tulla ap:n yhteydet jo kuntoon? Kyselen siksi, että itsellä ollut yhteysvaikeuksia jo useamman päivän ajan. Täytynee soitella Welhon asiakaspalvuun uudemman kerran :(

      • welhotar idästä

        Täällä idässä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia koko sen kahden vuoden aikana kun Welho on meillä ollut. Näyttää olevan siis ihan tuurista kiinni nuo yhteydet. No tuuriakin on kahden laista.


    • sedtrfghjkl

      Pitäjämäelläkin tökkii.

    • tmppa

      ...Katajanokalla kuin junan vessa;)

      Minulla on ollut Welho vuodesta -95, ei juuri valittamista.
      Vain kerran on ollut yhteys poikki pidempäänkin.
      Joku rasvanäppi kaivurikuski raapaisi kaapelin poikki:)

    • NilJake

      Welholla on ollut viimeisen vuoden erilaisia DNS-ongelmia. Vioista saa ihan turhaan valittaa, eivät edes halua korjata, myös vastuun välttelyä ja suoranaista asiakkalle valehtelua esiintyy.
      Nyt huippuna on jonkin proxyjutun takia meili jo kolmatta päivää poikki.
      Lähenee petosta tämä touhu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe