Taas se niinkuin astuu minuun
Se,kauan kadoksissa ollut hellyys
Se ympäröi minut pehmeydellä
silittää minua silkillään
Tunnen voimani palaavan
sähköä suitsii sisälleni
Olen korkealla rakkauden harjalla
Rakastan,,,rakastan !
Sinua
Rakastan Sinua
5
238
Vastaukset
- Liona32
lukea ja vastata runoosi.
Tässä oli runo herkästä rakkaudesta joka
rouhahti täyteen tuleen. Harvemmin tämänkaltaisia
saa täällä lukea.
Hienoa tekstiä, pidin!- Kauris-62
Välillä tämmöistä positiivisempaakin... :)
Kiitos Liona palautteestasi!
Olet löytänyt lämmön itsestäsi ja elämänsykkeen
tähän runoosi kuin askel lähempänä kevättä.
Ja kuinka kauniit ovat luminietokset ennenkuin
maa puhkeaa loistoonsa sen eri väreissä.
Kevyttä silkkiä on runosi : Hyvä Kauris !- Kauris-62
Niin,kevään tahtoisinkin jo olevan.
Kiitän dolan sanoistasi!
- Syntymäpäivät
Sitä opinkohtaako en heti Raamatustakaan ymmärtänyt, mustasukkaisena Jahve haluaa henkeään, jonka ihmisiin ja eläimiinkin pannut...autuas rakkaudentunnustus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104